ik was ook veel te braaf, maar ook koning in alles negeren dus ze verloren snel intressequote:Op vrijdag 12 september 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was veel te braaf, daarom makkelijk doelwit.
Je kan niet altijd 6 gooien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze had geen hoog cijfer gegooid
Wij hadden geen koken of bakkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
als jullie moesten koken/bakken; moest je dan altijd je eigen creaties proeven, ookal lustte je een ingredient niet? (bv uitsmijter met tomaat en tomaat vond je niet te hachelen?)
zelf nooit last van gehad, enige wat ik volgens mij ooit gebakken heb is een pannenkoek
Wel als je de dobbelsteen precies goed maaktquote:
Goedemorgen Fles hoe gaat het met jou Flesquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb ook weleens iets stouts gedaan op school. Sjongejonge. Hope yall proud of yerselves
ook niet op middelbare?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden geen koken of bakken
Daar trapten ze bij mij niet in tijdens het trappen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ook veel te braaf, maar ook koning in alles negeren dus ze verloren snel intresse
Hoiquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen Fles hoe gaat het met jou Fles
Ik had geen enkele kook of bakles gehad op school.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
als jullie moesten koken/bakken; moest je dan altijd je eigen creaties proeven, ookal lustte je een ingredient niet? (bv uitsmijter met tomaat en tomaat vond je niet te hachelen?)
zelf nooit last van gehad, enige wat ik volgens mij ooit gebakken heb is een pannenkoek
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar trapten ze bij mij niet in tijdens het trappen.
Ik was ook iets te braaf.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was veel te braaf, daarom makkelijk doelwit.
Bakkerij en horeca vakschool.,quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
Is niet te merken verderquote:
Ach, ik ben er nog. En ik heb het beter voor elkaar dan de meesten van henquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zover gingen ze bij mij niet gelukkig
Nope, ook niet.quote:
was bij mij ook verzorging inderdaad waar dat werd behandeldquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden bij verzorging in de 2e dat we geloof ik in groepjes een snack moesten maken voor de hele klas. Moest binnen 30 min op tafel zijn en moest verschillende stappen hebben.
Dat deden we met scheikunde en was geloof ik ook een standaard activiteit tijdens de open dagquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nope, ook niet.
Wel ooit eigen badzout gemaakt op de middelbare.
Die was goed gelukt.
Neequote:
wageningen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bakkerij en horeca vakschool.,
Bij verzorging bij mij ging over genders, niet roken, drinken en drugs.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
was bij mij ook verzorging inderdaad waar dat werd behandeld
Zoiets hadden wij ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
We hadden in de 1e en 2e nog tekenen, muziek, handarbeid, en techniek. Maar 3 t/m 6 alleen theoretischr vakken
Ja en gym natuurlijk. Maar ook dat in het laatste jaar niet meer.
Leeuwarden.quote:
Ik had echt old skool verzorging van zo'n oude dame. En alles kwam voorbijquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij verzorging bij mij ging over genders, niet roken, drinken en drugs.
Vaak viel dat lesuur uit, omdat de docente weer ziek was.
Ik wou dat ik voor textiel had gekozen ipv tekenen in 4 havo, maar ik was toen lui en makkelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook.
Toen ik zelf mocht kiezen wat ik wou doen heb ik die vakken snel laten vallen, behalve tekenen.
Over genders hebben wij het nooit gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij verzorging bij mij ging over genders, niet roken, drinken en drugs.
Vaak viel dat lesuur uit, omdat de docente weer ziek was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |