abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2025 @ 16:56:00 #1
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218706604
https://www.bbc.com/news/articles/cr70rvrd41ko
quote:
De Russische president Vladimir Poetin en de Chinese president Xi Jinping werden gefilmd terwijl ze in besloten kring aan de zijlijn van de grote Chinese Overwinningsdagparade in Beijing praatten over hun levensverwachting van minstens 150 jaar.

"Vroeger werden mensen zelden 70, maar tegenwoordig ben je op je 70e nog steeds een kind", zei Xi volgens de tolk in het Russisch tegen Poetin.

"Dankzij de ontwikkeling van de biotechnologie kunnen menselijke organen voortdurend worden getransplanteerd en kunnen mensen steeds jonger leven en zelfs onsterfelijkheid bereiken", antwoordde Poetin volgens een vertaling in het Mandarijn.

'Volgens de voorspellingen is er deze eeuw ook een kans om 150 jaar oud te worden,' antwoordde Xi.
Wat vinden jullie van deze ontwikkelingen en zouden jullie dit ook willen?
Waarom wel of niet. Dank u voor uw aandacht.

Inb4 TS begint: nee zonder ambitie of doel is het wel goed zo.
Want het wetboek ken ik ook
pi_218706676
Ik geloof dat meeste mensen dat graag willen. Ik zou hiermee akkoord gaan. Zodat ik nog steeds leuke dingen op aarde kan beleven.

Dus waarom niet..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_218706708
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 17:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik geloof dat meeste mensen dat graag willen. Ik zou hiermee akkoord gaan. Zodat ik nog steeds leuke dingen op aarde kan beleven.

Dus waarom niet..
Enorm gebrek aan organen voor mensen die het nodig hebben?

Nee, je hersenen takelen af, je lichaam veroudert. Je DNA rafelt uiteen, je spieren verstrammen door de invloed van de vrije radicalen die vrij komen bij je stofwisseling. Ik wil geen wandelend lijk worden die door andermans organen blijft voortbestaan terwijl de rest aftakelt.

Mocht er een techniek bestaan waardoor je cellen zelf regenereren, dan zou ik er wel absoluut een voorstander van zijn! :Y

Overigens was er een rijke patser, een Rothschild of zo, die een hele reeks nieuwe harten achter elkaar had gekregen tot eentje ervan het vroegtijdig begaf.
Een open hart operatie is ongelooflijk zwaar en pijnlijk. Het herstel ervan is echt geen pretje, en om dat keer op keer op keer te moeten doorstaan om je leven te verlengen? :? Echt niet!
Long- maar met name levertransplantaties schijnen helemaal verschrikkelijk te zijn. En je moet de rest van je leven medicatie slikken wat je immuunsysteem onderdrukt.
pi_218706753
Ja een hart kun je vervangen maar je hersenen wordt al ietsje lastiger
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_218706764
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 17:08 schreef Filosoofert het volgende:
Ja een hart kun je vervangen maar je hersenen wordt al ietsje lastiger
Dit idd. Elke 30 jaar zijn je hersencellen vernieuwd, maar na 3 of 4x is dat proces ook wel op.
pi_218706772
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zondag 7 september 2025 @ 17:28:53 #7
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218706957
Poetin en Xi kijken of teveel films of wetenschappers/dokters in hun omgeving zijn hen leugens aan het vertellen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_218706991
Zet het eerst maar in voor mensen die daadwerkelijk een nieuw orgaan nodig hebben op jonge leeftijd, ipv levens gaan verlengen van gezonde mensen die dan meer dan de helft van hun leven met pensioen zijn.

Zo'n bericht kun je beter anders brengen dan "haha nu kun je wel 150 worden" .

Psychisch zijn mensen op een gegeven moment ook wel op door hun levenservaring
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218707011
absoluut niet
lol
pi_218707035
Bekijk deze YouTube-video

Ik kan de hele aflevering ff niet vinden.
Lichamen wisselen is sowieso zelfmoord; je zou een kopie van je gedachten e.d. in het andere lichaam implanteren i.p.v. dat je "ziel" of whatever overgeplaatst wordt. Zelfde idee als met de transporter beam in Star Trek.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 september 2025 @ 17:45:38 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218707080
Als ik gezond blijf, mentaal en fysiek, prima. Anders, nou ja, niet :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218707096
Kans is groter dat we langer kan leven dankzij cybernetische implantaten enzo.

Hoewel je ook organen mee kan kweken. Wat mij meeste kansrijker is.
Alleen hersens gaat lastiger.. Maar goed. Mens is geen computer die je zomaar even kan vervangen..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 7 september 2025 @ 19:04:00 #13
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218708163
quote:
"Vroeger werden mensen zelden 70, maar tegenwoordig ben je op je 70e nog steeds een kind", zei Xi volgens de tolk in het Russisch tegen Poetin.
Daar zit wel iets in voor deze heren.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218708835
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 17:47 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kans is groter dat we langer kan leven dankzij cybernetische implantaten enzo.

Hoewel je ook organen mee kan kweken. Wat mij meeste kansrijker is.
Alleen hersens gaat lastiger.. Maar goed. Mens is geen computer die je zomaar even kan vervangen..
Niet de nieuwste generatie I9 met RTX5090 in je hebben :')
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218709299
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Niet de nieuwste generatie I9 met RTX5090 in je hebben :')
Dat is nu alweer oud.
Volgend jaar komt alweer nieuwe aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')