abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218729037
Aangezien ik in West Vlaanderen woon is Lille Europe het dichtbij zijnde station om met de eurostar naar Londen te gaan. Maar ik kom eigenlijk nooit in Lille ondanks ik er uurtje vanaf woon. Nu weet ik niet zo goed waar dat ik het beste mijn auto kwijt kan. Ik dacht parkeren vlak aan het station maar dat zal me 70 euro kosten voor 60 uur ongeveer. Ik dacht aan een P+R parking. Maar het zijn precies allemaal kleine parkings en de schrik zit er in dat er dan geen plaats zal zijn.

Ik heb 1 pr parking gevonden Parking Relais ILEVIA - 4 Cantons met 2000+ plaatsen Maar dat ligt aan de overkant van Lille, niet echt handig.

Dus als er iemand met tips is.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 10 september 2025 @ 11:11:27 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218729294
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218774516
OV nemen naar Rijssel
pi_218794349
Als je toch al meer dan een uur moet rijden, waarom rijd je dan niet direct naar Calais en neem je de tunnel?
Miata is always the answer
  woensdag 17 september 2025 @ 14:38:42 #5
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218794425
Antwoord op de vraag weet ik niet maar denk je aan het milieuvignet?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218794467
Vergeet de borden Rijsel niet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218806849
Ga gewoon met de bus/trein?

In Komen en Wervik heb je bussen richting Lille als ik het goed heb.

Of wat langer blijven zitten en in Kortrijk de IC nemen naar Lille?

Je woont om de hoe
pi_218806865
Oh je neemt de Eurostar.

Neem de trein van Kortrijk naar Lille Flandres. Lille Europe en Lille Flandres liggen werkelijk naast elkaar, max 5 min lopen.
pi_218806889
En zou mijn wagen nooit op zn parking laten in Rijsel.

Hele leuke stad, maar zit vol met junkies. Echt ongezien.
pi_218806918
En anders gewoon in Brussel de trein nemen. Een IC trein om het uur naar Brussel en dit vanaf 5u in de ochtend van waar jij woont.

En als je het correct boekt en storing zou hebben mag je sowieso de volgende trein nemen.

Heb ooit gewerkt voor Eurostar. Wat een mooie tijd was dit O+
  donderdag 18 september 2025 @ 21:29:23 #11
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218807187
@capuchon_jongen

Je mag best eens reageren.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218807352
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:00 schreef Fushia2 het volgende:
En anders gewoon in Brussel de trein nemen. Een IC trein om het uur naar Brussel en dit vanaf 5u in de ochtend van waar jij woont.

En als je het correct boekt en storing zou hebben mag je sowieso de volgende trein nemen.

Heb ooit gewerkt voor Eurostar. Wat een mooie tijd was dit O+
Ja maar had Lille gepakt wat serieus wat dichter is dan Brussel.(ik woon aan de lijn Brugge-Kortrijk heel dicht bij 1 van de stations. In het doorgaan kan ik probleemloos met de trein naar Lille. Niet waar dat ik maar om 22u aankom in Lille waardoor de laatste trein naar Kortrijk weg is (kom aan op Zaterdag) dus was een beetje verrast omdat er al zo vroeg geen trainen meer rijden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218807402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:38 schreef Bargehassus het volgende:
Antwoord op de vraag weet ik niet maar denk je aan het milieuvignet?
ik heb zo'n sticker op mijn voorruit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')