abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218754203
Ik plaats deze alvast in de vergaarbak.

Wat ik een probleem vind is wat mannen en vrouwen van elkaar denken. Ok, ik heb een vriendin. En ik vind het leuk om er eens een keer uit te gaan. Met de fiets, met de auto, whatever. "Ik heb dat liever niet, want dat is gevaarlijk", dus dat mag ik niet. En normaal werk ik thuis, en ik ga af en toe naar kantoor voor de social contacts. "Ik heb dat liever niet, want ze maken misbruik van je." Dus ik mag al niet meer naar kantoor. Ik moet dus 24/7 thuis blijven, altijd huisarrest. Wordt tijd dat ik de relatie uitmaak.

Maar goed, het volgende. We weten allemaal dat tegenwoordig veel vrouwen slachtoffers zijn van doorgedraaide idioten. Het nieuws staat er vol mee. Verschrikkelijk. In een column van een vrouwelijke wethouder van onze gemeente schrijft ze dat het wel opvallend is dat het altijd mannen zijn. En aan het eind "Reacties op mijn column zullen vast van mannen zijn."

Mevrouw, laat me je één ding vertellen, de mannen die dit doen zijn gestoorde gekken die levenslang achter de tralies moeten. De meeste mannen zijn gewoon vriendelijk en zijn niet gewelddadig.

Ik begin ervan te balen man te zijn.....
  vrijdag 12 september 2025 @ 21:21:55 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218754234
Want het wetboek ken ik ook
pi_218754440
Wat ik ook van vind, is dat je vaak hoort: als er geen mannen waren, dan zou het in de wereld een stuk beter gaan. Dat zeggen vrouwen dus. Ok, stel, ik laat me castreren en ik laat mijn piemel eraf snijden (dus ook einde seks). Wat denk je dat mijn vriendin gaat zeggen. Nou, nou? Ja, ik weet het al, die zegt: Ben je nou helemaal gek geworden.
Maar dan ben ik geen man meer, dat is alleen maar goed nieuws, een man minder.
pi_218755014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat ik ook van vind, is dat je vaak hoort: als er geen mannen waren, dan zou het in de wereld een stuk beter gaan. Dat zeggen vrouwen dus. Ok, stel, ik laat me castreren en ik laat mijn piemel eraf snijden (dus ook einde seks). Wat denk je dat mijn vriendin gaat zeggen. Nou, nou? Ja, ik weet het al, die zegt: Ben je nou helemaal gek geworden.
Maar dan ben ik geen man meer, dat is alleen maar goed nieuws, een man minder.
Hou maar op. Zonder mannen draait de aarde nog drie rondjes en dan houdt alles op. Succes dames! :{w *O*
pi_218755041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Wordt tijd dat ik de relatie uitmaak.
Klinkt alsof je dat al lang geleden had moeten doen.
pi_218766906
:+
pi_218776315
klinkt als een gevangenisbewaarder.
Krijg je wel dagelijks brood met een plakje kaas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')