Dit inderdaad. Ik zou het mijn baby ook niet aangedaan hebben, maar verder is er niet veel aan de hand hier.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
Had een klacht verwacht van iemand die naar Japan of zo gevlogen is met een jankende baby naast zich...... maar Griekenland wat 2 uurtjes vliegen is![]()
All-inclusive is voor paupersquote:Op maandag 8 september 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf naar all-inclusive in Kreta gaan en dan janken. Ach.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
Had een klacht verwacht van iemand die naar Japan of zo gevlogen is met een jankende baby naast zich...... maar Griekenland wat 2 uurtjes vliegen is![]()
Raar dat de titel er niet bij staat. Maar die vliegen dus naar curaçaoquote:Op maandag 8 september 2025 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Samenvatting?
Ik ga niet anderhalf uur naar fucking Enzo Knol zitten kijken.
Ligt ook heel erg aan het kind toch? Sommigen heb je aanzienlijk minder last van dan bepaalde volwassenen. Verder moet je je ook realiseren dat een hoop mensen met klein grut niet voor de lol vliegen maar bijvoorbeeld familieomstandigheden.quote:Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Raar dat de titel er niet bij staat. Maar die vliegen dus naar curaçao
Wou eigenlijk meer video's plaatsen, maar dat zit dat in mijn aloritme.
Want ze zijn ook nog naar New York, Japan, Zuid Korea en diverse bestemmingen binnen Europa geweest.
Met een kind van nog geen 1,5 jaar oud.
Was laatst iets over bij Roddelpraat ofzo
Cancel Enzoknol en de debielen die rijk zijn geworden met 'niks' kunnen.quote:Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Raar dat de titel er niet bij staat. Maar die vliegen dus naar curaçao
Wou eigenlijk meer video's plaatsen, maar dat zit dat in mijn aloritme.
Want ze zijn ook nog naar New York, Japan, Zuid Korea en diverse bestemmingen binnen Europa geweest.
Met een kind van nog geen 1,5 jaar oud.
Was laatst iets over bij Roddelpraat ofzo
Laat je dat ding maar achter bij een verblijf of zoquote:Op maandag 8 september 2025 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het kind toch? Sommigen heb je aanzienlijk minder last van dan bepaalde volwassenen. Verder moet je je ook realiseren dat een hoop mensen met klein grut niet voor de lol vliegen maar bijvoorbeeld familieomstandigheden.
Wutquote:Op maandag 8 september 2025 13:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ben voorstander van het naast kindvrije resorts ook aanbieden van kindvrije vluchten. Zou er met plezier extra voor betalen.
Ik heb geen eens kinderen maar ik heb het eerder te doen met mensen als zo'n kind de hele tijd loopt te huilen. Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen als het gaat om verdraagzaamheid.quote:Op maandag 8 september 2025 13:35 schreef Solispolar het volgende:
Elan vliegt waarschijnlijk zelf ook met z'n grut naar de all-inclusive oorden![]()
Verder de meest terechte klacht ter wereld natuurlijk. Idem voor mensen met honden die niet luisteren: JIJ bent verantwoordelijk voor je hond (en dit geval dus kind). Dat een paar maanden oude baby de hele reis zit te brullen kun je voorzien: spanning, vermoeidheid, druk op de oren etc. En nee, ook bij een vlucht van 3 uurtjes is het niet relax om continue naast een luchtalarm te zitten.
Simpele oplossing: verklaring aanvragen voor bijzondere omstandigheden (bijv. in familiekringen o.i.d.) en anders niet vliegen met een baby. Sowieso heeft een kind van 6 maanden niks aan een vakantie op een canarisch eiland.
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 13:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
WutJij wil extra betalen om niet naast krijsende kinderen te zitten? Zullen we het anders even omdraaien en het zo maken dat ouders van krijsende kinderen maar even extra gaan betalen zodat ze samen al krijsend naar de zon kunnen vliegen?
Wat ik net wilde zeggen inderdaad. Stinkerds geven ook overlast.quote:Op maandag 8 september 2025 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen eens kinderen maar ik heb het eerder te doen met mensen als zo'n kind de hele tijd loopt te huilen. Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen als het gaat om verdraagzaamheid.
Zelf vind ik mensen die stinken en dan liefst hun schoenen uit gooien een veel grotere ergernis dan een baby die ff jankt tijdens een vlucht.
Kinderen betalen al niets, en stinkende mensen moeten ze ook weren net zoals dikke vetzakken voor 2 plaatsen moeten betalen.quote:Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.
[..]
Wat ik net wilde zeggen inderdaad. Stinkerds geven ook overlast.
Wat ben jij een ontzettende kinderhater zeg.quote:Op maandag 8 september 2025 13:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
WutJij wil extra betalen om niet naast krijsende kinderen te zitten? Zullen we het anders even omdraaien en het zo maken dat ouders van krijsende kinderen maar even extra gaan betalen zodat ze samen al krijsend naar de zon kunnen vliegen?
Dat ben je pas als je je kinderen opdringt aan andere mensen.quote:Op maandag 8 september 2025 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen
quote:Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettende kinderhater zeg.
Wees maar blij dat mensen nog kinderen nemen zodat iemand jouw verzuurde reet kan wassen als je straks bejaard bent.
Ga lekker in een hutje op de hei zitten en blijf daar als je geen anderen om je heen kunt verdragen.
Kersverse ouders gespot hoorquote:Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.
[..]
Wat ik net wilde zeggen inderdaad. Stinkerds geven ook overlast.
edit: En natuurlijk dikzakken die over de armleuning hangen omdat ze met hun BMI van 30 niet in het stoeltje passen. Waarom moeten die niet extra betalen?
Dat klopt helaas niet. Voor babies (tot en met 23 maanden oud) betaal je een lager tarief, maar alleen als je ze op schoot neemt. Voor kinderen vanaf 24 maanden betaal je bijna de volle mep. En dat terwijl ik zelfs met mijn dochter van acht samen minder weeg dan die dikke zeug naast je die met haar goededagspieren over je armleuning gedrapeerd hangt.quote:Op maandag 8 september 2025 13:45 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Kinderen betalen al niets, en stinkende mensen moeten ze ook weren net zoals dikke vetzakken voor 2 plaatsen moeten betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |