Ja, de creditcard staat op mn ouders' naam, ik ga niet zomaar even alles bestellen wat ik wil, ik ben netjes opgevoed en vraag dat eerst evenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Tokus het volgende:
vragen aan mams of je een cd mag bestellen.....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Rivfader het volgende:
Het is Slayer. Punt.
En dat is precies wat je niet wilt horen.
Mijn gal spuienquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Rivfader het volgende:
Ik denk dat we te maken hebben met een die-hard Metallica fan, en die hebben nogal vaak de neiging Slayer niks te vinden.![]()
Hoezo? The Ramones, Motörhead enAC/DC waren of zijn daar ook heel goed in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mijn gal spuien. Slayer kan best goed zijn, er zijn echt wel hele degelijk riffs, maar het is teveel van het zelfde. Als je 20 (?) jaar bezig bent met muziek maken en je maakt nog precies dezelfde muziek als 20 jaar geleden doe je iets niet goed in mijn ogen.
Ik vind het een verademing na al die Nu-metal crap. terug naar de roots en lekker tekeer gaan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mijn gal spuien. Slayer kan best goed zijn, er zijn echt wel hele degelijk riffs, maar het is teveel van het zelfde. Als je 20 (?) jaar bezig bent met muziek maken en je maakt nog precies dezelfde muziek als 20 jaar geleden doe je iets niet goed in mijn ogen.
Wat wil je daar mee zeggen? Mij zul je daar ook niet zien hoor. Voor alle 3 geldt dat ze af en toe een goed nummer hebben. Net als Slayer.quote:Hoezo? The Ramones, Motörhead enAC/DC waren of zijn daar ook heel goed in.
Zeker, maar dat kan ook door eens iets anders dan standaard (te) snelle drums en riffs in ieder nummer.quote:Ik vind het een verademing na al die Nu-metal crap. terug naar de roots en lekker tekeer gaan!![]()
De drums zijn juist fucking ziek man, heerlijk snelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Mij zul je daar ook niet zien hoor. Voor alle 3 geldt dat ze af en toe een goed nummer hebben. Net als Slayer.
[..]
Zeker, maar dat kan ook door eens iets anders dan standaard (te) snelle drums en riffs in ieder nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |