SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besta alleen maar uit oud vetquote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 10 september 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit oud vet
Ik vind het nog wel heel moeilijk, vooral omdat ik het toch niet echt zag aankomen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. nou goed. Beter zo![]()
Mis je haar nog?
Dat is waar, dat van ons is nu ook naar onze smaak. Hier ook hoge plafonds, is ook 1 van de redenen dat we deze woning hebben gekocht. Alleen wel een ding met schilderen, hadden een steiger in de woonkamer staan om overal goed bij te kunnen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel van maken wat je zelf wilZo hebben wij nu alles wat hoger in huis, keuken, badkamer etc. omdat we allebei lang zijn
Liever een echt beestjequote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon tamagotchie op je telefoon
Het is ook nog heel vers (als dit over het uitgaan gaatquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel heel moeilijk, vooral omdat ik het toch niet echt zag aankomen.
ja dat begrijp ikquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel heel moeilijk, vooral omdat ik het toch niet echt zag aankomen.
Is heel veel waard. Mag graag de tuin inlopen en mijn mooie huis bewonderen, heb ik zelf hard voor gewerkt. Ben ook heel blij met de nieuwe badkamer en keuken, zijn toch wel de plekken waar ik vaak komquote:
Als je de loterij hebt gewonnenquote:Op woensdag 10 september 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
ooit laat ik de badkamer en toilet volledig renoveren, maar wanneer?, dunno
Ik woonde heel erg fijn in mijn oude huis, totdat de buurvrouw ging verhuizen. Toen kwam dat tokkiegezin er te wonen en ging het woongenot omlaagquote:Op woensdag 10 september 2025 09:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is heel veel waard. Mag graag de tuin inlopen en mijn mooie huis bewonderen, heb ik zelf hard voor gewerkt. Ben ook heel blij met de nieuwe badkamer en keuken, zijn toch wel de plekken waar ik vaak kom
Rood kruis negeerders moeten geëxecuteerd worden op de rijbaan als boodschap naar de rest.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Rwsgoden
Pleur maar weer een rood kruis aan op een afrit, die nog in 2 splits en waar er pas 500 meter verderop een auto stil staat.
Daardoor dikke files en mensen die over de verdrijfstrook knallen
@:4EverBlackEyed
Ja hebben wij ook, hoogste is 5 meter. Maar hebben het laten doen, ga m'n nek niet breken voor een kleurtje op de muurquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is waar, dat van ons is nu ook naar onze smaak. Hier ook hoge plafonds, is ook 1 van de redenen dat we deze woning hebben gekocht. Alleen wel een ding met schilderen, hadden een steiger in de woonkamer staan om overal goed bij te kunnen.
Ja, joepie... Is altijd afwachten wat je terugkrijgt als er weer een woning in de straat te koop staat. Gelukkig hebben we in dit dorp een zogenaamde 'tokkie town', daar zitten ze op een kluitje bij elkaar en ver weg van hier waar we er geen last van hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woonde heel erg fijn in mijn oude huis, totdat de buurvrouw ging verhuizen. Toen kwam dat tokkiegezin er te wonen en ging het woongenot omlaag
Hup, in de kachel!quote:Op woensdag 10 september 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit oud vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |