ja dit was de 3e dag op rijquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik terug naar bed wil.
Oh, gewoon alles de prullenbak in?quote:
"Nou, Recce, hoe gaat het? Eeuhm, ik voel me zoals ik eruit zie"quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doorweekt op plaats van de afspraak komen
hehequote:Op dinsdag 9 september 2025 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
"Nou, Recce, hoe gaat het? Eeuhm, ik voel me zoals ik eruit zie"
Nou, dat kan best.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Haha ik krijg downvotes op reddit omdat ik zeg dat je je baby van 3 maanden oud misschien niet mee kunt nemen naar de Efteling.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Haha ik krijg downvotes op reddit omdat ik zeg dat je je baby van 3 maanden oud misschien niet mee kunt nemen naar de Efteling.
Een baby van 3 maanden oud past precies (beetje duwen) in het ronde mondje van Holle Bolle Gijs.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we je hier upvoten!quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Moet iedereen in principe toch zelf weten?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zo'n kind toch geen zak aan.
Ja maar als ze om advies vragen moet je niet de mensen downvoten die niet het advies geven dat je wil horen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet iedereen in principe toch zelf weten?
Ow ja dat is iets andersquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze om advies vragen moet je niet de mensen downvoten die niet het advies geven dat je wil horen.
Ik vond hem wel okee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh geen idee of ik die gezien hebDenk het wel.
Het hoeft ook altijd om het kind te draaien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zo'n kind toch geen zak aan.
Eh maar waarom ga je danquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Het hoeft ook altijd om het kind te draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is dit je dagelijkse fanpost?quote:
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:17 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg zo een pakketje van de Hema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |