quote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Thanx voor de voetnoot, nu wel gedoneerd![]()
Succes!![]()
En @:Vicky
Als ik midden in de nacht van alkmaar naar Amsterdam kan wandelen, dan is poelenburg overdag een fluitje van een cent. Bovendien draag ik een signaaljas wat er meestal wel voor zorgt dat mensen mij niet lastig vallen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat je langs poelenburg durft te lopen![]()
Als ik me ergens voor inzet, dan doe ik dat voor 120 procent. Ik heb een hekel aan publiciteit, maar zelfs daar zet ik me overheen als het voor een goed doel is.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:00 schreef svann het volgende:
Jij bent duidelijk van de grondige aanpak!
Stoere dame!quote:Op donderdag 18 september 2025 17:39 schreef LadyS het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven, ik ga de 5 km lopen 💪
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:25 schreef LadyS het volgende:
Mijn teller staat inmiddels op ¤ 557,50.
Dat is niet alleen mijn verdienste, maar ook van mijn dochters die meelopen en zelfs vrienden van mijn dochter lopen ook mee (die allen ook onder mijn inschrijving zijn ingeschreven). Zoon van 8 ook, dus totaal een groep van 7. Ik heb het een tijdje uitgesteld (want durfde het niet zo goed 🫣), maar vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en op school gevraagd of de juf een Parro wilde sturen met de sponsorlink. Juf stuurde me naar de directie en nu wordt er schoolbreed een Parro gestuurd, dus naar alle ouders i.p.v. alleen van de klas
@:DJMO, even een praktische vraag: het bedrag op mijn dashboard is lager dan het bedrag op het veld waar jij een screenshot van plaatst. Ik heb ook een enkele keer gehoord dat de betaling niet lukte, maar dan staan die mensen wel in de lijst met sponsors. Merk jij daar iets van?
Dank! ik lees het nu pasquote:
Goed gedaan jij ook!!quote:Op zondag 28 september 2025 16:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dank! ik lees het nu pas
Ik ben net weer thuis. De 5 km zelf ging goed, maar daarna de trap op op station Sloterdijk, voelde alsof ik een marathon had gelopen. Dan merk je pas wat de behandeling voor invloed heeft op je lichaam.![]()
En wat hadden we een geluk met het weer![]()
Goed gedaan @:DJMO
Wij zijn nu een half uurtje thuis ofzo, ik heb even gezeten, peuk gerookt, pleister op m'n hiel vervangen, maandverband gewisseld, en nu ben ik onderweg met een zomaar wandeling om m'n spieren tot rust te laten komen.quote:Op zondag 28 september 2025 16:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dank! ik lees het nu pas
Ik ben net weer thuis. De 5 km zelf ging goed, maar daarna de trap op op station Sloterdijk, voelde alsof ik een marathon had gelopen. Dan merk je pas wat de behandeling voor invloed heeft op je lichaam.![]()
BTW. Hoeveel orchideeën kreeg jij mee naar huis?quote:Op zondag 28 september 2025 16:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dank! ik lees het nu pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |