Ben je wel kerngezond.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe komen die radioactief.
Werden ze in dezelfde Chinese fabrikant gemaakt waar ook de nucleaire raketten van de Chinezen werden gemaakt?
Ja ik begrijp er niks van. Je zou denken dat het een functie heeft en zelfs als het geen functie heeft ziet het er wel een beetje pauper uit dat al maandenlang zo'n deur mist.quote:
Ja, ik woon relatief dicht bij een kerncentrale.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel kerngezond.
Hihaho.
En die iemand ben jij niet?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen. Die Excel waar ik het laatst overhad he? Er werd weer naar gevraagd en ik zei dat het mij deze week echt niet ging lukken (andere brandjes, andere projecten). De directeur heeft bepaald dat iemand het moest doen
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die iemand ben jij niet?
Als ik de enige ben in het bedrijf die kan VLOOKUP-en gaat er toch echt iets misquote:
Ik verbaas me er niet meer over hoe veel mensen met Excel werken, maar verder geen idee hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de enige ben in het bedrijf die kan VLOOKUP-en gaat er toch echt iets mis
En als je me niet uitlegt hoe ik het anders kan doen blijf ik dat tot in den treurigheid doenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vaak genoeg dat ze aan mij iets vragen en ik dan een formule voor ze bedenk hoe het moet en dan zie ik ze vervolgens die formule handmatig doortrekken tot de onderste cel.
Ik gebruik altijd vert.zoekenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben totaal niet handig met Excel, maar kan wel vloopkup gebruiken
Ik heb al eens gezegd. "Je weet dat dat sneller kan, he."quote:Op donderdag 11 september 2025 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
En als je me niet uitlegt hoe ik het anders kan doen blijf ik dat tot in den treurigheid doen
Ieuw, ingesteld op Nederlandsquote:Op donderdag 11 september 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd vert.zoeken
Heb je eindelijk de motivatie gevonden om te sportenquote:
Iedereen toch.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
En als je me niet uitlegt hoe ik het anders kan doen blijf ik dat tot in den treurigheid doen
"Ja maar dit kan ik al snel."quote:Op donderdag 11 september 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd. "Je weet dat dat sneller kan, he."
Het is ook bar en boos he, wat je ook koopt het schijnt steeds niet goed te zijn, of het nu eten, kleren, fruit of sportatributen zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de motivatie gevonden om te sporten
Koop je zoiets
Is ie radioactief![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de motivatie gevonden om te sporten
Koop je zoiets
Is ie radioactief![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel kerngezond.
Hihaho.
Naja, maart 2020 vooral.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week liggen de agenda's voor 2026 al in de winkel.
Like dit bericht als je mentaal nog in januari 2020 zit.
Ja, anders weet niemand hoe het moet.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieuw, ingesteld op Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |