SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja denk wel dat jij in de hel komtquote:Op zondag 7 september 2025 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe dreig jij ons dan met het vagevuur ?
Do what you love, love what you do!![]()
Protestantse stromingen (vooral luthers & gereformeerd) Kern: het gaat primair om geloof. De overtuiging is dat een mens niet door eigen daden (“werken”) gered wordt, maar door geloof in Jezus Christus alleen (sola fide). Goede werken zijn wel belangrijk, maar dan als gevolg van geloof, niet als voorwaarde voor redding.quote:Op zondag 7 september 2025 06:53 schreef kree het volgende: [..] het gaat om goede doen en zover je kunt?
→ Efeziërs 2:8-9 wordt vaak aangehaald: “Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God; niet uit werken, opdat niemand roeme.”Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De OP ook ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff zonder grappen LOL
iedereen deed hueir wat goeds voor anderen en weet ik echt wel. en dat helpt je.Do what you love, love what you do!![]()
lekker je eigen invulling maken en op het eind beseffen dat je hartstikke fout zit; alsof je leert voor een wiskunde examen maar het om het Engels examen gaat. Kan je nog zo goed hebben geleerd, dat maakt dan geen moer meer uit
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hmmss ja mss.quote:Op zondag 7 september 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
lekker je eigen invulling maken en op het eind beseffen dat je hartstikke fout zit; alsof je leert voor een wiskunde examen maar het om het Engels examen gaat. Kan je nog zo goed hebben geleerd, dat maakt dan geen moer meer uitDo what you love, love what you do!![]()
kree kan zo de politiek in.Zei ik al eerder.quote:Op zondag 7 september 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
lekker je eigen invulling maken en op het eind beseffen dat je hartstikke fout zit; alsof je leert voor een wiskunde examen maar het om het Engels examen gaat. Kan je nog zo goed hebben geleerd, dat maakt dan geen moer meer uit
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lol geen zorgen. jullie zijn allemaal schapen en de herder zal jullie naar doel leiden.Do what you love, love what you do!![]()
niet misschien, maar zeker. Het wordt je voorgeschoteld maar dat accepteer je niet want het komt van iets waar je niks van moet weten. Alsof je de leraar Engels niet mag en maar je wiskunde blijft leren.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik volg niemand behalve mezelf.quote:Op zondag 7 september 2025 07:01 schreef kree het volgende:
lol geen zorgen. jullie zijn allemaal schapen en de herder zal jullie naar doel leiden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
na tis nu ook vooral grappig van mij, LOL hoewel sommige neem ik serieus.Do what you love, love what you do!![]()
"ik ga naar de hel want ik begrijp het begrip totaal niet HAHAHA"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dan ben je toch verdorven maat en tot de hel verdoemt.quote:Op zondag 7 september 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik volg niemand behalve mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 07:02 schreef kree het volgende:
na tis nu ook vooral grappig van mij, LOL hoewel sommige neem ik serieus.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat geloof ik niet, ik geloof in het goede. Ik help mensen in armoede, heb respect voor iedereen (tot op zekere hoogte) en de geen foute dingen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
dan ben je toch verdorven maat en tot de hel verdoemt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar goed, ik hoor er niet 1, maar 2 wakker worden dus ik ben er weg van
See you all in hell
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben een zondaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maak allemaal overdreven grapje he? maar die snapte jullie? althans dat hoop ik.
ben heel vredelievendDo what you love, love what you do!![]()
Nee, je oordeelt alsof je god bent. Dat is verre van vredelievend.quote:Op zondag 7 september 2025 07:06 schreef kree het volgende:
maak allemaal overdreven grapje he? maar die snapte jullie? althans dat hoop ik.
ben heel vredelievend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee joh. LOL. mart doet jr zelf ook? ik was ff klaar met meningen over hoe ik denk. en goed iedereen weet dat hoe ik denk. en tuurlijk is dat niet zo. `;0quote:Op zondag 7 september 2025 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, je oordeelt alsof je god bent. Dat is verre van vredelievend.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: