0 kan niet. Derhalve onterecht cijfer. Het gemiddelde tot nu toe is 8quote:
Heeft allemaal niks met shoarma te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TRU / Magie en Hekserij #1quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heeft allemaal niks met shoarma te maken.
Vervloek die vega troep van je maar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
TRU / Magie en Hekserij #1
Ik ben later vandaag bezig met een vervloekingsritueel. Ik zou maar oppassen.
Haal hem nou niet aanquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
-9001
Trouwens, is die knoflooksaus wel vegan?
Je zou kunnen beargumenteren dat dit geen voedseltopic is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht hij trouwens nog wel voedseltopics openen?
Strikt genomen is dat ook geen shoarma.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef YoopY het volgende:
Lul niet. Je kunt er wel het woord 'shoarma' opdrukken maar dat maakt het geen shoarma.
Hier: (niet vegan)
500 g lams- of kipfilet, in dunne reepjes
5 teentjes knoflook, geperst
2 el olijfolie
1 tl komijnpoeder
1 tl korianderpoeder
1 tl paprikapoeder (liefst gerookt)
½ tl cayennepeper
1 tl kurkuma
1 tl kaneel
1 tl zout
½ tl zwarte peper
½ citroen (sap)
Meng alle specerijen, knoflook, olie en citroensap tot een marinade.
Voeg de vleesreepjes toe en laat dit lang; liefst een nacht, marineren in de koelkast.
Verhit een koekenpan of grillplaat op hoog vuur en bak het vlees snel gaar.
Uiteraard in een warm (aangebakken) pitabrood met knoflooksaus, tahin of verse salade.
7.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
- vegan shoarma
- vegan kaas
- patat uit de airfyer (wel wat avocado olie op gesprayd)
- AH knoflooksaus
- Extra salade
Welk cijfer geven jullie?
Ja, dit is niet te vreten!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je zou kunnen beargumenteren dat dit geen voedseltopic is.
Een hele dikke negen. Ziet er goed uit. En gezond. Laat al die vetkleppen maar lullen terwijl jij je gezonde slanke figuurtje behoudt met dat kekke kontje. Goed bezig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
- vegan shoarma
- vegan kaas
- patat uit de airfyer (wel wat avocado olie op gesprayd)
- AH knoflooksaus
- Extra salade
Welk cijfer geven jullie?
Weinig shoarma ja, 100 gram. Ook weinig patat en veel saladequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:00 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik mooi vind aan jouw topics, mikey, is dat je er echt aandacht aan besteed.
Wat betreft de shoarma, die zie ik niet. Ik zie een salade, maar eigenlijk niet iets wat op shoarma lijkt, al dan niet veganistische. Er ligt rechts een moeilijk te definiėren bruine substantie, maar dat oogt wel heel zuinig dan.
Desalniettemin een 7. Prima groene salade knoflook verder.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een hele dikke negen. Ziet er goed uit. En gezond. Laat al die vetkleppen maar lullen terwijl jij je gezonde slanke figuurtje behoudt met dat kekke kontje. Goed bezig.
Is het heel erg dat ik geen zin had om te snijden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
7.
Ik mis de tomaat en komkommer op de foto.
Wat meer saus kan ook geen kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |