quote:
Op zondag 7 september 2025 17:03 schreef Captain_Ghost het volgende:Ik geloof dat meeste mensen dat graag willen. Ik zou hiermee akkoord gaan. Zodat ik nog steeds leuke dingen op aarde kan beleven.
Dus waarom niet..
Enorm gebrek aan organen voor mensen die het nodig hebben?
Nee, je hersenen takelen af, je lichaam veroudert. Je DNA rafelt uiteen, je spieren verstrammen door de invloed van de vrije radicalen die vrij komen bij je stofwisseling. Ik wil geen wandelend lijk worden die door andermans organen blijft voortbestaan terwijl de rest aftakelt.
Mocht er een techniek bestaan waardoor je cellen zelf regenereren, dan zou ik er wel absoluut een voorstander van zijn!

Overigens was er een rijke patser, een Rothschild of zo, die een hele reeks nieuwe harten achter elkaar had gekregen tot eentje ervan het vroegtijdig begaf.
Een open hart operatie is ongelooflijk zwaar en pijnlijk. Het herstel ervan is echt geen pretje, en om dat keer op keer op keer te moeten doorstaan om je leven te verlengen?

Echt niet!
Long- maar met name levertransplantaties schijnen helemaal verschrikkelijk te zijn. En je moet de rest van je leven medicatie slikken wat je immuunsysteem onderdrukt.