quote:Allebei goed, maar tegenwoordig is Lombardo echt wel the man van de 2. En he's back @ Slayer, WHO THE MAN!! Ben benieuwd of hij nog invloed gaat krijgen op het album, ik weet niet hoe het schrijfproces verloopt bij Slayer. Hou oud zijn die kerels nu, 35 ofzo? 40?
Op woensdag 11 juni 2003 09:14 schreef Cynic het volgende:
Ik vond Bostaph net wat strakker dan Lombardo. Die liet live af en toe nogal wat steekjes vallen.
War at the Warfield, maarliefst EEN MAAL op Soulseek in mp3 vorm gevonden
Maarja, echte fans kopen die schijf gewoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-07-2003 21:15]
Ik draai dus enkel de eerste 4 albums en die vind ik alle 4 supergoed!
M'n favoriete nummers van die albums (ik beperk me tot 2 stuks, want ik vind ze bijna allemaal wel goed):
SNM: Fight till Death, Black Magic
Hell Awaits (extended version): Praise of Death, Haunting the Chapel
RIB: Jesus Saves, Raining Blood
SOH: Cleanse the Soul, Dissident Agressor
quote:Fantomas gaat touren, 4 weken in Europa, daarna moet Lombardo terug naar Slayer.
Op dinsdag 29 juli 2003 21:08 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Allebei goed, maar tegenwoordig is Lombardo echt wel the man van de 2. En he's back @ Slayer, WHO THE MAN!!
quote:En dat deed ik dan ook, voor maar liefst 30 Euro, maar ik wilde niet wachten tot 'ie ergens goedkoper was. Goede DVD. Net iets te vroeg opgenomen, net voordat Lombardo terugkwam. Maar ik heb er al meerdere keren van genoten.
War at the Warfield, maarliefst EEN MAAL op Soulseek in mp3 vorm gevondenMaarja, echte fans kopen die schijf gewoon.
Sinds vorige maand heb ik ook Soundtrack to the apocalypse. Een box met 4 cd's en 1 dvd (deluxe versie, anders 3 cd's en 1 dvd). Erg leuke verzameling van best of en rarities. De DVD bevat materiaal uit de periode '82 - 2003, een mooi over zicht dus. De cd die ik extra heb omdat ik de deluxe versie heb, bevat een compleet concert, het eerste concert van de tour waar Lombardo wel weer meedoet. Enige vreemde eraan is dat Angel of Death niet gespeeld wordt. Vreemd concert dus.
Ook zit er een boek bij, zo'n 60 pagina's met informatie over Slayer, allerlei 'weetjes', commentaar op allerhande gebeurtenissen (zoals een aanklacht omdat ze iemand tot moord aangezet zouden hebben, wat wel meer metalbands te horen krijgen). Veel foto's. Fans aan het woord. Leuk voor de fans om te lezen.
Een erg leuke box, al had er van mij wat minder best of op genomen, ik heb de meeste nummers al op de studio-cd's staan, en de cd's die ik niet heb, die koop ik sowieso nog.
Anyway: Slayer ken ik al zo'n 20 jaar en ik mag ze nog steeds graag horen. Meest karakteristieke recensie die ik ooit las: De solo's zijn zo vals als een briefje van drie. Geeft niks, het is een van hun kenmerken. En waarom is er nu zo weinig aandacht voor een van de meest charismatische frontmannen?
Tom Araya is imho een geweldig boegbeeld, relaxed, maar met een schreeuw, die door alles heen gaat. Ik heb ergens nog een tape met opnames uit hun oefenhok, waarbij Tom laag grommend begint en eindigt in gegil, klasse!
Ook ik vind het oudere werk beter, maar God hates us all laat zien dat niet iedere "oude" band soft wordt. Slayer is de Judas Priest van de thrash, wat riffs schrijven betreft.
Favorieten:
Black Magic, Raining Blood, Seasons in the abyss
njah goed ik had vanmiddag de Soundtrack To The Apocalypse inhanden, maar hijs zo fucking duur, 55 euro
quote:War At The Warfield is vet man!! Alleen jammer dat slayer zo weinig beweegt op het podium ( en dan heb ik het over het lopen )
Op dinsdag 29 juli 2003 21:08 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Allebei goed, maar tegenwoordig is Lombardo echt wel the man van de 2. En he's back @ Slayer, WHO THE MAN!! Ben benieuwd of hij nog invloed gaat krijgen op het album, ik weet niet hoe het schrijfproces verloopt bij Slayer. Hou oud zijn die kerels nu, 35 ofzo? 40?
![]()
War at the Warfield, maarliefst EEN MAAL op Soulseek in mp3 vorm gevonden
Maarja, echte fans kopen die schijf gewoon.
En ze zijn idd al in de 40 inmiddels
Oude werk is idd super en "decade of agression" mijn favo album. Heeft denk ik wel 1000 draaiuurtjes in me CD-speler achter de rug. Hij is een keer uit me auto gejat heb ik em die dag nog teruggekocht.
Wel een vraagje: er gingen destijds nogal wat Nazi-achtige geruchten over de band. Klopt(e) dit nu eigenlijk. Dat zou dan een minpuntje zijn.
Overigens ook heel vet, andere stijl, maar goed is: Winter - into darkness / eternal frost.
Mazzl
Jst
Angel Of Death:
Ausschwitz, The meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, Immens decay
Showers that clense you of your life
toch wel het grootste voorbeeld denk ik zo
SS-3 gaat over een Duitse (Nazi?) generaal
quote:Die van mij kostte 80 Euro.
Op woensdag 11 februari 2004 18:00 schreef metallicattim het volgende:
right.... dan ga jij maar weer manowar luisteren ofzo, de ECHTE metalgoden he, ok
njah goed ik had vanmiddag de Soundtrack To The Apocalypse inhanden, maar hijs zo fucking duur, 55 euro
quote:Heb jij die grote box?
Op woensdag 11 februari 2004 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Die van mij kostte 80 Euro.
met nog meer extra's dat live concert enzo?
quote:Yep, zoals eerder gezegd, ik heb de deluxe.
Op woensdag 11 februari 2004 22:33 schreef metallicattim het volgende:[..]
Heb jij die grote box?
met nog meer extra's dat live concert enzo?
quote:T is een puur beschrijvende tekst, over de gruweldaden van kamp arts Mengele. Maar toen ze wel eens beschuldigd werden van nazisme, verwezen ze naar t simpele feit dat Araya zelf een chileen is, en dus geen ''Arier''. Zn vrouw schijnt Joods te zijn, dus lijkt me niet dat we hier met een paar nazis te maken hebben
Op woensdag 11 februari 2004 20:21 schreef metallicattim het volgende:
Ze hebben een aantal nummers over de oorlog met nazi trekjes jah, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het allemaal zo gemeend is door de bandAngel Of Death:
Ausschwitz, The meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, Immens decay
Showers that clense you of your lifetoch wel het grootste voorbeeld denk ik zo
SS-3 gaat over een Duitse (Nazi?) generaal
quote:Hm, eigenlijk heb je best gelijk.
Op vrijdag 13 februari 2004 19:01 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik heb de box ook, bij staat angel of death wel op die live cd?laatste nummer gewoon... Je hebt misschien wel een heel erg collector's item te pakken nu
Ik ben in de war. Eens kijk of 'ie op de dvd staat, zoniet, dan was ik dus daarmee in de war.
En ik vind het knap dat slayer zich toch blijft ontwikkelen, maar wel trouw blijft aan zijn stijl. Ik zit niet te wachten op een kopie van reign in blood, dat zal toch nooit dezelfde impact hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Ambivalent op 14-02-2004 10:09]
[Dit bericht is gewijzigd door Satanix op 16-02-2004 12:55]
quote:Is Lombardo alweer weg dan?
Op maandag 16 februari 2004 12:52 schreef Satanix het volgende:
volgens mij word Kevin Talley de nieuwe drummer
quote:Jeff Hannemann is erg geinteresseerd in alles wat met het Derde Rijk te maken heeft. Daar is een hoop over te doen geweest, niet alleen over "Angel of Death", maar ook de afbeeldingen op zijn gitaar (bijv. Prinz Eugen). Fascinatie en instemming hoeven echter niet hand in hand te gaan. Met een Chileen (Araya) en een Cubaan (Lombardo) in de band lijkt Slayer me niet het prototype nazi-band.
Op woensdag 11 februari 2004 19:22 schreef manny het volgende:
Wel een vraagje: er gingen destijds nogal wat Nazi-achtige geruchten over de band. Klopt(e) dit nu eigenlijk. Dat zou dan een minpuntje zijn.
quote:Daarentegen heb je ook wel nazi's in Columbia en Chila (en andere zuid-Amerikaanse landen) die ook niet helemaal blank zijn. Maar in het geval van Slayer lijken me deze beschuldigingen inderdaad onterecht.
Op maandag 16 februari 2004 13:31 schreef Mark het volgende:[..]
Jeff Hannemann is erg geinteresseerd in alles wat met het Derde Rijk te maken heeft. Daar is een hoop over te doen geweest, niet alleen over "Angel of Death", maar ook de afbeeldingen op zijn gitaar (bijv. Prinz Eugen). Fascinatie en instemming hoeven echter niet hand in hand te gaan. Met een Chileen (Araya) en een Cubaan (Lombardo) in de band lijkt Slayer me niet het prototype nazi-band.
quote:Het is niet te hopen.
Op maandag 16 februari 2004 12:53 schreef Cynic het volgende:[..]
Is Lombardo alweer weg dan?
quote:ik heb slayer 7 keer live gezien, waarbij Tom geen een keer naar behoren zong, en ook qua podiumprestatie is ie in feite gewoon een oude knakker.
Tom Araya is imho een geweldig boegbeeld
quote:Hij trekt het inderdaad live qua zang niet helemaal meer, en volgens mij probeert-ie het ook niet eens meer...
Op maandag 16 februari 2004 14:14 schreef i_defy het volgende:[..]
ik heb slayer 7 keer live gezien, waarbij Tom geen een keer naar behoren zong, en ook qua podiumprestatie is ie in feite gewoon een oude knakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |