Goeie poging. Die is geblesseerd. Was er de vorige periode notabene nog bij. En ohja hij speelde ook.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja die maakt er weinig van vanavond.. mag wat mij betreft gewisseld worden.
Maar waar is onze gekrulde vriend van Brighton? Wordt hij tegenwoordig niet meer opgeroepen?
Hou op zeg. Dat middenveld is zwaar overschat.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Je hebt serieus het beste middenveld ongeveer van de hele wereld beschikbaar. En dan ga je met je meest slechte middenveld spelen wat mogelijk is. Onbegrijpelijk
en achterin zet je 2 spelers die niet spelen bij hun club.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Je hebt serieus het beste middenveld ongeveer van de hele wereld beschikbaar. En dan ga je met je meest slechte middenveld spelen wat mogelijk is. Onbegrijpelijk
Zelfoverschatting, typisch Nederlands, we hebben niet het beste middenveld ter wereld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Met dank aan de KNVB waar het halen van de achterlijn van een vleugel het allerbelangrijkste is, net zoals het eeuwige balletje rond achterin, waarbij de tegenstander lekker bij kan komen van de vorige aanval.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is voorin zo zwak maar ja, we leiden dan ook al 25 jaar geen spitsen op.
Frenkie is er niet meerquote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Dat toernooi heb ik geboycot zoals elk fatsoenlijk mens heeft gedaan. Toch?
RIPquote:
Reijnders is inderdaad maar een simpele loper .quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Een goeie wedstrijd bij City. WIE IS DE BRUYNE.quote:Op zondag 7 september 2025 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Reijnders is inderdaad maar een simpele loper .
Geen idee. Ken ik niet.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Speelt die slungelige spits van Cambuur nog mee?
Prima dat je dat toernooi boycottequote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Dat toernooi heb ik geboycot zoals elk fatsoenlijk mens heeft gedaan. Toch?
Frenkie is een product van Nike, een soort van MrBeast, zorgvuldig karakter opbouwen zodat Big Food de moneys kan uitmelken.quote:
Nou ja als hij het zelf niet vermeld had niemand het gewetenquote:Op zondag 7 september 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima dat je dat toernooi boycotte
Iedere keer het toernooi ontkennen zodat je kan benadrukken dat je het boycotte, niet nodig
Een uitstekende speler . Terwijl de nieuwe De Bruyne vaak ook onzichtbaar was bij een middenmoter uit de Serie A.quote:Op zondag 7 september 2025 18:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Een goeie wedstrijd bij City. WIE IS DE BRUYNE.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 18:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nederland moet alles op alles zetten om te scoren in de 2e helft anders blijft het gelijkspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |