Ik welquote:Op maandag 15 september 2025 19:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik had het niet over dead bodies
Geen idee. Ik tel ze nietquote:
Als het maar lekker is.quote:
10.000 plus is wel een goede inschatting hequote:
Succes met volhoudenquote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben
Eigen lijk?quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk
quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je kunt je per dm aanmelden voor een proefsessie
Ook niet nodig, ik eet tussendoor ook vega en dat bevalt prima. Sommige van dat nep vlees is overigens best goed, ik merk het verschil bijna niet.quote:
Dan mot ik het niet.quote:
Ik wandel even binnenquote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Is iedereen in slaap gevallen?
Het is hier tenslotte 40+quote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.quote:
Je moet er maar tijd voor hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.Stel je voor dat ze aanbellen en ik ben nog in pyjama/slaapstand. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt
Ja het is een brede planning. Maar daar ga ik buiten het vroeg opstaan geen rekening mee houden. Dan proberen ze het nog maar een keer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet er maar tijd voor hebben.
Ja snap ik. Vind het nogal ergerlijk als ze zoiets plannen. Ga toch geen week vakantie vragen omdat er een monteur ofzo een keertje langs moet komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een brede planning. Maar daar ga ik buiten het vroeg opstaan geen rekening mee houden. Dan proberen ze het nog maar een keer.
Als je er niet bent kan je een afspraak maken, het is ook geen big deal hoor maar ik wil niet verrast worden om 7:30 als ik nog in bed ligquote:Op dinsdag 16 september 2025 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vind het nogal ergerlijk als ze zoiets plannen. Ga toch geen week vakantie vragen omdat er een monteur ofzo een keertje langs moet komen.
Goedemorgen Dotquote:
Hey Chanelquote:
Geweldig!!quote:Op maandag 15 september 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
@:Puzzie hoe was de workshop die je samen met je moeder zou doen?
Sowieso irritant om zo lang te moeten wachten, zeker als de tijdspanne zo groot is.quote:Op maandag 15 september 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.Stel je voor dat ze aanbellen en ik ben nog in pyjama/slaapstand. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso irritant om zo lang te moeten wachten, zeker als de tijdspanne zo groot is.
Mogguhh Fruitquote:
Goed geslapen ?quote:
Redelijk.quote:
Beetje kort, ik was een space aan het hosten op X. En toen was het opeens 2 uur. Heb ze fijn laten praten en ben zelf gaan slapen ,toen ik wakker werd waren er nog steeds mensen, maar toch maar uitgezet.quote:
Ze zijn net geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso irritant om zo lang te moeten wachten, zeker als de tijdspanne zo groot is.
Draag jij echt een pyjama ?quote:
Kan je praten op X.?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje kort, ik was een space aan het hosten op X. En toen was het opeens 2 uur. Heb ze fijn laten praten en ben zelf gaan slapen ,toen ik wakker werd waren er nog steeds mensen, maar toch maar uitgezet.
Dat noemen ze een space. Deze had ik gister. Was echt heel interessant.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kan je praten op X.?
Ik ken het niet.
Ik zag gisteren zoiets voorbij komen van Chris Klomp.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
Sommigen praten mee, en veel mensen luisteren ook alleen maar.
Ja daar kan je gewoon meepraten, maar nu noem je wel een Space waar niet iedereen welkom is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zag gisteren zoiets voorbij komen van Chris Klomp.
Niet op geklikt trouwens. Maar praat je dan met elkaar, alsof je in één ruimte zit?
Ik zag het gister voor de eerste keer voorbij komen.
Wat klinkt dat ontzettend gaaf.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geweldig!!
Het was iets wat al 15 jaar in mijn hoofd zat en hier ga ik zelf sowieso mee door![]()
We hadden ook echt mazzel: normalter zit je bij een workshop met een man of zes ,maar iedereen had afgezegd dus wij hadden eigenlijk een privé workshop![]()
Het klikte ook met die vrouw en we hebben er ook echt een hele dag gezeten met zijn drieën.
In de komende weken gaan we alle apparatuur , materialen en benodigdheden aanschaffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onze sieraden gaan deze week in het bad zoals op de foto hierboven en een ring moet minimaal 24 uur in een bad om te electroformen
Ik heb twee ringen gemaakt , mijn moeder één en een hanger
Ze worden volgende week toegestuurd en dan zal ik het eind resultaat laten zien
Het is zo leuk dat ik mijn ding echt heb gevonden en daar op ga storten
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ontzettend gaaf.En zo leuk dat je je ding gevonden hebt. Niets fijner dan kriebels te krijgen om iets te maken en nieuwe projecten te zoeken om te doen. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
En leuk die foto's.Ik kan daar echt van meegenieten.![]()
@ringsbypuzziequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:ringsbypuzzie
Ik zie een verdienmodel.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar het resultaat , maar dat krijgen we laterquote:
Gaat dat sneller als je er meer voltage doorheen jaagt? Heb hier nog wel wat staan wat 40 kilovolt genereertquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geweldig!!
Het was iets wat al 15 jaar in mijn hoofd zat en hier ga ik zelf sowieso mee door![]()
We hadden ook echt mazzel: normalter zit je bij een workshop met een man of zes ,maar iedereen had afgezegd dus wij hadden eigenlijk een privé workshop![]()
Het klikte ook met die vrouw en we hebben er ook echt een hele dag gezeten met zijn drieën.
In de komende weken gaan we alle apparatuur , materialen en benodigdheden aanschaffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onze sieraden gaan deze week in het bad zoals op de foto hierboven en een ring moet minimaal 24 uur in een bad om te electroformen
Ik heb twee ringen gemaakt , mijn moeder één en een hanger
Ze worden volgende week toegestuurd en dan zal ik het eind resultaat laten zien
Het is zo leuk dat ik mijn ding echt heb gevonden en daar op ga storten
In principe heb ik er al een maar we gaan toch een nieuwe kopen, deze was al tweedehands en daar zat geen handleiding bij , en die heb je toch wel nodig voor electroformingquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat dat sneller als je er meer voltage doorheen jaagt? Heb hier nog wel wat staan wat 40 kilovolt genereert
Denk dat als je mijn voeding erop aansluit dingen niet goed gaanquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In principe heb ik er al een maar we gaan toch een nieuwe kopen, deze was al tweedehands en daar zat geen handleiding bij , en die heb je toch wel nodig voor electroforming![]()
En we gaan weer op stenenjacht![]()
Alleen nu wel in NL , naar beurzen
Dat geloof ik welquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja daar kan je gewoon meepraten, maar nu noem je wel een Space waar niet iedereen welkom is.
Niks tegen Chris Klomp maar zijn vriendjes dulden geen weerwoord.
Soms is het net FOK!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat als je mijn voeding erop aansluit dingen niet goed gaan![]()
Maar wel gaaf dit
Haha, ik snap wat je bedoeltquote:
Het is wel weer raak deze week.quote:
quote:
quote:
Heroïnequote:
Dat is snel al ....quote:
Heroïne GVD.quote:
Hoor je eigenlijk vrij weinig over tegenwoordigquote:
Gelukkig wel, heroïne is ook echt troep.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk vrij weinig over tegenwoordig
Wel een van de slechtere middelen jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, heroïne is ook echt troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |