Alleen maar slagersrookworstquote:Op maandag 8 september 2025 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkochten ze daar rookworsten van de hema?
Deze man!quote:Op maandag 8 september 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan een hooker mansion te bouwen.
Er komt iig een bar in en een danspaal
Die paal heb ik al, nu nog de barquote:Op maandag 8 september 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan een hooker mansion te bouwen.
Er komt iig een bar in en een danspaal
Dit klinkt zo slecht.quote:Op maandag 8 september 2025 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Die paal heb ik al, nu nog de bar
Dat krijg je als je te veel Torn speelt.quote:Op maandag 8 september 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen taal voor dev!
Maar echt hoor. Ai kan zijn profielschets aan gaan passen.quote:Op maandag 8 september 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat ketamine voor je. Vriendenprijsje!quote:Op maandag 8 september 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jullie gaan wel helemaal op in die game.quote:Op maandag 8 september 2025 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat ketamine voor je. Vriendenprijsje!
Ik wilde net de "zakken" van een "sex worker" gaan leeg maken, maar ik heb niet voldoende lef over. Nog 10 minuten wachtenquote:
Kan ze je niet even pijpen ?quote:Op maandag 8 september 2025 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde net de "zakken" van een "sex worker" gaan leeg maken, maar ik heb niet voldoende lef over. Nog 10 minuten wachten
Het is een grappig spel, maar de beschrijvingen zijn soms gewoon behoorlijk briljantquote:Op maandag 8 september 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jullie gaan wel helemaal op in die game.
Ik vind het geweldig hoe jullie er over posten. En er doen al best veel mee.quote:Op maandag 8 september 2025 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een grappig spel, maar de beschrijvingen zijn soms gewoon behoorlijk briljant
Zover ik weet doen er maar 5 mee. Eigenlijk zouden we een Torn City topic in het GAMe forum moeten openen. Alleen heb ik geen zin om veel tijd in een OP te stoppen, maar ik wil ook geen kree topic openenquote:Op maandag 8 september 2025 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig hoe jullie er over posten. En er doen al best veel mee.
Dat is toch heel iets anders dan R&P ?quote:Op maandag 8 september 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet doen er maar 5 mee. Eigenlijk zouden we een Torn City topic in het GAMe forum moeten openen. Alleen heb ik geen zin om veel tijd in een OP te stoppen, maar ik wil ook geen kree topic openen
We zouden op die manier wel meer mensen kunnen aantrekken.quote:Op maandag 8 september 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet doen er maar 5 mee. Eigenlijk zouden we een Torn City topic in het GAMe forum moeten openen. Alleen heb ik geen zin om veel tijd in een OP te stoppen, maar ik wil ook geen kree topic openen
Jij bent wel de aanstichterquote:Op maandag 8 september 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zouden op die manier wel meer mensen kunnen aantrekken.
Kunnen we op ten duur een eigen FOK faction maken.
AI kan je helpen met het maken van een OP.quote:Op maandag 8 september 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zouden op die manier wel meer mensen kunnen aantrekken.
Kunnen we op ten duur een eigen FOK faction maken.
Wat is dit? Drugslab?quote:Op maandag 8 september 2025 03:38 schreef KoningWouter het volgende:
Hehe check deze dude
[ afbeelding ]
Ik begin een vermoeden te krijgen waar dit heen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |