quote:Haunting new video revealed the terrifying moment a homeless ex-con allegedly fatally stabbed a 23-year-old Ukrainian refugee in what police said was a random attack on a Charlotte light rail train.
Iryna Zarutska, who fled war-torn Ukraine for a safer life in America, was on the Lynx Blue Line just before 10 p.m. Aug. 22 when she was ambushed, according to the Charlotte-Mecklenburg Police Department.
The surveillance footage, released Friday by the Charlotte Area Transit System or CATS, shows Zarutska boarding the train in her pizzeria uniform at 9:46 p.m. and sitting, looking at her phone, unaware of the danger behind her.
Just four minutes later, 34-year-old Decarlos Brown Jr. allegedly whips out a folding knife and lunges forward, stabbing her three times, at least once in the neck, police said.
The chilling video then appears to show Brown then walking through the rail car, stripping off his sweatshirt and waiting by the doors — as passengers began to notice blood dripping from him.
Zarutska, who grabbed her neck as blood spilled onto the train floor, collapsed in her seat and was pronounced dead on the light rail, investigators said.
Police said Brown got off at the next stop, where a folding knife was later recovered near the platform. He was treated at a hospital for a cut on his hand before being taken into custody on a murder charge.
It took six minutes for police to respond, according to Spectrum News, which noted transit security guards were on the train, but in the car ahead of Zarutska’s when she was attacked.
Brown — who has multiple arrests dating back to 2011 — was charged with first-degree murder, according to CMPD. His record includes larceny, robbery with a dangerous weapon and communicating threats, according to court records obtained by The Post.
https://nypost.com/2025/0(...)ain-caught-on-video/
Straks?quote:Op zondag 7 september 2025 11:22 schreef Telefoonvork het volgende:
Ach ja, straks krijgen we dergelijke stukken pus hier ook. Maak je geen zorgen, ze zijn al in training en er wordt niks aan gedaan.
Ik denk dat hij Elon Musk's tweet voorbij zag komen en dat triggerde iets bij hem. Musk deelde een andere tweet die linkse media ervan beticht hier geen aandacht aan te besteden. En ik ben het daar wel mee eens, het is heel raar dat er op (bijvoorbeeld) CNN niks staat.quote:Op zondag 7 september 2025 11:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat ik de vraag omdraaien, wat bezielde je toen je dacht: Laat ik eens 1 van de 50.000 moorden die er wereldwijd worden gepleegd op Fok gaan posten?
Normale gang van zaken in de VS.quote:Op zondag 7 september 2025 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een ontzettend triestig.
Situational awareness bij die andere mensen is wel stuitend.
Lijkt mij een freeze response? Flight kan niet en fight dan wordt je ook neergestoken.quote:Op zondag 7 september 2025 11:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
hoe blijven al die andere mensen zo rustig
Mooi dat een zwarte man dit zelf zegt (dat is ook de enige reden dat deze video zoveel views heeft denk ik).quote:Op zondag 7 september 2025 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/thatsKAIZEN/status/1964542943987183982
In ieder geval niet met je rug naar gasten in hoodies gaan zitten.quote:Op zondag 7 september 2025 13:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Normale gang van zaken in de VS.
Die vrouw dacht zeker dat het openbaar vervoer veilig was net zoals in Oekraine.
Je moet altijd op je hoede zijn in zulke shitholes zoals de VS.
Je zult ook moeten stoppen met het importeren van gekke mensen uit de 3e wereld. Anders blijft het dweilen met de kraan open.quote:Op zondag 7 september 2025 13:54 schreef Drxx het volgende:
Beetje context: Meneer heeft een geschiedenis van geweld, inclusief steekwapens. Is ook vele malen opgesloten geweest.
Wat ik typerend vind is dat hij ook ooit aangeklaagd werd voor het misbruiken van 911. Tuurlijk mag dat niet, maar de focus is weer compleet verkeerd. Hij werd gearresteerd vanwege zijn daad, maar men doet vervolgens niks aan het feit dat hij dat deed vanwege waanbeelden, dat krijg je als je geen toegankelijke GGZ hebt.
Dus wil je dit niet in Nederland krijgen? Stop dan met stemmen op VVD, maar op partijen die willen investeren in de GGZ zodat gekke mensen therapie en meds krijgen.
Niet lullig bedoelt en geen victim blaming. Maar never nooit dat ik voor dan wel in de buurt van dit soort types ga zitten.quote:Op zondag 7 september 2025 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze is wel heel cru.
Vooral omdat het live gefilmd is in goede kwaliteit.
Dan zie je hoe nietig je bent als iemand uit het niks aanvalt.
Helemaal niks tegen te doen ben ik bang.
Behalve psychopaten zoveel mogelijk opsluiten.
Ik ook niet maar sommigen denken dat iedereen in de basis goed is.quote:Op zondag 7 september 2025 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt en geen victim blaming. Maar never nooit dat ik voor dan wel in de buurt van dit soort types ga zitten.
Nee, dat is helemaal niet waar hoor, je opvoeding beinvloed je heel erg.quote:Op zondag 7 september 2025 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook niet maar sommigen denken dat iedereen in de basis goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |