Beetje meer respect naar die Litouwse meisjes mag wel hoorquote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kruip snel weer in mijn Litouwse hol.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 7 september 2025 19:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh sorry het is mijn fout dat Schouten fout op fout stapelt.
Moet na deze wedstrijd nog de avondkranten bezorgenquote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die gast een elastiek om zijn hoofd?
Anders valt het uit elkaarquote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef Coco het volgende:
Wout heeft dat ook dacht ie.quote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef Coco het volgende:
nog geen dominosteentjequote:Op zondag 7 september 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut Koeman gooit NIET alle dingen om
Als ie heeft gezegd "Jullie hebben het veroorzaakt, dan los het ook zelf maar op" dan geef ik hem gelijk ook.quote:Op zondag 7 september 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut Koeman gooit NIET alle dingen om
Kom niet bij mij aankloppen stelletje prutsers.quote:Op zondag 7 september 2025 19:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie heeft gezegd "Jullie hebben het veroorzaakt, dan los het ook zelf maar op" dan geef ik hem gelijk ook.
Dat staat niet stil lijkt mequote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef raptorix het volgende:
Is Wout trouwens al aan zijn act begonnen?
Dat overkwam de Ottomanen nou nooit.quote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moeite hebben met Polen en Litouwen, toch weer erg knap.
De winter staat voor de deur je had ze nu moeten pakken.quote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moeite hebben met Polen en Litouwen, toch weer erg knap.
nee er zit ook wat gras tussen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:10 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Ik heb het idee dat dit best wel een knollenveld is
Niet van 6e leger geleerd. @PowerLoungenquote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De winter staat voor de deur je had ze nu moeten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |