Ja dat eerste is erg handigquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk, ik heb vooral mn steamgames op aparte disks, want die folder kan ik aan steam toevoegen en dan ziet hij weer alle geinstalleerde games bij een nieuwe windows installatie
verder staan documenten enzo in dropbox dus hoef ik niet op te letten verder waar ze exact staan
Ik heb net nieuwe gaming laptop gekocht en ontvangenquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat eerste is erg handig
Volgend jaar een nieuwe pc waarschijnlijk, hopelijk is het een beetje te doen
vorig jaar nieuw gekocht en soort van spijt van dat ik niet geld gereserveerd had voor een grotere OS disk (zoals altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat eerste is erg handig
Volgend jaar een nieuwe pc waarschijnlijk, hopelijk is het een beetje te doen
quote:
Trots op jouquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe gaming laptop gekocht en ontvangen
Mja, ik ga denk ik voor 1 of 2TB voor het OS. Andere schijven zet ik over. Scheelt weerquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vorig jaar nieuw gekocht en soort van spijt van dat ik niet geld gereserveerd had voor een grotere OS disk (zoals altijd eigenlijk)
Heb ik, een SSD en een HDD, allebei 1TB geloof ik, allebei volquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je in ieder geval minimaal 1TB el nodig hebt.
Ik hou van mijquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags.![]()
Bekijk deze YouTube-video
RTX 5070 ti is goede keus.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
Ik hou liever van desktops
[..]
Mja, ik ga denk ik voor 1 of 2TB voor het OS. Andere schijven zet ik over. Scheelt weer
En een RTX 5070 TI
een RTX 4080 hierquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
Ik hou liever van desktops
[..]
Mja, ik ga denk ik voor 1 of 2TB voor het OS. Andere schijven zet ik over. Scheelt weer
En een RTX 5070 TI
Heb je wel ruimte om er eentje extra bij te prikken? Dat miste ik denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik, een SSD en een HDD, allebei 1TB geloof ik, allebei volDie HDD moet ik eens uitzoeken wat weg kan, die SSD zijn eigenlijk alleen program files voor zover ik er iets van snap.
Ja tochquote:
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag welquote:
oh, ik kwam van een 1080 daarvoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag wel
sims 4 heb je gelukkig geen supercomputer voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een droom om een pc te hebben die Sims 4 fatsoenlijk kan spelen, maar ik heb niet genoeg geld voor een supercomputer.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel ruimte om er eentje extra bij te prikken? Dat miste ik denk ik
Ik ging van een 1060ti naar 5070tiquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag wel
Wel met alle uitbreidingen en mods enzo. 8 gb werkgeheugen is niet meer genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
sims 4 heb je gelukkig geen supercomputer voor nodig
Maar Teams is standaard van de legquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Gister dus met die laptop bezig, maar ik was m'n Microsoft-ww vergeten. Nieuw wachtwoord aangemaakt, nu is Teams weer van de leg.
Om de zoveel tijd speel ik sims 4, maar dan is na een paar dagen niks meer aan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een droom om een pc te hebben die Sims 4 fatsoenlijk kan spelen, maar ik heb niet genoeg geld voor een supercomputer.
oh nee zeker, maar 8GB is voor gaming niet meer standaard, dat is nu 16GB minimaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel met alle uitbreidingen en mods enzo. 8 gb werkgeheugen is niet meer genoeg.
970quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik kwam van een 1080 daarvoor(die deed overigens prima zn best nog hoor.. maar de upgrade naar 3x 27" vond hij echt niet leuk meer)
Misschien eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt en dan zien hoeveel slots je hebt voor uitbreiding?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeMaar die SSD moet sowieso groter, die loopt altijd te gillen. Ik heb ook nog een externe harde schijf met m'n foto's.
Gemeenquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van een 1060ti naar 5070ti
Ik had laatst windows 7 op mijn oude desktop gezet om bijvoorbeeld harry potters games te kunnen spelen. Helaas starten die spellen niet meer op nadat ik ze had geïnstalleerd
32 ga ik ook doen bij mijn nieuwe systeem. Zat zelfs te denken aan 64quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee zeker, maar 8GB is voor gaming niet meer standaard, dat is nu 16GB minimaal
ik ging zelf voor niet minder dan 32GB bij aanschaf van huidige pc
vorige pc had 48GB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |