Volgens racecenter van de Vuelta zitten Vervaeke en Romo gewoon in de kopgroep.quote:Op zondag 7 september 2025 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er waren wat renners kwijt. Waarschijnlijk zit ie er nog net als Vervaeke. Gok ik.
Volgens mij is PCS gewoon aan het kloten met die racesituatie om in hun ogen kopieerders te exposen, maar vergeet Steef daarmee dat zijn eigen site in rap tempo onbetrouwbaar aan het worden is.quote:Op zondag 7 september 2025 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er waren wat renners kwijt. Waarschijnlijk zit ie er nog net als Vervaeke. Gok ik.
quote:Op zondag 7 september 2025 14:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
De door onze voorbeschouwer voorspelde winnaar Ivo Oliveira zit ook daadwerkelijk in de kopgroep...het zal toch niet hè
Die mogen van mij in de chasse patat blijven.quote:Op zondag 7 september 2025 14:24 schreef TheArt het volgende:
Thierry, Glivar, Coquard, Philipsen, Hoole, Aniolkowski en Riesebeek op 2 minuten.
Ze geven nu Vergalito in de tegenaanval haha.quote:Op zondag 7 september 2025 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij is PCS gewoon aan het kloten met die racesituatie om in hun ogen kopieerders te exposen, maar vergeet Steef daarmee dat zijn eigen site in rap tempo onbetrouwbaar aan het worden is.
We gaan live zodra de koers in een plooi ligt.quote:Op zondag 7 september 2025 14:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit missen we dus allemaal heIk ga straks maar gewoon de F1 kijken
De leegheid.quote:Op zondag 7 september 2025 14:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zag het wel aankomen en toch ben ik teleurgesteldquote:Op zondag 7 september 2025 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan live zodra de koers in een plooi ligt.
Dat had je met het profiel van deze rit ook natuurlijk absoluut niet kunnen zien aankomen.
Vooral treurig dat Herrada en Samitier echt niks kunnen betekenen.quote:Op zondag 7 september 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een ontzettend meelijkwekkende counteraanval. Zit je dan met twee sprinters van Cofidis.
Bedankt voor het benoemen van F1. Ik ga nu met een grote glimlach naar een saaie etappe richting finish kijken.quote:Op zondag 7 september 2025 14:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |