Ik zie werkelijk niet wat er goed aan is. Weg is weg wat mij betreft, het is enkel bedacht om tijd te rekken volgens mij.quote:Op maandag 8 september 2025 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Afvallerseiland vind ik wel een goede toevoeging, normaal gesproken, maar je merkte nu al dat ze er vanuit gaan dat het er is, dan is het prima om het het een jaartje over te slaan
E.R. is de nieuwe wehkamp gidsquote:Op maandag 8 september 2025 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Die schudden veel lekkerder heen en weer ja
Naast Nicolette is iedereen een goede presentator.quote:Op maandag 8 september 2025 21:40 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vind Edson verrassend prettig presenteren eigenlijk
Dat is ook echt het ene leuke aan dat kind. Want Jezus, wat een hopeloos mens verder. Zonder der tits zou ze gewoon bij de lokale zeeman werken.quote:
Vrij triest dit allemaal.quote:
Een afspraak die tijdens de eilandraad wel ff aan het licht kwam door wat de afvaller nog snel ff zei, en waar Nicolette op inhakate "Wat bedoelde je daarmee?".quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
het was op zich al absurd dat Lies op deze iets wilde afdwingen. Dat was een dikke vinger richting ER.
En dat zo snel in het spel.quote:Op maandag 8 september 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
Prima hoe Twan heeft gereageerd en ook prima dat Demi niet geluisterd heeft naar het stemadvies van Lies.
Het zou toch te gek voor woorden worden als zo'n Lies ineens helemaal zou bepalen hoe het spel gaat lopen.
Dat is heerlijk, en nog fijner dat Roos er meteen achteraan is gegaan. Dat feministische geneuzel van haar en Lies dat er echt een vrouw moet winnen kwam al zo mijn neus uit. En dan vooral dat ze niet willen winnen op kwaliteit tijdens proeven, maar puur op gekonkel en manipulatie. Opgeruimd staat netjes, hopelijk gaat Lies er nu direct achteraan: "Al duurt dit 3 uur, ik win m uiteindelijk toch door matchfixing". Droevige druifquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:19 schreef roos94 het volgende:
Wat heerlijk dat Yesim gelijk eruit is genot
Die bevalt enorm goed jaquote:Op maandag 8 september 2025 21:40 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vind Edson verrassend prettig presenteren eigenlijk
Ik denk dat het later in de show nog wel gaat komen. Helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bevalt enorm goed ja
Verder heerlijk dat er geen afvallerseiland meer is, hopelijk voor altijd. Het geeft meteen extra spanning die al jarenlang weg was bij de kandidaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |