quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van een 1060ti naar 5070ti
Ik had laatst windows 7 op mijn oude desktop gezet om bijvoorbeeld harry potters games te kunnen spelen. Helaas starten die spellen niet meer op nadat ik ze had geīnstalleerd
Sims 3 is imho nog steeds de beste, maar daarvoor heb je echt een superpc nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd speel ik sims 4, maar dan is na een paar dagen niks meer aan.
Ik heb veel meer lol gehad met sims 1, 2 en 3. Daar heb ik uren plezier mee gehad zonder dat het verveelde.
Kan die desktop ook naar de schroot.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
970
Draaide DOOM 2016 nog best goed
[..]
Misschien eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt en dan zien hoeveel slots je hebt voor uitbreiding?
[..]
Gemeen
het is dat ik momenteel geen cities skylines speel, maar die game lustte die 48GB alsof het niks wasquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
32 ga ik ook doen bij mijn nieuwe systeem. Zat zelfs te denken aan 64
Heb ik ook gedaan, maar helaas.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Eng. Op teams worden een boel hartjes uitgedeeld altijd in mijn organisatie.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan die desktop ook naar de schroot.
liever liefhebber vinden, die verkopen het ook weer voor veel te duurquote:De pc games naar de kringloop.
PC's zijn naar de schroot idd. De oude dan iig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan die desktop ook naar de schroot.
De pc games naar de kringloop.
Misschien toch overwegen, ook al is het overkillquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ik momenteel geen cities skylines speel, maar die game lustte die 48GB alsof het niks was
idee was dus ook om te upgraden naar 64GB later.. vooralsnog niet echt nodig geweest
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar helaas.
Kan je tenminste nog community patches gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik bedenk me net dat ik ook kan proberen sims 1 aan de praat te krijgen op die desktop. Ik heb de schijfjes nog, die werken beter dan de heruitgave van EA zelf als download.
Proud of itquote:
Soms wel handig om die nerds hier te kennen.quote:
kan dat niet bij de download versie?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je tenminste nog community patches gebruiken.
Ik ga er even vanuit van niet, want EAquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kan dat niet bij de download versie?
https://store.steampowere(...)ms_Legacy_Collectie/quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kan dat niet bij de download versie?
Heb ik even niet zo veel, moet op vakantie zo he. Beetje op de centjes letten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, waar blijven jouw biljetjes verhaaltjes dan?
gekocht, want altijd grappig..quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)ms_Legacy_Collectie/
scroll naar recensies.
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |