dan doe je een stop in de afvoer en houd je het water even binnenquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk ook douchen nu maar ik durf niet zo goed. Beetje bang dat het riool het straks niet meer aan kan en dat het water dus niet wegloopt.
Ligt ook aan de leeftijd of je zoiets kunt horen. Misschien kan een puber het horen, maar iemand van 30+ niet meer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een review zei dat die normaal ook hele hoge tonen hoort maar deze niet.
Bij andere waren er juist reviews dat die wel te horen was. Dus ik hoop dat deze nog wat hoger is
Als het te lang hard blijft door regenen dan kan het riool het niet aan en kan ik dus de wasbak, wc en douche niet gebruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo problematisch? Zo hard regent het niet toch?
Ja dat zeggen ze over kattenverjagers enzo ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd of je zoiets kunt horen. Misschien kan een puber het horen, maar iemand van 30+ niet meer.
O_o helaas gaat die vlieger niet op.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd of je zoiets kunt horen. Misschien kan een puber het horen, maar iemand van 30+ niet meer.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Als je een scheet inhoudt, wordt de darmgas deels opgenomen in de bloedbaan en komt via de ademhaling weer naar buiten, terwijl de rest in de darmen blijft zitten en mogelijk krampen, een opgeblazen gevoel of andere buikklachten veroorzaakt. Hoewel het niet direct schadelijk is, is het beter voor je spijsvertering om de darmgassen te laten ontsnappen.
Stond zeker op facebook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Als je een scheet inhoudt, wordt de darmgas deels opgenomen in de bloedbaan en komt via de ademhaling weer naar buiten, terwijl de rest in de darmen blijft zitten en mogelijk krampen, een opgeblazen gevoel of andere buikklachten veroorzaakt. Hoewel het niet direct schadelijk is, is het beter voor je spijsvertering om de darmgassen te laten ontsnappen.
BEN JIJ AL 44??quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o helaas gaat die vlieger niet op.
Ik hoor op mijn 44e ook nog steeds die kuttonen terwijl de puber van mn zus ze niet hoort. En de katten wel weggejaagd worden.
Dan ben je gezegend met een irritant goed gehoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze over kattenverjagers enzo ook
En allerlei andere hoge pieptonen
Maar die kan ik allemaal luid en duidelijk horen
staat al sinds december onder mn usernamequote:
We hebben hier aparte riolering voor vuil en regenwater. Was daarvoor ook steeds gedoe met borrelende wc en douche maar sinds dat het is aangepakt geen last meer van gehad tijdens hevige buien. Ook nu loopt het allemaal mooi weg terwijl dat er behoorlijk wat regen valt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het te lang hard blijft door regenen dan kan het riool het niet aan en kan ik dus de wasbak, wc en douchen niet gebruiken.
Ze gaan het wel ooit fixen en dan moet het regenwater apart worden afgevoerd naar de vijver aan de overkant van de straat.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je gezegend met een irritant goed gehoor.
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o helaas gaat die vlieger niet op.
Ik hoor op mijn 44e ook nog steeds die kuttonen terwijl de puber van mn zus ze niet hoort. En de katten wel weggejaagd worden.
Ik kan tot ongeveer 19khz prima horen. Ben 41.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ze hier dat gaan fiksen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
We hebben hier aparte riolering voor vuil en regenwater. Was daarvoor ook steeds gedoe met borrelende wc en douche maar sinds dat het is aangepakt geen last meer van gehad tijdens hevige buien. Ook nu loopt het allemaal mooi weg terwijl dat er behoorlijk wat regen valt.
Reed hier net een met ongeveer 100 door de straat en zie weinig opspatten.
Ieeeeeewwwwwwquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?
Bekijk deze YouTube-video
Dat is wel hoog inderdaad voor die leeftijd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan tot ongeveer 19khz prima horen. Ben 41.
Ex heeft wel eens de telefoon overdag langer aan de lader dan nodig...quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik hoor ook echt hele zachte dingen al.
jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |