Wij hadden ooit in onze vriendenclubje een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Dat werd heel serieus genomen. En zo hadden we op een feestje 4 appeltaarten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.
Dame Shii.quote:Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef Shii het volgende:
Zakje pakken, vouw binnenstebuiten om je hand, hand met zakje eromheen gebruiken om de broodjes te pakken en sla het zakje terug en voila in het zakje zonder aan te raken. Werkt alleen als je niet veel broodjes nodig hebt.
quote:Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Shii.![]()
Put in your zakje.
Mooien kleur UI!!quote:Op maandag 15 september 2025 19:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun je prima taart eten toch?
quote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van trajectquote:
Goed bezig, was maar grapje natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van traject
I knowquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goed bezig, was maar grapje natuurlijk
Ik maak ze ook zelfquote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.
Wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Body wraps schijnt ook te helpen
quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavondquote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Groente?quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond![]()
Maar daar zitten geen lijken in.
Iets met plastic?quote:
Ik had het niet over dead bodiesquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond![]()
Maar daar zitten geen lijken in.
Avocado. Er zit geen vlees inquote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |