Tja duhhhh.... dat zijn pas echt heameaux... teeeringgg...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef Slappy het volgende:
[..]
En???
Als iedereen zegt dat Emperor een kut band is dat dan ook zo???![]()
Ahum?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:22 schreef xprotagonistx het volgende:
Ok, misschien ben ik in een slechte bui en daardoor wat negatief, maar wat een flutshirt. Echt zo'n shirt voor de nieuwe generatie nu-slayer (van ongeveer na Divine Intervention en vooral GHUA als dieptepunt) fans, van die goth-pubers die pentagrammen enzo stoer vinden. Nou ja, dat kwam spontaan als eerste in me op, voel je vooral niet aangevallen.
Om het negativisme wat te temperen in m'n post: wat vinden jullie van de nieuwe nummers van Eternal Pyre / Christ Illusion?
Laat hem maar praten joh, hij weet er meer van als onsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ahum?
Slayer heeft altijd pentagrammen.
[afbeelding]
Je bent gewoon de hele tijd al dom bezig, hou gewoon je mondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef xprotagonistx het volgende:
"als ons". maar ik maak onderscheid tussen een impliciet pentagram en een expliciet pentagram.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je bent gewoon de hele tijd al dom bezig, hou gewoon je mond
Ik weet het. En als je niet in text-only zat, had je mijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef Tokus het volgende:
ja net alsof Slayer in twee weken nog even een zaal zo ver uitverkoopt dat het rendabel is... Nee, niet in Nederland.
Da's mooi, mail me es een link?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:40 schreef xprotagonistx het volgende:
't nieuwe album is online te vinden.
Staat op nieuwsgroepen bij metal kanaal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Da's mooi, mail me es een link?Ik ga hem ook orgineel kopen, maar dan heb ik m alvast op de pc
En waar is dat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef TheSorrow het volgende:
Via de mailinglist van Slayer een mailtje gehad waar je t album kan pre-orderen, incl t-shirt... aan mams gevraagd, en mocht het bestellen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |