ja bizar.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende toch overal he
niets schijnt meer zonder geweld te kunnen gaan helaasquote:Op donderdag 11 september 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar.
Nou ja protesten tegen een corrupte overheid juich ik toe maar het is van gewelddadig![]()
zoiets zou hier ook kunnen gebeuren
Oh nu ben ik wel minder enthousiast.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Dit is trouwens de andere kant van het eiland, jaarlijks algenfeest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg wel een of andere alarmmelding, maar kon geen bericht lezen..quote:Op donderdag 11 september 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling werd je vanmorgen ook wakker van NL Alert?
gelukkig heeft een eiland veel kantenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu ben ik wel minder enthousiast.
Zijn die algen giftig?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig heeft een eiland veel kanten
Misschien op de lange termijnquote:Op donderdag 11 september 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er wel een keer in gezwommen, had nergens last van
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien op de lange termijn
Gasgeurluchtquote:Op donderdag 11 september 2025 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een of andere alarmmelding, maar kon geen bericht lezen..
Loopt er iemand te winden.quote:
Hehe.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Loopt er iemand te winden.
Bohquote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele strand voor jezelf.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon alle dagen!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik zaterdag naar de sportschool gaan of vrijdag en zondag?
Nee, van Evie moet ik minimaal 1 dag rust houden tussen twee sessies.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon alle dagen!
niet dat ik zelf al ben geweest deze week, of vandaag nog ga, of morgen
maar dat maakt niet uit
Je kan verschillende spiergroepen doen en ze daardoor alsnog een dag rust geven.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, van Evie moet ik minimaal 1 dag rust houden tussen twee sessies.
zaterdag want dan ga ik nietquote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik zaterdag naar de sportschool gaan of vrijdag en zondag?
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zaterdag want dan ga ik niet
Ok. Dan ga ik zaterdag.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zaterdag want dan ga ik niet
Ik krijg tegenwoordig ook allemaal reclame voor Lego.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik dit jaar allemaal LEGO krijg voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik zaterdag.
Zo makkelijk kan hetquote:Op donderdag 11 september 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
goed dat we dat zo hebben geregeld luc
Ja, heel mooi.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Maar je spaart het zelf niet toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig ook allemaal reclame voor Lego.
Wij letten wel op hem.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Er is kans op een heel winderig najaar dus als je wilt dat Hedwig een uilkat wordt dan zeker buiten latenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Hedwig in het najaar wel veel binnen blijft, ze is nu ook alweer binnen en ze was nog maar net buiten. Dat zou fijn zijn want dan is het met oud en nieuw ook geen strijd met haar om haar binnen te houden.
Het gaat er niet om of ik haar naar buiten laat behalve met oud en nieuw maar ze heeft er zelf de laatste dagen steeds minder zin in en ze heeft de kattenbak ook gebruikt terwijl ze normaal naar buiten wil om dat te doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is kans op een heel winderig najaar dus als je wilt dat Hedwig een uilkat wordt dan zeker buiten laten
Ik sluit het kattenluik met oud en nieuw.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Hedwig in het najaar wel veel binnen blijft, ze is nu ook alweer binnen en ze was nog maar net buiten. Dat zou fijn zijn want dan is het met oud en nieuw ook geen strijd met haar om haar binnen te houden.
Die heb ik momenteel niet meer want ik mag dat niet in de deur maken dus ik heb dat in de hordeur gemaakt alleen die heb ik gisteren weggehaald omdat het toch te koud is nu om de deur open te zetten en anders gaat zij er mee kloten als ze naar buiten wil.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sluit het kattenluik met oud en nieuw.
Verstandige keuzequote:Op donderdag 11 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gil wel voor @:ieniminimuis .
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je spaart het zelf niet toch?
*Pakt beschuitbusquote:
Oh zo! Daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat ze niet naar buiten kan betekent natuurlijk niet dat ze niet heel erg vervelend kan gaan doen omdat ze wel naar buiten zou willen misschien.
Action? Xenos? Ikea? Kringloop?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar koop je tegenwoordig nog een beschuitbus?
Zolang ze niet leren je consoles of pc uit te zettenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zo! Daar heb ik geen last van.
Die van mij gaan voor me zitten en mij aanstaren wanneer het etenstijd is, meer lastig vallen dan dat doen ze gelukkig niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |