Veel plezier ermee alvast. Benieuwd of ie bevalt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kan ik het wel voor mezelf verantwoorden.
Vast wel een donateur te vinden via je Only Dog Fans?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe al 3 jaar met dezelfde telefoon, maar een nieuwe net nog betere camera is wel nodig voor Ambar
Loopt nog niet zo hard, maar dat kan ook doordat ik nog geen account heb aangemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel een donateur te vinden via je Only Dog Fans?
Vandaag een nieuwe fietscomputer binnen gekregen, maar blijkbaar is vandaag een nieuwere versie uitgekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe al 3 jaar met dezelfde telefoon, maar een nieuwe net nog betere camera is wel nodig voor Ambar
Overpriced meuk FTWquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
969 voor de 17
1329 voor de 17 Pro
Wat een prijzen
Ik ga toch nu evenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft @:bitterbal al voor ons gedaan. Morgen gaan wij voor haar.
Trots op je.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga toch nu even
Ik ga m'n schema niet in de tweede week al los vanwege een beetje slaaptekort.
Welke?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
oeh, 3 sets uit de eerste en 2de serie van bricklink designer programma zijn tijdelijk weer verkrijgbaar (door annuleringen)
*hard twijfelt want erg duur..
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Echt absurd dat ik over 2 weken m'n laatste werkdag achter de rug heb. Toen ik m'n ontslag indiende was het nog bijna 3 maanden.
3 jaar maar?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/shop.pagequote:
Mijn telefoon is wel al 1000 keer gevallen ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
3 jaar maar?
[..]
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/shop.page
Ik heb 6 maanden opzegtermijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn telefoon is wel al 1000 keer gevallen ofzo
1. Was eigen keus. Ik wilde niet in de zomer beginnen en wilde ze ook nog een kans geven om een vervanger te vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.
Is toch niet normaal meer. Je hebt bijna een tweeverdienershuishouden nodig tegenwoordig om in alle moderne basisbehoeften te voorzienquote:
1, want dan kan ze als het regent zo floep naar binnen als je de deur op een kiertje zet. Anders komt dat heel klungelig uitquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oké ik wil hem dus naast de deur hebben maar kan even niet goed kiezen op welke manier dus laat jullie kiezen.
[ link | afbeelding ]
[poll=9239]
Mehquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tering oranje, basaal blauw, en saaier dan saai wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |