Wat voor ding is dat? Ik heb natuurlijk ook allemaal behaarde dekentjes.quote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik pleur ze op den duur wel gewoon in de wasmachine. Ik heb zo'n dingetje die je erbij kan doen en die verzameld alle kattenharen.
In de natuur zijn is altijd goed jaquote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.
Liefdesverdriet is echt kutquote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.
-klik-quote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor ding is dat? Ik heb natuurlijk ook allemaal behaarde dekentjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ja dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heb je haar leren kennen?
je hebt een date?quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef Recce het volgende:
Maargoed, nu op naar de volgende patiënt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bevalt wel beter ja. Ik had dit natuurlijk al een beetje eerder, maar ik heb nu wel weer meer vrijheid en minder controle. En dat vind ik wel heerlijk..quote:Op zondag 14 september 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn! Bevalt beter zo op jezelf, dan in een groep?
Mooiquote:Op zondag 14 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit bevalt wel beter ja. Ik had dit natuurlijk al een beetje eerder, maar ik heb nu wel weer meer vrijheid en minder controle. En dat vind ik wel heerlijk..
En ik heb de gezamenlijke momenten totaal niet gemist.
Tinder.com/toxicwomenquote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ikHoe heb je haar leren kennen?
quote:Op zondag 14 september 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]Vriendin van me had het ook, schat van een meid maar 1 verkeerd woord en je mocht doodvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
eens, al mag je wel stoppen ermee maar alleen op een inhumane manier tenzij je, volgens anderen, teveel lijdt..quote:Op zondag 14 september 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat je geboren wordt maar dat je niet zelf mag kiezen om ermee te stoppen.
Die zijn fijn he?quote:Op zondag 14 september 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Beetje ziek maar wel heerlie de weerlie vandaagZit lekker met een boek in m'n schommelei.
Ik kom er niet inquote:Op zondag 14 september 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?
Op die logeerplek hadden ze die ook in de tuin staan. Zaten echt superlekker..
Ja, dan is het niks voor jou, want er uit komen vond ik moeilijker dan er in...quote:
Ja dat is echt één van de beste aankopen die we ooit gedaan hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?
Op die logeerplek hadden ze die ook in de tuin staan. Zaten echt superlekker..
Hoezo je komt er niet in, je laat je toch gewoon met je kont erin vallen?quote:
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo je komt er niet in, je laat je tovh gewoon met je kont erin vallen?
Ik wil er best een voor hier kopen. Maar ik ben bang dat mijn balkonnetje te klein is...quote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is echt één van de beste aankopen die we ooit gedaan hebbenMaar het moet wel echt groot genoeg zijn, anders zit je zo raar een beetje voorovergebogen (teminste met mijn lengte). In die wat ik heb kan ik oom makkelijk in kleermakerszit of met opgetrokken benen zitten, dat is echt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |