Is goed. Wil je ook een exemplaar van het Via Pecunia Jaarboek?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte.Een cent is wel leuk. Die zie je niet vaak meer.
Ik ben echt super normaal.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben we niet allemaal iets?
Ik heb Autodrop Cadillacsquote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard!quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is goed. Wil je ook een exemplaar van het Via Pecunia Jaarboek?
huehuequote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk naar buienradar. Ik ga hoe dan ook nat worden
Kun je niet zo'n parapluutje aan een harnasje doen?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens kijken of Meneer de Viervoeter ergens zin in heeft
heb je daar buienradar voor nodig?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk naar buienradar. Ik ga hoe dan ook nat worden
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon stond weer ineens op Stil, op Focus ofzo, weet ik veel. Geen idee waarom want dat is helemaal niet voor overdag ingesteld. Zegt ie 'stil houden tot je deze locatie hebt verlaten' en dan de naam van de snackbar hierachter.
hahahahahahhahahahahaha je wilt niet gestoord worden in de snackbar?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon stond weer ineens op Stil, op Focus ofzo, weet ik veel. Geen idee waarom want dat is helemaal niet voor overdag ingesteld. Zegt ie 'stil houden tot je deze locatie hebt verlaten' en dan de naam van de snackbar hierachter.
De 1 wat heftiger dan de ander.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig eten en zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahhahahahahaha je wilt niet gestoord worden in de snackbar?
Jaquote:
quote:
Ik heb altijd een helm op.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Wellicht heeft ze haar telefoon in de wachtkamer al uitgezet en heeft ze daar vervolgens lang moeten wachten?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef bitterbal het volgende:
of misschien is ze gelijk voor een scan gegaan ofzo. normaal heeft ze niet haar telefoon uit
of vergeten dat ze haar telefoon heeft uitgedaan want ja dat doet ze normaal nooit dus ze denkt... wat is het lekker rustigquote:Op donderdag 11 september 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze haar telefoon in de wachtkamer al uitgezet en heeft ze daar vervolgens lang moeten wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |