Volgens mij zei hij dat het gewoon een lege kelder nu is, behoudens een paar spinnen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel indenken dat het verzamelen en uitstallen op zich ook wel leuk is, net zoals mensen die allemaal van die speelgoeddingen verzamelen maar een hartverzakking krijgen als iemand ze ooit uit de doos zou halen en er daadwerkelijk mee zou spelen
Goed verhaal over Nozal.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef Makamba_ het volgende:
Gisteren oud ploeggenoten met hoge stemmetjes en snurken belachelijk maken, nu gaan we verder over geur.
En niet zo'n beetje ookquote:
En inmiddels zijn de zweetklieren ook nog eens bij hem verwijderd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Isidro Nozal die de Vuelta niet wilde winnen, Manolo Saiz is daar nog steeds pislink om.
Zou dat nog prestatie bevorderend zijn omdat je minder gewicht hebt of juist het tegenovergestelde omdat je minder kan/gaat zweten?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En inmiddels zijn de zweetklieren ook nog eens bij hem verwijderd.
Tot het moment dat je sterft aan een hitteberoerte bevorderend denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou dat nog prestatie bevorderend zijn omdat je minder gewicht hebt of juist het tegenovergestelde omdat je minder kan/gaat zweten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |