Dat jij op gulzige wijze zaad naar binnenwerkt mag geen verrassing heten.quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Wat hebben mensen hier een schokkend dieet.
Ik eet elke ochtend een bakje met magere yoghurt, blauwe bessen/frambozen/aardbeien, havermout, noten, verschillende gezondheidsbevorderende poeders en pitten en zaden, plus uiteraard een kop filterkoffie.
Ik Griekse of Turkse yoghurt met zelfgemaakte jam en muesli. Grote bak.quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Ik eet elke ochtend een bakje met magere yoghurt, blauwe bessen/frambozen/aardbeien, havermout, noten, verschillende gezondheidsbevorderende poeders en pitten en zaden, plus uiteraard een kop filterkoffie.
Je mag me best een DM sturen lieverdquote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat jij op gulzige wijze zaad naar binnenwerkt mag geen verrassing heten.
quote:Op maandag 8 september 2025 20:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je mag me best een DM sturen lieverd
ik wordt al misselijk van het ideequote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |