Leo zal het niet slechter doen dan Ronald nee.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg opties: Dick, Guus, Leo, Aad
Nog even naar de stats van Malen gekeken maar dat is ook echt matig de laatste jaren.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is voorin zo zwak maar ja, we leiden dan ook al 25 jaar geen spitsen op.
Begint met het getroll van CR7 in elk topic als Schouten speelt.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot overmaat van ramp hebben we ook nog de gebruikelijke kansloos zielige discussie tussen @:cr7 en @:solispolar of Schouten of Wieffer beter is
En de mods liggen weer te slapenquote:Op zondag 7 september 2025 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Begint met het getroll van CR7 in elk topic als Schouten speelt.
Hehquote:
Ik durf nu wel te zeggen dat ik CR7 misschien nog wel een meer vermoeiende user vindt dan PSVCL.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot overmaat van ramp hebben we ook nog de gebruikelijke kansloos zielige discussie tussen @:cr7 en @:solispolar of Schouten of Wieffer beter is
Mourinho!quote:
soww.quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nu wel te zeggen dat ik CR7 misschien nog wel een meer vermoeiende user vindt dan PSVCL.
Zo grappig al die lui die naar bluesky 'vluchten'.quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef Zipportal het volgende:
Over de NPO gesproken:
[ afbeelding ]
Een tweeluik. @:monkyyy @:rambodirk 🤣
Nondeju zeg koekoek.quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nu wel te zeggen dat ik CR7 misschien nog wel een meer vermoeiende user vindt dan PSVCL.
Inderdaad. Schouten zeker niet.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de tweede helft pakken we ze.quote:
Het zijn allemaal waterdragers, dienende spelers, we hebben niet 1 bepalende speler meer.quote:Op zondag 7 september 2025 18:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, lichte overdrijving. Maar we hebben middenvelders die in de basis staan bij Barcelona, Liverpool, man city, Arsenal. Alleen die van Man City speelt (en slecht ook)
Oh sorry het is mijn fout dat Schouten fout op fout stapelt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Begint met het getroll van CR7 in elk topic als Schouten speelt.
Doe em de groeten van ons.quote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kruip snel weer in mijn Litouwse hol.
Bohhhhh, check je voor de zekerheid wel even de voorbips?quote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kruip snel weer in mijn Litouwse hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |