Wij hadden ooit in onze vriendenclubje een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Dat werd heel serieus genomen. En zo hadden we op een feestje 4 appeltaarten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.
Dame Shii.quote:Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef Shii het volgende:
Zakje pakken, vouw binnenstebuiten om je hand, hand met zakje eromheen gebruiken om de broodjes te pakken en sla het zakje terug en voila in het zakje zonder aan te raken. Werkt alleen als je niet veel broodjes nodig hebt.
quote:Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Shii.![]()
Put in your zakje.
Mooien kleur UI!!quote:Op maandag 15 september 2025 19:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun je prima taart eten toch?
quote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van trajectquote:
Goed bezig, was maar grapje natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van traject
I knowquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goed bezig, was maar grapje natuurlijk
Ik maak ze ook zelfquote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.
Wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Body wraps schijnt ook te helpen
quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavondquote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Groente?quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond![]()
Maar daar zitten geen lijken in.
Iets met plastic?quote:
Ik had het niet over dead bodiesquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond![]()
Maar daar zitten geen lijken in.
Avocado. Er zit geen vlees inquote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk
Ik welquote:Op maandag 15 september 2025 19:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik had het niet over dead bodies
Geen idee. Ik tel ze nietquote:
Als het maar lekker is.quote:
10.000 plus is wel een goede inschatting hequote:
Succes met volhoudenquote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben
Eigen lijk?quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk
quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je kunt je per dm aanmelden voor een proefsessie
Ook niet nodig, ik eet tussendoor ook vega en dat bevalt prima. Sommige van dat nep vlees is overigens best goed, ik merk het verschil bijna niet.quote:
Dan mot ik het niet.quote:
Ik wandel even binnenquote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Is iedereen in slaap gevallen?
Het is hier tenslotte 40+quote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.quote:
Je moet er maar tijd voor hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.Stel je voor dat ze aanbellen en ik ben nog in pyjama/slaapstand. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt
Ja het is een brede planning. Maar daar ga ik buiten het vroeg opstaan geen rekening mee houden. Dan proberen ze het nog maar een keer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet er maar tijd voor hebben.
Ja snap ik. Vind het nogal ergerlijk als ze zoiets plannen. Ga toch geen week vakantie vragen omdat er een monteur ofzo een keertje langs moet komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een brede planning. Maar daar ga ik buiten het vroeg opstaan geen rekening mee houden. Dan proberen ze het nog maar een keer.
Als je er niet bent kan je een afspraak maken, het is ook geen big deal hoor maar ik wil niet verrast worden om 7:30 als ik nog in bed ligquote:Op dinsdag 16 september 2025 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vind het nogal ergerlijk als ze zoiets plannen. Ga toch geen week vakantie vragen omdat er een monteur ofzo een keertje langs moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |