Ik plaats deze alvast in de vergaarbak.
Wat ik een probleem vind is wat mannen en vrouwen van elkaar denken. Ok, ik heb een vriendin. En ik vind het leuk om er eens een keer uit te gaan. Met de fiets, met de auto, whatever. "Ik heb dat liever niet, want dat is gevaarlijk", dus dat mag ik niet. En normaal werk ik thuis, en ik ga af en toe naar kantoor voor de social contacts. "Ik heb dat liever niet, want ze maken misbruik van je." Dus ik mag al niet meer naar kantoor. Ik moet dus 24/7 thuis blijven, altijd huisarrest. Wordt tijd dat ik de relatie uitmaak.
Maar goed, het volgende. We weten allemaal dat tegenwoordig veel vrouwen slachtoffers zijn van doorgedraaide idioten. Het nieuws staat er vol mee. Verschrikkelijk. In een column van een vrouwelijke wethouder van onze gemeente schrijft ze dat het wel opvallend is dat het altijd mannen zijn. En aan het eind "Reacties op mijn column zullen vast van mannen zijn."
Mevrouw, laat me je één ding vertellen, de mannen die dit doen zijn gestoorde gekken die levenslang achter de tralies moeten. De meeste mannen zijn gewoon vriendelijk en zijn niet gewelddadig.
Ik begin ervan te balen man te zijn.....