SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee dat was een paarse. Dat was wat anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
Was het trouwens niet de roze krokodil ?
Maar wat vindt je van Greta ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar volgens mij zijn roze olifant en paarse krokodil 2 verschillende dingen
Niet eens waard voor het gezegde 'zak eroverheen en neuken voor het vaderland'.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat vindt je van Greta ?
Greta Van Fleet heeft goede muziek gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat vindt je van Greta ?
quote:
Zou wel mummificeren maar waarschijnlijk is dat problematisch ivm het gebruikte materiaal...quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens waard voor het gezegde 'zak eroverheen en neuken voor het vaderland'.
Nou nee want ik wil die verwarming eigenlijk wel zo lang mogelijk uit kunnen laten.quote:
Heb eventueel nog wel wat lekker warme kleding liggen voor Ama.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten wij langskomen om je warm te houden?
Gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten wij langskomen om je warm te houden?
Iets met plastic op een rol zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb eventueel nog wel wat lekker warme kleding liggen voor Ama.
Nee, want daar heb jij niets meequote:
Ach of ik nou FOK!kers ergens anders zie of hier ik huis.. maakt ook weinig verschil eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zit straks je huis vol met fokkers
Als je er maar genoeg hebt wordt vanzelf wel warmquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zit straks je huis vol met fokkers
Ho ho dan ken je TONZON radiatorfolie nog niet! @Wereldgozerquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En zo warm is folie niet, daar ga je het niet echt warm in krijgen.
Dat reflecteert warmte, schiet ook niet echt opquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho dan ken je TONZON radiatorfolie nog niet! @:wereldgozer
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, want daar heb jij niets mee
En zo warm is folie niet, daar ga je het niet echt warm in krijgen.
Doelde op lekker warme (en zachte) pakjes enzo
Klopt, echter zijn de meeste te groot voor mij. En dat geeft niet want ik loop er niet mee (voor lul) op straatquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Maar wij hebben wel een andere kledingmaat he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |