quote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben onze jongens ook iets gedaan:
[..]
Welke ga je kopen? Ik heb nog steeds m'n Samsung S8.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
die nieuwe iphones hebben wel erg mooie kleuren
Hoor dat normaal alleen van vrouwenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga dat ook weer doen, voor het ontbijt stapjes. Daar schijn je effectief van af te vallen. Even de chocoladekilo's van m'n breakup er weer afstappen.
Oldbie.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke ga je kopen? Ik heb nog steeds m'n Samsung S8.
Ik heb ook nog superlang m'n S5 gehad, maar op een gegeven moment gaat de batterij niet meer lang genoeg mee en kom je ruimte tekort voor appsquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
ja altijd met iphonequote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De prijzen zijn minder mooi.
Nee heb nog een goede iphone. de 15quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg ik heb geleden.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor dat normaal alleen van vrouwen
Die like moet je als eenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg ik heb geleden.
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga dat ook weer doen, voor het ontbijt stapjes. Daar schijn je effectief van af te vallen. Even de chocoladekilo's van m'n breakup er weer afstappen.
Ja, m'n opslag zit steeds vol.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog superlang m'n S5 gehad, maar op een gegeven moment gaat de batterij niet meer lang genoeg mee en kom je ruimte tekort voor appsDaarover gesproken, m'n S22 is ook weer aan vervanging toe denk ik, batterij is niet meer geweldig.
Ik ging eerder altijd om 6u sporten, dat hielp inderdaad ook goed. Plus dan had je het sporten al maar gehad voor die dag, was ook wel lekker.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.
Haha, dat begreep ik wel!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die like moet je als eenopvatten, beetje raar om dat te liken dacht ik ineens
Oh gelijk de nieuwstequote:Op woensdag 10 september 2025 08:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, m'n opslag zit steeds vol.De batterij doet het nog wel redelijk eigenlijk. Ik kan nog een paar uur podcasts luisteren in ieder geval. Ik ben nu over een S25 aan het nadenken.
Overpriced meuk FTWquote:
Moet je wel op kwiwitijd op bed liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging eerder altijd om 6u sporten, dat hielp inderdaad ook goed. Plus dan had je het sporten al maar gehad voor die dag, was ook wel lekker.
Gewoon een goedkope Android telefoon, prima zat. Zoveel doe ik er toch niet mee.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overpriced meuk FTW
De S25 is ook al weer uit januari, dus die is al behoorlijk in prijs gedaald.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh gelijk de nieuwsteIk koop meestal 1 model ouder, stukje goedkoper en ben niet zo hip dat ik altijd het nieuwste van het nieuwste moet hebben
Ik welquote:Op woensdag 10 september 2025 08:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een goedkope Android telefoon, prima zat. Zoveel doe ik er toch niet mee.
is het weer uit?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
Die heb ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan neem je een wat duurdere
Geld moet rollen!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ook, maar soms moet je op de centen letten helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |