Bedoel je dat je een dominante rol wenst te spelen in een sado-masochistische relatie?quote:Op maandag 8 september 2025 12:32 schreef theodoorpaardje het volgende:
Hoi, ik ben er sinds mijn puberjaren achter gekomen dat ik een sadist ben
Ja, ik moet het allemaal nog uitvinden, want ik heb het nog nooit kunnen ervaren met mijn vrouw natuurlijk (: Ik vind het gewoon geil om haar reacties te zien wanneer ik pijn uit op haar, maar het is minder geil als zij daar geen seksueel plezier van vindtquote:Op maandag 8 september 2025 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
De vraag is: wat voor sadist.
Er zijn gradaties natuurlijk
Mijn ex begon er zelf mee. Daarna realiseerde ik me pas dat ik een sadist was, of in elk geval dominant.quote:Op maandag 8 september 2025 14:43 schreef Odin1974 het volgende:
Beste theo, Ik heb dit zelf ook mijn vriedin vind het meestal ook fijn zij word er altijd heel geil van wanneer ik bijv haar sla in haar gezicht en haar een bitch of een slet noem. natuurlijk buiten de slaapkamer zal ik dit soort dingen nooit doen en noem ik haar zulke dingen nooit. Zelf vind ik het ook fijn als ze mij papa noemt of daddy. geeft mij een heerlijk gevoel alsof ik in control ben. Als ik jou was zou ik het gewoon tegen je partner zeggen en een gesprek erover aangaan.
MGV Odin
Ik ben sowieso dominanter in de slaapkamer, ik wil het eerst even aanzien indd, daarna beginnen met slaan etc. moet gewoon ff vragen hoe zij erover denktquote:Op maandag 8 september 2025 14:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mijn ex begon er zelf mee. Daarna realiseerde ik me pas dat ik een sadist was, of in elk geval dominant.
Je kunt inderdaad eens beginnen met je vriendin eens aan de haren te trekken, een klapje op de wangen te geven of te choken tijdens de seks. Ook op het juiste moment en de juiste manier "slet" noemen kan iets leuks uitlokken. Dan zie je vanzelf of ze het leuk vindt of niet.
Na mijn onderdanige ex heb ik wel een paar vriendinnen gehad die er niet zo van gediend waren. Die wilden bijvoorbeeld hele spirituele romantische seks of waren zelf meer dominant. Die relaties waren ook snel voorbij omdat ik gewoon weinig zin meer had in seks na een tijdje. In elk geval niet met henquote:Op maandag 8 september 2025 14:54 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dominanter in de slaapkamer, ik wil het eerst even aanzien indd, daarna beginnen met slaan etc. moet gewoon ff vragen hoe zij erover denkten zo niet.. tja..
Ik zou het eerst inderdaad even bespreken.quote:Op maandag 8 september 2025 14:54 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dominanter in de slaapkamer, ik wil het eerst even aanzien indd, daarna beginnen met slaan etc. moet gewoon ff vragen hoe zij erover denkten zo niet.. tja..
Ben je ook gemeen tegen dieren?quote:Op maandag 8 september 2025 12:32 schreef theodoorpaardje het volgende:
Hoi, ik ben er sinds mijn puberjaren achter gekomen dat ik een sadist ben, maar heb nog nooit de ruimte gekregen om dit te uiten. Iemand die weet hoe je dit uit tegenover je partner?
Dit. Zou het eerst bespreken, niet zomaar een mep verkopen tenzij je je vriendin goed kan lezen/het echt goed kan inschatten want anders is t niet grappig.quote:Op maandag 8 september 2025 17:15 schreef verbijstering het volgende:
" Schatje, ik merk dat ik bepaalde fantasieen heb, zouden we die eens kunnen bespreken? Of je het nou wel of niet iets voor je is, dat maakt niet uit, beide is prima maar ik wil dit graag met jou delen. "
Dat is het prima te combineren, met gesprekken, grenzen en goede aftercare.quote:Op dinsdag 9 september 2025 04:35 schreef Invisibli het volgende:
in ieder geval niet denken dat het acteerwerk van het internet echt leuk is voor de vrouw.
Respect is ontzettend belangrijk, dat is lastig te combineren met sadisme lijkt me..
Moet je wel iemand hebben die er echt van geniet, en niet die de pijn ondergaat omdat de ander het wilt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat is het prima te combineren, met gesprekken, grenzen en goede aftercare.
Dit.quote:Op maandag 8 september 2025 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben je ook gemeen tegen dieren?
Sadisme gaat niet over geen respect hebben, dat moet je juist hebben in een gezonde sm relatie (:quote:Op dinsdag 9 september 2025 04:35 schreef Invisibli het volgende:
in ieder geval niet denken dat het acteerwerk van het internet echt leuk is voor de vrouw.
Respect is ontzettend belangrijk, dat is lastig te combineren met sadisme lijkt me..
Ik hou van dieren, ik zie het genot in een dier mishandelen niet: omdat zij daar geen seksuele plezier van krijgen. ik zal mijn vrouw nooit bezeren als zij daar geen seksuele reactie van krijgt. al helemaal geen dieren. mensen die dieren of mensen mishandelen zijn geen sadisten, maar slechte personen. het gaat, persoonlijk, niet om het uiten van de pijn: maar de thrill van haar reactie. Dat krijg je niet bij mensen (of dieren) die daar geen consent naar hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:45 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dit.
Iemand graag pijn willen doen tijdens de sex lijkt me een klein bruggetje naar een dier even pijn te willen doen en daar ook van kunnen genieten op een bepaalde manier. Een sadist voelt weinig empathie denk je dan al snel.
Kun je jezelf dan wel 'sadist' noemen? Ben je dan niet gewoon graag een 'meester' in SM gebeuren?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Ik hou van dieren, ik zie het genot in een dier mishandelen niet: omdat zij daar geen seksuele plezier van krijgen. ik zal mijn vrouw nooit bezeren als zij daar geen seksuele reactie van krijgt. al helemaal geen dieren. mensen die dieren of mensen mishandelen zijn geen sadisten, maar slechte personen. het gaat, persoonlijk, niet om het uiten van de pijn: maar de thrill van haar reactie. Dat krijg je niet bij mensen (of dieren) die daar geen consent naar hebben.
"Sadist" is niet een psychopaat, hè.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:09 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kun je jezelf dan wel 'sadist' noemen? Ben je dan niet gewoon graag een 'meester' in SM gebeuren?
Bij de uitspraak dat je een sadist bent krijg ik de kriebels.
De vraag over pijn doen aan dieren komt echter niet uit de lucht vallen en is wel een terechte:quote:Sadomasochisme
Von Krafft-Ebin bedacht ook de term masochisme. En koppelde dat weer aan De Sade als de dominante helft van sado-masochisme, een vorm van seksualiteit waarbij een van de personen een dominante rol speelt. Dit hoeft dan niet als kwaadaardigheid door de partner ervaren te worden, omdat deze vrijwillig een onderdanige rol speelt. De sadisten brengen de onderdanige partij, ook wel sub genoemd, pijn toe door middel van zwepen, heet kaarsvet en allerhande speeltjes. Het plezier in de onderdanige rol wordt wel masochisme genoemd, al zijn anderen het hiermee oneens. In sadomasochisme is namelijk geen sprake van sadisme, noch van masochisme in zijn zuivere vorm.
Maar binnen de BDSM is Sadisme (en het daaraan gekoppelde, onderdanige Masochisme) een erg bekende term.quote:Sadisme is plezier hebben aan of genoegen beleven aan het opzettelijk pijn doen of vernederen van een mens of dier. In strikte zin gaat het hier om genotsbeleving aan de macht die de sadist heeft ten opzichte van het slachtoffer.
~ Wikipedia
Ligt er idd aan hoe je het inkleedtquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan, maar of het de juiste manier is...
Dat inderdaad. Ik zeg over het algemeen ook niet 'hoi, ik wil je in folie wikkelen'. Ik leg zoiets voorzichtig op tafel en geef er wat uitleg bij. Tenzij het mijn vriendin is natuurlijk, die wikkel ik in wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er idd aan hoe je het inkleedt
Goede aanpakquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik zeg over het algemeen ook niet 'hoi, ik wil je in folie wikkelen'. Ik leg zoiets voorzichtig op tafel en geef er wat uitleg bij. Tenzij het mijn vriendin is natuurlijk, die wikkel ik in wanneer ik wil.
Als iemand het opwindend vind anderen pijn te doen en/of te vernederen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goede aanpak![]()
![]()
nou ja en daarbij: wanneer is iemand een sadist.
Ik heb mijn bedenkingen bij de invulling van deze TS , laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als iemand het opwindend vind anderen pijn te doen en/of te vernederen.
Maar het is op zich helemaal niet zo lastig zoiets op een subtiele manier te brengen. TS zou bijv. een leuke flogger kunnen kopen en dan beginnen met een gesprek erover en dan de flogger tevoorschijn halen. Dan heb je ook meteen iets tastbaars en kun je kijken wat de reactie is. Een flogger is niet iets wat er meteen heel angstaanjaged uitziet, wij hebben die dingen hier gewoon aan de muur hangen.
Als het bevalt vandaaruit opbouwen.
Zo doe ik het ook als ik met mensen over folie begin. Subtiel brengen, even een rol laten voelen en misschien een arm inwikkelen. Ondertussen wel geleerd dat dat een goede manier is en vaak leuke reacties opleverd.
Geen idee, lastig te halen uit zo'n summiere OP...quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij de invulling van deze TS , laat ik het zo zeggen.
Dat is precies mijn puntquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee, lastig te halen uit zo'n summiere OP...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |