quote:Op maandag 8 september 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:ieniminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.Ik had dat eens op m'n hand, ook van de oven want ik ben een dom wicht. Dat heeft ook een tijd vocht lopen oozen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Bah. Heuplast. 4335 stappies it is.quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:ieniminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.Ziet er prima uit. Zo'n plek had ik ook een keer toen ik me brandde aan de rand van de oven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op maandag 8 september 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Quiche uit de oven, bananenbrood in de oven
Lasagne in de ovenquote:Op maandag 8 september 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Quiche uit de oven, bananenbrood in de oven
Er is hier nog geen vocht uitgekomen?quote:Op maandag 8 september 2025 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Dat heeft ook een tijd vocht lopen oozen enzo
Ach vlak eronder heb ik ook die litteken van toen ze vorig jaar mijn arm open gingen maken..quote:Op maandag 8 september 2025 18:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wel mooi litteken aan overgehouden trouwens...
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooitquote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'
Nee zo'n ding:quote:Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooit
Correctie, het is de slowjuicer.
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te makenquote:Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooit
Correctie, het is de slowjuicer.
ik had vroeger zo'n keukenmachine, wat een gekut met schoonmaken. Allemaal losse onderdelen en bakjes.quote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te maken
O ja dat ken ik nog van thuis vroeger. M'n moeder gebruikte het alsnog vaak. Heb nu iets dat op de staafmixer past om dingen heel klein te snijden.quote:Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had vroeger zo'n keukenmachine, wat een gekut met schoonmaken. Allemaal losse onderdelen en bakjes.
Iedereen moet een turbojoekser hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb nu iets dat op de staafmixer past om dingen heel klein te snijden.
Het is ook vooral dat. Net is zo’n gedoe om dat elke keer schoon te maken. Die ijsmaker wil ik ook wel! Ik heb ook een ninja creamy overwogen maar dan heb ik weer een apparaat en ik ben al dik zatquote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te maken
Dit is een electrische turbojoekserquote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen moet een turbojoekser hebben
Mehquote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een electrische turbojoekser
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!quote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen moet een turbojoekser hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |