Dat dachten ze in Enschede vast ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik woon ver boven NAP. dus voor het water hier in huis terecht komt is de rest van NL al verdronken
Het lijkt het einde van de wereld wel. De Dag des Oordeels. De apocalyps!quote:
Hoge Noordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik woon ver boven NAP. dus voor het water hier in huis terecht komt is de rest van NL al verdronken
ja dat dusquote:
tussen 18u en 18:30 lijkt het daar bij haar droog te zijn, dus zal vast goed komen daarquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver je zal zo maar de deur uit moeten op de fiets of zo zeg![]()
Oh jammer zegquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 18u en 18:30 lijkt het daar bij haar droog te zijn, dus zal vast goed komen daar
Oké als dat niet zo is dan klaag ik jou aan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 18u en 18:30 lijkt het daar bij haar droog te zijn, dus zal vast goed komen daar
succesquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké als dat niet zo is dan klaag ik jou aan.
Ik heb vanmiddag tijdens code geel toch weer heerlijk in de zon gelopen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Al het onweer trekt gewoon weer netjes onder ons door, ongelofelijk.
@:haags @:wereldgozer
quote:
Zeg even tegen Hedwig dat ze niet op de knop moet springen.quote:
Bedoel je bliksem?quote:
Nou ik zal je vertellen dat het bovenste mandje van de krabpaal precies naast de lichtknop zit maar ze heeft het nog niet door.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg even tegen Hedwig dat ze niet op de knop moet springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |