abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218713139
Van die kersverse ouders die dan besluiten om hun kind van nog geen jaar oud op vakantie mee te slepen. Hup, mee het vliegtuig in, waar het natuurlijk alles bij elkaar krijst en iedereen tot last is. Hup, mee naar het zwembad in de kinderwagen, waar het natuurlijk alles bij elkaar krijst en iedereen tot last is. Hup, mee naar het restaurant, waar het... enfin, je snapt het. Dat er ook nog andere mensen zijn die voor hun rust op vakantie gaan heeft dit volk geen boodschap aan.

Je zou denken, 'joh, ik heb net een nieuw leven op de wereld gezet, misschien is mijn hoogste prioriteit voor minstens een jaar of twee om daar voor te zorgen.' Maar nee, dat soort ouders besluiten om van hun probleem, iedereen z'n probleem te maken. Het kan immers niet zo zijn dat ze een jaartje niet op vakantie kunnen omdat ze voor een kind moeten zorgen. Het idee alleen al :'(

Klacht: Kersverse ouders die hun kut baby meezeulen naar een Grieks eiland :{

Bonus klacht: Die vaders die allemaal dezelfde hulpeloze en verloren blik in hun ogen hebben.

Bonus klacht 2: Moeders die met baby allemaal hutje mutje bij het vliegtuigtoilet staan te beppen.

Anti-klacht: Noise canceling headphones _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 8 september 2025 @ 11:07:52 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218713245
Akkoord. Zo'n baby in het vliegtuig echt he, rot gewoon op
Want het wetboek ken ik ook
  Spellchecker maandag 8 september 2025 @ 11:35:49 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218713534
Kersvers, dan denk ik aan een paar weken, max drie maanden ....
pi_218713546
Had een klacht verwacht van iemand die naar Japan of zo gevlogen is met een jankende baby naast zich...... maar Griekenland wat 2 uurtjes vliegen is :{ :N
blablablabla
pi_218713610
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
Had een klacht verwacht van iemand die naar Japan of zo gevlogen is met een jankende baby naast zich...... maar Griekenland wat 2 uurtjes vliegen is :{ :N
Dit inderdaad. Ik zou het mijn baby ook niet aangedaan hebben, maar verder is er niet veel aan de hand hier.
pi_218713613
Zelf naar all-inclusive in Kreta gaan en dan janken. Ach.
  maandag 8 september 2025 @ 11:52:25 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218713622
Van die babies die niks kunnen omdat ze "hoogbegaafd" zijn. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218713652
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf naar all-inclusive in Kreta gaan en dan janken. Ach.
All-inclusive is voor paupers :{w
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 8 september 2025 @ 13:07:02 #9
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714061
Kutbabies die janken in het openbaar, flikker op :r

daar moet je iets tegen zeggen of laten merken dat ze op moeten kkeren. 'maar het zijn babies', ja dus kuthoer, ik ben een man en mag je toch ook niet maarzo bij je kut grijpen, kuttyfushoeren, en de simps maar geirriteerd kijken want ze hebben thuis niets te zeggen terwijl ze die jankbaby met zo'n mongolending voorop de pens hebben hangen.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_218714065
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218714073
quote:
Samenvatting?
Ik ga niet anderhalf uur naar fucking Enzo Knol zitten kijken.
blablablabla
pi_218714086
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Samenvatting?
Ik ga niet anderhalf uur naar fucking Enzo Knol zitten kijken.
Raar dat de titel er niet bij staat. Maar die vliegen dus naar curaçao

Wou eigenlijk meer video's plaatsen, maar dat zit dat in mijn aloritme.

Want ze zijn ook nog naar New York, Japan, Zuid Korea en diverse bestemmingen binnen Europa geweest.

Met een kind van nog geen 1,5 jaar oud.

Was laatst iets over bij Roddelpraat ofzo
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218714105
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Want ze zijn ook nog naar New York, Japan, Zuid Korea en diverse bestemmingen binnen Europa geweest.

Ligt ook heel erg aan het kind toch? Sommigen heb je aanzienlijk minder last van dan bepaalde volwassenen. Verder moet je je ook realiseren dat een hoop mensen met klein grut niet voor de lol vliegen maar bijvoorbeeld familieomstandigheden.
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 13:19:41 #14
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714113
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Cancel Enzoknol en de debielen die rijk zijn geworden met 'niks' kunnen.
  maandag 8 september 2025 @ 13:20:15 #15
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714116
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Ligt ook heel erg aan het kind toch? Sommigen heb je aanzienlijk minder last van dan bepaalde volwassenen. Verder moet je je ook realiseren dat een hoop mensen met klein grut niet voor de lol vliegen maar bijvoorbeeld familieomstandigheden.
Laat je dat ding maar achter bij een verblijf of zo
pi_218714329
Elan vliegt waarschijnlijk zelf ook met z'n grut naar de all-inclusive oorden :')

Verder de meest terechte klacht ter wereld natuurlijk. Idem voor mensen met honden die niet luisteren: JIJ bent verantwoordelijk voor je hond (en dit geval dus kind). Dat een paar maanden oude baby de hele reis zit te brullen kun je voorzien: spanning, vermoeidheid, druk op de oren etc. En nee, ook bij een vlucht van 3 uurtjes is het niet relax om continue naast een luchtalarm te zitten.

Simpele oplossing: verklaring aanvragen voor bijzondere omstandigheden (bijv. in familiekringen o.i.d.) en anders niet vliegen met een baby. Sowieso heeft een kind van 6 maanden niks aan een vakantie op een canarisch eiland.
  maandag 8 september 2025 @ 13:40:15 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218714441
Ik ben voorstander van het naast kindvrije resorts ook aanbieden van kindvrije vluchten. Zou er met plezier extra voor betalen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218714451
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 13:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ben voorstander van het naast kindvrije resorts ook aanbieden van kindvrije vluchten. Zou er met plezier extra voor betalen.
Wut :') Jij wil extra betalen om niet naast krijsende kinderen te zitten? Zullen we het anders even omdraaien en het zo maken dat ouders van krijsende kinderen maar even extra gaan betalen zodat ze samen al krijsend naar de zon kunnen vliegen?
pi_218714470
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:35 schreef Solispolar het volgende:
Elan vliegt waarschijnlijk zelf ook met z'n grut naar de all-inclusive oorden :')

Verder de meest terechte klacht ter wereld natuurlijk. Idem voor mensen met honden die niet luisteren: JIJ bent verantwoordelijk voor je hond (en dit geval dus kind). Dat een paar maanden oude baby de hele reis zit te brullen kun je voorzien: spanning, vermoeidheid, druk op de oren etc. En nee, ook bij een vlucht van 3 uurtjes is het niet relax om continue naast een luchtalarm te zitten.

Simpele oplossing: verklaring aanvragen voor bijzondere omstandigheden (bijv. in familiekringen o.i.d.) en anders niet vliegen met een baby. Sowieso heeft een kind van 6 maanden niks aan een vakantie op een canarisch eiland.
Ik heb geen eens kinderen maar ik heb het eerder te doen met mensen als zo'n kind de hele tijd loopt te huilen. Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen als het gaat om verdraagzaamheid.

Zelf vind ik mensen die stinken en dan liefst hun schoenen uit gooien een veel grotere ergernis dan een baby die ff jankt tijdens een vlucht.
blablablabla
pi_218714484
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wut :') Jij wil extra betalen om niet naast krijsende kinderen te zitten? Zullen we het anders even omdraaien en het zo maken dat ouders van krijsende kinderen maar even extra gaan betalen zodat ze samen al krijsend naar de zon kunnen vliegen?
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.

quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb geen eens kinderen maar ik heb het eerder te doen met mensen als zo'n kind de hele tijd loopt te huilen. Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen als het gaat om verdraagzaamheid.

Zelf vind ik mensen die stinken en dan liefst hun schoenen uit gooien een veel grotere ergernis dan een baby die ff jankt tijdens een vlucht.
Wat ik net wilde zeggen inderdaad. Stinkerds geven ook overlast.

edit: En natuurlijk dikzakken die over de armleuning hangen omdat ze met hun BMI van 30 niet in het stoeltje passen. Waarom moeten die niet extra betalen?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 8 september 2025 @ 13:45:50 #21
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714505
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef knoopie het volgende:

[..]
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.
[..]
Kinderen betalen al niets, en stinkende mensen moeten ze ook weren net zoals dikke vetzakken voor 2 plaatsen moeten betalen.
pi_218714523
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat ben jij een ontzettende kinderhater zeg.
Wees maar blij dat mensen nog kinderen nemen zodat iemand jouw verzuurde reet kan wassen als je straks bejaard bent.

Ga lekker in een hutje op de hei zitten en blijf daar als je geen anderen om je heen kunt verdragen.
blablablabla
pi_218714668
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen
Dat ben je pas als je je kinderen opdringt aan andere mensen.
pi_218714678
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat ben jij een ontzettende kinderhater zeg.
Wees maar blij dat mensen nog kinderen nemen zodat iemand jouw verzuurde reet kan wassen als je straks bejaard bent.

Ga lekker in een hutje op de hei zitten en blijf daar als je geen anderen om je heen kunt verdragen.
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef knoopie het volgende:

[..]
[..]

edit: En natuurlijk dikzakken die over de armleuning hangen omdat ze met hun BMI van 30 niet in het stoeltje passen. Waarom moeten die niet extra betalen?
Kersverse ouders gespot hoor :')
pi_218714742
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 13:45 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Kinderen betalen al niets, en stinkende mensen moeten ze ook weren net zoals dikke vetzakken voor 2 plaatsen moeten betalen.
Dat klopt helaas niet. Voor babies (tot en met 23 maanden oud) betaal je een lager tarief, maar alleen als je ze op schoot neemt. Voor kinderen vanaf 24 maanden betaal je bijna de volle mep. En dat terwijl ik zelfs met mijn dochter van acht samen minder weeg dan die dikke zeug naast je die met haar goededagspieren over je armleuning gedrapeerd hangt.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')