abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218757286
Lieve kijkbuisburgertjes en middagkrantleesrakkertjes,

Iedereen die mij volgt weet inmiddels wel dat ik al heel lang niet meer stem. Da’s in dit geval reuze handig, zo’n partijloze onpartijdige snuiter die alleen achter zichzelf aan snuffelt. Het liefst met een portie beukenootjes erbij.

Want dan kan ik met volle overtuiging stellen dat ik zojuist tegen dit beeld aan ben gebotst. En daar iets van vind!

Is dit werkelijk waar dat NRC - de van oorsprong elitaire krant die in de middag uitkomt- deze vorm van karaktermoord probeert uit te venten?

Jemig zeg. Had dat destijds met Rutte gedaan. Die zit met witteboord criminelen onze belastingmiljarden te ontfutselen en zet dat door richting oorlogszuchtige maniakken!! Dát is terrorisme.

En wat Lidewij doet? Of laat? Geen idee. Ben ik helemaal niet in geïnteresseerd… want ik stem niet. Al 12 jaar niet.

Maar reken maar dat ik NCR voor altijd links laat liggen, of whatever: rechts, afhankelijk van het perspectief of je naast me of tegenover me staat.

NRC = exit!

De Niet-Relevante Courant. 😊

En zie je de truc?

Dit hebben ze ook met Arno van Kessel geflikt. Mensen om iemand heen laten cirkelen die mogelijk zelf iets op hun kerfstok hebben. Da’s de val. Waar je als persoon in het middelpunt geen weet van hebt. Maar wel heb je -achteraf bezien- samen met ze in de taxi gezeten bijvoorbeeld. En ben je afgeluisterd. Om dan precies je dat te laten zeggen in een antwoord.. dat te interpreteren is als een wapenfeit dat tegen je gebruikt wordt. (Wat bij Arno waarschijnlijk niet gelukt is.)

Voìla. Als de val gelukt is, heeft de deepstate afdeling NL weer munitie om je af te schieten in een schijnproces.

En dat mét een zenuwpees van een Schoof als bondgenoot, die het vóór de bühne nog enigszins geloofwaardig óver de bühne gooit zonder zich te verslikken in zijn eigen gif… En de pers met vooraf geprepte vragen precies meebouwt aan een script om naiëve kijkbuisburgertjes op de verkeerde brintabeentjes te zetten.

Maar daar mogen we niks van vinden, want dan ben je meteen een geradicaliseerde doorgesnoven anti-overheidsterrorist slash hooligan.😂 En een wappie. En een putinlover. Of verzin is iets nieuws.

Dus daarom lieve mensen?
In het grote sprookjesbos…
-ook jij lieve Liedewij de Vos -
Wees vooral maar moe.

Oogjes dicht.
En snaveltjes toe.

(En pssst! …praat niet in je slaap.
Dat wordt tegen je gebruikt.)

Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218757317
Waarom kijk ik hier niet van op ? FvD is/was van meet af aan al een doodenge beweging.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218757348
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:23 schreef Gibson88 het volgende:
Waarom kijk ik hier niet van op ? FvD is/was van meet af aan al een doodenge beweging.
Leg uit
pi_218757499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:24 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Leg uit
- Covid ontkenner(s)
- Klimaat ontkenner(s)
- Ontkenners van schadelijkheid van tabak/vapes
- Loze,lege en onnozele kreten mbt zorg
- Alles wat niet roomblank is deugt niet
- Eigen dictatoriale onderwijs/propaganda door de strot willen drukken

En ga zo maar door.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218758230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
- Covid ontkenner(s)
- Klimaat ontkenner(s)
- Ontkenners van schadelijkheid van tabak/vapes
- Loze,lege en onnozele kreten mbt zorg
- Alles wat niet roomblank is deugt niet
- Eigen dictatoriale onderwijs/propaganda door de strot willen drukken

En ga zo maar door.
Ik lees het al. Als je dit gelooft ben je inderdaad zelf het gevaar.

Fcking loser
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:54:19 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218758350
Slimme zet om een jonge vrouw aan het hoofd van een partij vol incels te zetten.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator zaterdag 13 september 2025 @ 12:23:33 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_218758586
Niet gelezen, wel VERplaatst
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')