SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mede door @Nattekatquote:
Toevallig wel.quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ik nog wat van die bloedmaan ga zien, begint opeens helemaal dicht te trekken qua bewolking
Ja ze zijn het aan het saboterenquote:
Ongehoord, dat dit kanquote:
Hier hetzelfde helaas.quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ik nog wat van die bloedmaan ga zien, begint opeens helemaal dicht te trekken qua bewolking
quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel zijn omdat het op een zondag isquote:Op zondag 7 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongehoord, dat dit kan
Mij boeit het niet eens zo veel meer tegenwoordigquote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja want de maan staat altijd op precies dezelfde plekquote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij boeit het niet eens zo veel meer tegenwoordig
Kan hem niet zien door m'n raam, dus jammer dan.
Hij komt pas boven het aangrenzende blok uit als de maansverduistering al afgelopen is.quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want de maan staat altijd op precies dezelfde plek
quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het op een zondag is
Kun jij hem wel zien?quote:
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan nietquote:
Laat even wetenquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan niet
Omdat die nu nog onder de horizon staatquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan niet
Plankenkoortsquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die nu nog onder de horizon staat
Ja komt die pas rond kwart over 8 boven vandaanquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Volgens zo'n app is ie nog net onder de horizon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |