Aangezien ik in West Vlaanderen woon is Lille Europe het dichtbij zijnde station om met de eurostar naar Londen te gaan. Maar ik kom eigenlijk nooit in Lille ondanks ik er uurtje vanaf woon. Nu weet ik niet zo goed waar dat ik het beste mijn auto kwijt kan. Ik dacht parkeren vlak aan het station maar dat zal me 70 euro kosten voor 60 uur ongeveer. Ik dacht aan een P+R parking. Maar het zijn precies allemaal kleine parkings en de schrik zit er in dat er dan geen plaats zal zijn.
Ik heb 1 pr parking gevonden Parking Relais ILEVIA - 4 Cantons met 2000+ plaatsen Maar dat ligt aan de overkant van Lille, niet echt handig.
Dus als er iemand met tips is.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo