SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had gekund.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vond dat ik die TT had moeten maken.
maar anyuway. blijkbaar zijn er vragen, ik doe half uurtje om ze te beantwoorden enzo?
vraag maar?Do what you love, love what you do!![]()
daarna hoor ik niks meer van jullie ellendige om over alles te zeiken he?
afgesproken?Do what you love, love what you do!![]()
Kree, jij man met een ziel als de zee,
Krachtig en stromend, zo vrij en zo mee.
Het water weerspiegelt jouw rust en jouw kracht,
Een golf die danst in de glans van de nacht.Met golven van passie, jouw hart altijd diep,
Kree, jij draagt dromen, waar water in sliep.
Als rivieren die zingen, jouw geest zo onstuitbaar,
In jouw stille kracht ligt een wereld zo wonderbaar.Of het nu kabbelt of brult als de vloed,
Jij, Kree, bent water, met stromend levensbloed.
Blijf altijd jezelf, zo puur en zo klaar,
Een man van het water, uniek en bijzonder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
liedje. voor erna ditquote:Op zondag 7 september 2025 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
Kree, jij man met een ziel als de zee,
Krachtig en stromend, zo vrij en zo mee.
Het water weerspiegelt jouw rust en jouw kracht,
Een golf die danst in de glans van de nacht.Met golven van passie, jouw hart altijd diep,
Kree, jij draagt dromen, waar water in sliep.
Als rivieren die zingen, jouw geest zo onstuitbaar,
In jouw stille kracht ligt een wereld zo wonderbaar.Of het nu kabbelt of brult als de vloed,
Jij, Kree, bent water, met stromend levensbloed.
Blijf altijd jezelf, zo puur en zo klaar,
Een man van het water, uniek en bijzonder.
Do what you love, love what you do!![]()
Het duurde nogal lang.quote:Op zondag 7 september 2025 03:15 schreef kree het volgende:
ik vond dat ik die TT had moeten maken.
maar anyuway. blijkbaar zijn er vragen, ik doe half uurtje om ze te beantwoorden enzo?
vraag maar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja vraag? want timer loopt af voor mijquote:. dus als je wat wil weten?
Misschien moet je zelf eens wat positiever posten. Je bent alleen maar aan het zeiken, achterdochtig, iedereen is tegen je.quote:Op zondag 7 september 2025 03:16 schreef kree het volgende:
daarna hoor ik niks meer van jullie ellendige om over alles te zeiken he?
afgesproken?
Ga gewoon mee in de flow i.p.v. alles op jezelf te betrekken.![]()
mee gaan in de matrix is wel t goeie idee he,,,,,en doen wat iedereen verwacht van je te doen?Do what you love, love what you do!![]()
Waarom zijn de knoppen op de kraan rood en blauw? Dat komt niet overeen met de kleur wat er uit komt.quote:Op zondag 7 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vraag? want timer loopt af voor mij. dus als je wat wil weten?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank voor je antwoord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doen wat je doet, omdat verwacht wordt doen dat je dat moet doen enzo? Om wat eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
zo weer niet mee eens. hahahaha. mag iemand zelf niet denken dan wat te doen zonder oordeel over te hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt constant een oordeel over alles en iedereen.quote:Op zondag 7 september 2025 03:25 schreef kree het volgende:
zo weer niet mee eens. hahahaha. mag iemand zelf niet denken dan wat te doen zonder oordeel over te hebben?![]()
![]()
Ik krijg weer geen antwoord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is dat zo???? ik denk niet. tis meer oordeel over mij?quote:Op zondag 7 september 2025 03:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt constant een oordeel over alles en iedereen.Do what you love, love what you do!![]()
Wie dan op dit moment? Alleen Fresh en ik zijn er en je blijft maar doordrammen.quote:Op zondag 7 september 2025 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
is dat zo???? ik denk niet. tis meer oordeel over mij?![]()
Het is meer dat je alles op jezelf betrekt. Maar dan ook echt alles. Dat kan behoorlijk irritant zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
is dat zo???? ik denk niet. tis meer oordeel over mij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en denken jullie? of zeggen? maar deed ik niet,.quote:Op zondag 7 september 2025 03:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Wie dan op dit moment? Alleen Fresh en ik zijn er en je blijft maar doordrammen.
Ho ff hier en haat het dat we ineens meerdere mensen gaan noemen die iets zeggen?
Waar zei ik wat over anderen en wat ze zouden moeten doen\?Do what you love, love what you do!![]()
Heb je Shii haar post goed gelezen ?quote:Op zondag 7 september 2025 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja en denken jullie? of zeggen? maar deed ik niet,.
Ho ff hier en haat het dat we ineens meerdere mensen gaan noemen die iets zeggen?
Waar zei ik wat over anderen en wat ze zouden moeten doen\?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en denk niet dat je met jezelf op kan heerlijken doorn punten of weet ik veel wat, want oke ik zie er allang al door.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Swienekop.quote:
jaquote:Op zondag 7 september 2025 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Shii haar post goed gelezen ?Do what you love, love what you do!![]()
Welke?quote:Op zondag 7 september 2025 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Shii haar post goed gelezen ?![]()
![]()
Grapjas.quote:Op zondag 7 september 2025 03:34 schreef kree het volgende:
snap het hele probleem niet eigenlijk? behalve drama zoeken?![]()
![]()
naja als je drama wil is t prima hoor. maar wat was het nu dan. nog waar we het over zouden moeten hebben?quote:
volgens mij was t uitgesproken alDo what you love, love what you do!![]()
Wat onterecht?quote:Op zondag 7 september 2025 03:37 schreef kree het volgende:
[..]
zo weer onterecht. maargoed was beetje opstandig.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
naja je weet aan mij kun je alles vragen, maar herhaal jij eens even? wat was de vraag eigenlijk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo ken je dat.quote:Op zondag 7 september 2025 03:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Brotherhood Of Man - Oh Boy
Bekijk deze YouTube-video
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sinds gisteravond al.quote:
er was wel een vraag? alleen die ontspoorde, en hang dat neit aan mij af nu.quote:
boeit ook niet. ik snap ar sommige van jullieniet zagen. maaier is geen ellende hier?Do what you love, love what you do!![]()
Ken ze alleen van Save all your kisses for me. Songfestival winnaar als ik me niet vergis.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
had zo onwijs niet lievere reactie al he, maargoed omdat ik geen drama wil maar aangepast. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Grasmaaier ?quote:Op zondag 7 september 2025 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
er was wel een vraag? alleen die ontspoorde, en hang dat neit aan mij af nu.
boeit ook niet. ik snap ar sommige van jullieniet zagen. maaier is geen ellende hier?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Saartje.quote:
Maar is het nodig? Dat is de vraag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
To maai or not to maai.quote:Op zondag 7 september 2025 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar is het nodig? Dat is de vraag.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
tuurlijk niet, vind jullie leuk, maar jullie snappen niet ff waar ik mee zat?quote:Op zondag 7 september 2025 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar is het nodig? Dat is de vraag.Do what you love, love what you do!![]()
Are you talking to maai ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet dat ik het serieus meen wat ik zei. en met name over die meid dus. dat de rest mag allemaal leuk en aardig zijn. maarja wel dus. en nog zorgen om.Do what you love, love what you do!![]()
Geweldige acteur.quote:
Panterbloesje en spijkerbroek?quote:Op zondag 7 september 2025 03:48 schreef kree het volgende:
weet dat ik het serieus meen wat ik zei. en met name over die meid dus. dat de rest mag allemaal leuk en aardig zijn. maarja wel dus. en nog zorgen om.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op zondag 7 september 2025 03:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Panterbloesje en spijkerbroek?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
na nee sorry ik kan er niet grappig over doen omdat ik denk serieus.Do what you love, love what you do!![]()
Don't worry, be happy!quote:Op zondag 7 september 2025 03:51 schreef kree het volgende:
na nee sorry ik kan er niet grappig over doen omdat ik denk serieus.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik heb geen aanname he. niet nu. van iets te doen. maarre. tis al paar keer raar verhaal geweest en ik wil niet de laatste zijn op die Watch zeg maar.quote:
zou zo onwijs jammers zijn want tis zo leuke meid.Do what you love, love what you do!![]()
In every life we have some trouble
But when you worry you make it double“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fuck dit eigenlijk wil ik dit totaal niet, maarja ken haar nou eenmaal.Do what you love, love what you do!![]()
'Cause when you worry, your face will frown
And that will bring everybody down“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat ik hier dat nu zeg, dat mag zeggen dat ik me wel zorgen maak denk?quote:Op zondag 7 september 2025 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
In every life we have some trouble
But when you worry you make it doubleDo what you love, love what you do!![]()
Van mij mag je alles zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk maar niet te veel.quote:Op zondag 7 september 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik hier dat nu zeg, dat mag zeggen dat ik me wel zorgen maak denk?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik zeg niks meer heb niks aan jullie want jullie denken alleen gaat om mij. naja laten we het aan de rest he?Do what you love, love what you do!![]()
Best een goede tekst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar houden we je aan.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Kan je beter aan een paard overlaten. Die heeft een groter hoofd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmms zal altijd zeggen als er wat is, maar oke. dan ook dit uit jullie handen, en mij. laat t lekker gaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 03:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onrustig
Maar ik ga jullie er niet mee belasten.
Knuffel dan maar.quote:Op zondag 7 september 2025 03:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onrustig
Maar ik ga jullie er niet mee belasten.![]()
![]()
Jij belast helemaal niet. Deel wat je wil delen. Je hebt een zware dag gehad.quote:Op zondag 7 september 2025 03:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onrustig
Maar ik ga jullie er niet mee belasten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi gezegd.quote:Op zondag 7 september 2025 04:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij belast helemaal niet. Deel wat je wil delen. Je hebt een zware dag gehad.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
weet je. dit is het kutte dus? dan is er wat en wil ik met iemand over praten. maar niemand die er dan is of niet genoeg die ik vertrouw enzo of aardig.....
jkaja paar van jullie weet ik, maar iemand eigen Enzo bedoel ik. dat su ksDo what you love, love what you do!![]()
Het is ook niet zomaar wat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet je ik wil ook liever praten over leuke dingen.
maar damn. tis niet anders en dit komt er tussen, helemaal geen zin in joh. maar omdat ik dr al zo lang ken>??? ja.Do what you love, love what you do!![]()
Wat ben jij vroeg trouwens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jah... Heb er vaker last van in het weekend dat ik 's nachts wakker wordt.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vroeger waren we rond deze tijd nog lekker aan het feesten.quote:Op zondag 7 september 2025 04:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jah... Heb er vaker last van in het weekend dat ik 's nachts wakker wordt.
When I was young...quote:Op zondag 7 september 2025 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger waren we rond deze tijd nog lekker aan het feesten.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je herkent het ook gewoon...quote:
quote:
nog kneuteriger. maar ook deze?quote:
ja kan dat waarderen. en kun je grappen over maken of niet, maarja. blijft toch mooi? leuk die modulatie wel ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak nooit grappen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben wel voor al dat christelijke en snap is soms punt wel?
Maarja al met al ik vind t leuk enzo.Do what you love, love what you do!![]()
het blijft grappig. maar ik ben daar onwijs fan van en ik durf eigenlijk niet te zingen wat ik als liedje maakte.
omdat ik kan niet goed zingen. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Je snapt dat dit heel fout klinkt ?quote:Op zondag 7 september 2025 04:51 schreef kree het volgende:
ja kinderen voor kinderen heb ik ook zwak voor he?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor kinderen zijn er best leuke gemaakt trouwens? en hoor alweer kritiek. van invloeden en om/
Neeeeeeeee. kinderen vinden dat leuk en ja ik snap mss moeten ze later besluiten of ze christelijk willen zijn. maar ik vind dit altijd leuk.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
tis iig beter leuker als dat ze op de straat gaan lopen en drugs van de 1 of ander krijgen he?Do what you love, love what you do!![]()
ben onwijs fan van die liedjes, maarja weet al ga ik jullie mee vervelen. mss nog eentje dan.Do what you love, love what you do!![]()
ook goed en niet christelijke is ook nog goed. denk dit is leuk en zouden ,meer moeten zijn. Maarja krijg je er niet meer in vandaag de dag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ging jij niet slapen?quote:Op zondag 7 september 2025 04:57 schreef kree het volgende:
ben onwijs fan van die liedjes, maarja weet al ga ik jullie mee vervelen. mss nog eentje dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
naja wacht nu we er toch zijn. dan kunnen we wel ff kinderliedjes doen ook. ik vind ze muzikaal vaak leuk wel.Do what you love, love what you do!![]()
Wie was dit dan ?quote:
of niet. hahaha
niet meer van meester Pim nu. maargoed. LOL.
ik had hele playlist gemaakt voor op de beamers enzo onder pauze zeg maar, t was allemaal onwijs grappig.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet dat die filmpjes werkten en iedereen vond t leuk. enne denk ik mss nog wat goeds gedaan voor jeugd enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Wil je zelf geen kinderen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind het onwijs jammer he want er zijn volgens mij echt 500 of meer geweest?
Alleen heb die bladmuziek ervan, ik vind het dat dit en was er meer op YouTube eerder. ,maar weg om?
Mogen ze wel ff terugbrengen.Do what you love, love what you do!![]()
er kan gewoon niemand schattig zijn die niet denkt of als kinderen heeft dat dit oke is?
En heb ik het neit alleen over god en etc. maar om dit te doen met vriendinnen en vriendjes.Do what you love, love what you do!![]()
Weet je wie deze dames nu zijn ?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen flauw idee en vind het ook helemaal niks?quote:Op zondag 7 september 2025 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
Weet je wie deze dames nu zijn ?
die zit op t randje want vind hun nog wel oke. niet voor kinderen he wat ik bedoelde?quote:Do what you love, love what you do!![]()
echt wil nu alweer terug naar kinderen liedjes, t is allemaal t zelfde die je noemt.Do what you love, love what you do!![]()
na geen zin ff in dit.....
wilde ff zeggen minder dingen zijn ook belangrijk grijs. en niet alleen die balblabla die ze horen.Do what you love, love what you do!![]()
ben heel veel fan van kinderliedjes maarja mss dan meer de ouwe enzo,.
Moet ik ff voorbeelden doen?Do what you love, love what you do!![]()
dit deden wij in de kerk?
hwa w
oké wn overdrijf niet? 10 jaar gezeik, maar nu mogen wel bandjes ipv orgel.Do what you love, love what you do!![]()
Nou , daar ben je eindelijk.quote:
Heer Killem . Freon.quote:
uiteindelijk lukte het he. en onze generatie maar de spullen neer gelicht voor de volgende....
nog is het soms gezeik hoor ik, maar ben er neit zo meer mee bezig.Do what you love, love what you do!![]()
echt snapte het nooit al. hoe kun je kinderen die ouderwetse kerkdiensten leuk laten vinden.
jullie weten niet vanaf 13 ofzo begon ik er me mee bezig te houden, en zijn onwijze leuke dingen gedaan erna. en met mijn ma ook he. want moest. gewoon anders.
Heb het toen nog jaar of 15 gedaan. maar daarna voor mij ook teveel dingen en rest dus opgeheven en door naar volgende.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Daddy.quote:
Waarom moet alles altijd leuk zijn?quote:Op zondag 7 september 2025 05:43 schreef kree het volgende:
echt snapte het nooit al. hoe kun je kinderen die ouderwetse kerkdiensten leuk laten vinden.
jullie weten niet vanaf 13 ofzo begon ik er me mee bezig te houden, en zijn onwijze leuke dingen gedaan erna. en met mijn ma ook he. want moest. gewoon anders.
Heb het toen nog jaar of 15 gedaan. maar daarna voor mij ook teveel dingen en rest dus opgeheven en door naar volgende.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er zijn gewoon zoals ze het noemen kindernevendiensten. Dus wat lul je?quote:Op zondag 7 september 2025 05:43 schreef kree het volgende:
Heb het toen nog jaar of 15 gedaan. maar daarna voor mij ook teveel dingen en rest dus opgeheven en door naar volgende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoeft niet, kinderen vinden het wel altijd leuk die?quote:Op zondag 7 september 2025 05:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom moet alles altijd leuk zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Coffee, just like the drink but you don't spell it the samequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hun mening is irrelevant.quote:Op zondag 7 september 2025 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet, kinderen vinden het wel altijd leuk die?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deze ga jij nooit snappen, is exclusief voor een paar mensen.quote:
oja waar ik verplicht heen moest en geen reet aan vond?quote:Op zondag 7 september 2025 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn gewoon zoals ze het noemen kindernevendiensten. Dus wat lul je?
vormt muziek maken veel leuker. maar dat kwam pas ver erna. omdat wij hadden neit zingen toen met bandje enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Pure minachting voor de lezer.quote:Op zondag 7 september 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
oja waar ik verplicht heen moest en geen reet aan vond?
vormt muziek maken veel leuker. maar dat kwam pas ver erna. omdat wij hadden neit zingen toen met bandje enzo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoezeer jij he. het zelfde had...... je had niet t zelfde.
voor muziek was pas veel later. en laat staan piano en gitaar. en drum. echt gvd. dat was drama?
naja. yuteubdekuhj net gedoe gelukt en ik kan zeggen best oke idee neer gezet.Do what you love, love what you do!![]()
heb de kerk ook nooit wat aan gevonden, maar dat lag achteraf gezien meer aan de verplichting vanuit de ouders dan de kerk zelf, al was dat nog net geen zwarte kousenkerkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
om?quote:Op zondag 7 september 2025 05:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Pure minachting voor de lezer.Do what you love, love what you do!![]()
Nix mis met een orgel. Het gaat om het woord Gods.quote:Op zondag 7 september 2025 05:52 schreef kree het volgende:
hoezeer jij he. het zelfde had...... je had niet t zelfde.
voor muziek was pas veel later. en laat staan piano en gitaar. en drum. echt gvd. dat was drama?
naja. yuteubdekuhj net gedoe gelukt en ik kan zeggen best oke idee neer gezet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eens. maar moet dat alleen orgel zijn?>quote:Op zondag 7 september 2025 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nix mis met een orgel. Het gaat om het woord Gods.
je weet nu gaan we ff in principe he. en hoe en wat?Do what you love, love what you do!![]()
Liedjes zingen en handjes in de lucht Halleluja.quote:Op zondag 7 september 2025 05:54 schreef kree het volgende:
[..]
eens. maar moet dat alleen orgel zijn?>
je weet nu gaan we ff in principe he. en hoe en wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan nu al zeggen kindjes en etc vinden dat veel leuker met bandje zoals ik net zei. ipv orgel en zeg niet dat er wat mis mee is. maarja. uit de tijd.Do what you love, love what you do!![]()
sommige liedjes en denk ja. best oke voor kinderen om te leren.quote:Op zondag 7 september 2025 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liedjes zingen en handjes in de lucht Halleluja.Do what you love, love what you do!![]()
Die hele kerk is niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 7 september 2025 05:56 schreef kree het volgende:
kan nu al zeggen kindjes en etc vinden dat veel leuker met bandje zoals ik net zei. ipv orgel en zeg niet dat er wat mis mee is. maarja. uit de tijd.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 05:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die hele kerk is niet meer van deze tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wacht. want dit liedje? wat zegt dat handjes in de lucht? of wat is volgens jou het verhaal?
wat ik wil zeggen, je kindertjes eigen meningen niet ontkennen en die zijn wel eerlijk?
en dit is opgenomen wss 15 jaar terug of meer. maar zeker weten mijn neefjes en nichtjes enzo vinden dit nog leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap hier geen jota van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kinderen willen helemaal geen `ai. en beter nog geen telefoon ook tot ze 18 zijn.Do what you love, love what you do!![]()
vanuit e ogen van de ouders; stel he, mijn vrouw en ik zouden naar de kerk gaan, dan gaat Jyske net zo goed mee.. we blijven dan niet om haar thuisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
geen telefoon tot 18e? Volgens mij heb je genoeg opquote:Op zondag 7 september 2025 06:05 schreef kree het volgende:
kinderen willen helemaal geen `ai. en beter nog geen telefoon ook tot ze 18 zijn.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De enige die steeds over AI begint ben je zelf.quote:Op zondag 7 september 2025 06:05 schreef kree het volgende:
kinderen willen helemaal geen `ai. en beter nog geen telefoon ook tot ze 18 zijn.
quote:Op zondag 7 september 2025 06:05 schreef kree het volgende:
nog voorstander van, en ik denk verbod moet erop komen voor kinderen tot 18quote:Op zondag 7 september 2025 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
geen telefoon tot 18e? Volgens mij heb je genoeg opDo what you love, love what you do!![]()
En porno dan ?quote:Op zondag 7 september 2025 06:06 schreef kree het volgende:
[..]
nog voorstander van, en ik denk verbod moet erop komen voor kinderen tot 18“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net als je alles niet kunt voorkomen. maar oke ik denk zou goed zijn. geen AI en geen mobiel tot 18.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben echt serieus erover he? ik denk die AI is ondergang van kennis.Do what you love, love what you do!![]()
Jij zou prima bij de SGP passen kree.quote:Op zondag 7 september 2025 06:08 schreef kree het volgende:
net als je alles niet kunt voorkomen. maar oke ik denk zou goed zijn. geen AI en geen mobiel tot 18.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik geef Jyske al wel vroeg een mobieltje, geen smartphone, een mobieltje zodat ze kan bellen/smssen. smartphone komt wel als ze naar middelbaa onderwijs gaat maar dan nog met ouderprotection, telefoon blijft dan ook beneden als ze naar bed gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die geloven ook in sprookjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben al verpest. maar mijn generatie was nog niet verziekt door mobiels en sociale enzo.quote:Op zondag 7 september 2025 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij zou prima bij de SGP passen kree.Do what you love, love what you do!![]()
waarom typ jij als een Turk?quote:Op zondag 7 september 2025 06:09 schreef kree het volgende:
ik ben echt serieus erover he? ik denk die AI is ondergang van kennis.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
omdat ik me mateloo zit te irriteren hier, oke waarom niet goed spel, joh man moet AI toch enzo.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Mateloo ? Ligt dat bij Almelo ?quote:Op zondag 7 september 2025 06:12 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik me mateloo zit te irriteren hier, oke waarom niet goed spel, joh man moet AI toch enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je weet dondersgoed wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 september 2025 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mateloo ? Ligt dat bij Almelo ?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eye Sahbi,wat zeg jij?
[ afbeelding ]
ik heb coordinaten wel.quote:Op zondag 7 september 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Dus je begint over iets om je erover te irriteren... gvd zeg. nu komt de FBI erbij. LOL
Nee, tussen Hengelooo en Almeloooquote:Op zondag 7 september 2025 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mateloo ? Ligt dat bij Almelo ?
Ik wist dat drank de hersenen aantast maar dit is best heftig welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
weer het je hoewel ik voor de grap dat zeg, FBI en CIA heeft t nu opgepakt. zo secure is onze communicatie.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, tussen Hengelooo en Almelooo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peanuts ,de beste is Mossad.quote:Op zondag 7 september 2025 06:16 schreef kree het volgende:
weer het je hoewel ik voor de grap dat zeg, FBI en CIA heeft t nu opgepakt. zo secure is onze communicatie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je post op een openbaar forum. Wat verwacht je qua privacy?quote:Op zondag 7 september 2025 06:16 schreef kree het volgende:
weer het je hoewel ik voor de grap dat zeg, FBI en CIA heeft t nu opgepakt. zo secure is onze communicatie.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom moet ik nu aan Jeff Dunnham denken met Peanuts en Aliquote:
Had je 8 uur geleden al moeten doen.quote:Op zondag 7 september 2025 06:18 schreef kree het volgende:
geloof maar wat ik zeg, ik ga ff Netflix lijkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kut, eerste waarschuwing, wilde wijzigenquote:Op zondag 7 september 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Jeff Dunnham denken met Peanuts en Achmed
Wil je een tip ?quote:Op zondag 7 september 2025 06:18 schreef kree het volgende:
geloof maar wat ik zeg, ik ga ff Netflix lijken
Deze: Unknown Number:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaja je kunt je afvragen of het goed idee is om door ene totaal controle staat te zijn met alles wat je doet?
Chi na bv?
Maar Usa doet net zo goed. alleen zonder te weten.Do what you love, love what you do!![]()
666 of 69?quote:Op zondag 7 september 2025 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je een tip ?
Deze: Unknown Number:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
42quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AIVD ingelichtquote:Op zondag 7 september 2025 06:21 schreef kree het volgende:
ja nee fuck dat jullie ontkennen. maar toch is t zo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
No shit.quote:Op zondag 7 september 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
goed plan idd want echt gaat niet de goeie kant op.
Tijd voor een interventie.quote:Op zondag 7 september 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
dit gaat veel verder dan slechts een TRProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
als ik opgepakt wordt en niks meer kan zeggen, was here last. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
ik denk dat het daar te laat voor is, als ik die letterdrek zo zie valt er nog maar weinig te reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vaarwel.quote:Op zondag 7 september 2025 06:24 schreef kree het volgende:
[..]
als ik opgepakt wordt en niks meer kan zeggen, was here last. LOLProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zullen we wel zien he, ik denk dat alles goed kan komen en ook vredelievend en zonder geweld.Do what you love, love what you do!![]()
Lees je bijbel. Gaat echt niet goed komen.quote:Op zondag 7 september 2025 06:26 schreef kree het volgende:
zullen we wel zien he, ik denk dat alles goed kan komen en ook vredelievend en zonder geweld.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het is sinds het bestaan van de mens nog nooit geweldloos geweest, dat begon al bij Kaïn en Abel, maar dat zal je met je kerkelijke geschiedenis vast wel weten
ben ook meer fan van bijbel ja. en t goeie. maarja afentoe zo drama hoor ik?Do what you love, love what you do!![]()
Lieve Username, een vader zo trouw en zo fijn,
Voor jouw Jyske ben jij een held, een zonneschijn.
Met zorg en met liefde, altijd voor haar klaar,
Jouw hart is haar thuis, zo warm en zo waar. Jyske’s lach is jouw schat, haar ogen vol licht,
Elke knuffel, elk woord, jouw liefde zo echt.
Door stormen en dagen, jij blijft aan haar zij,
Een vader als jij, dat maakt Jyske zo blij. Username, jouw zorg is een haven, een nest,
Voor Jyske ben jij altijd de aller-allerbest.
Met geduld en met kracht, leid jij haar door het leven,
Een vader zo lief, voor altijd onbegrensd gegeven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
Lieve Username, een vader zo trouw en zo fijn,
Voor jouw Jyske ben jij een held, een zonneschijn.
Met zorg en met liefde, altijd voor haar klaar,
Jouw hart is haar thuis, zo warm en zo waar. Jyske’s lach is jouw schat, haar ogen vol licht,
Elke knuffel, elk woord, jouw liefde zo echt.
Door stormen en dagen, jij blijft aan haar zij,
Een vader als jij, dat maakt Jyske zo blij. Username, jouw zorg is een haven, een nest,
Voor Jyske ben jij altijd de aller-allerbest.
Met geduld en met kracht, leid jij haar door het leven,
Een vader zo lief, voor altijd onbegrensd gegeven.Dank AI
Maar dan alleen van de passages die in je straatje passen. De rest vind je onzin.quote:Op zondag 7 september 2025 06:27 schreef kree het volgende:
ben ook meer fan van bijbel ja. en t goeie. maarja afentoe zo drama hoor ik?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hypocrisie is kerkgaand volk niet vreemd dus dit past dan wel weer bij hemquote:Op zondag 7 september 2025 06:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan alleen van de passages die in je straatje passen. De rest vind je onzin.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 06:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan alleen van de passages die in je straatje passen. De rest vind je onzin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
even van de rust genieten voor zolang het duurt![]()
Stilte voor de storm.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zeg dit eens 10 keer achter elkaar.quote:
Ging de eerste keer al fout.quote:Op zondag 7 september 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg dit eens 10 keer achter elkaar.
geen probleem hoor.. heb het geprobeerdquote:Op zondag 7 september 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg dit eens 10 keer achter elkaar.
of niet?quote:Op zondag 7 september 2025 06:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan alleen van de passages die in je straatje passen. De rest vind je onzin.Do what you love, love what you do!![]()
ik irriteer me mateloos aan die dingen staan altijd in weg en gaan langzaam schop ze van fietspadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@devzeroquote:Op zondag 7 september 2025 06:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand me na kunt doen echt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ga je nu straks knetterlam en zonder slaap naar de kerk ?quote:Op zondag 7 september 2025 06:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand me na kunt doen echt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb anders in de voorbije tijd wel wat leuke immitaties gezien enzo hahahahaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
noemen ze dat dan ook Gods lam?quote:Op zondag 7 september 2025 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu straks knetterlam en zonder slaap naar de kerk ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu straks knetterlam en zonder slaap naar de kerk ?ik ga al heel lang niet naar kerk. doe alleen met bandjes.quote:Op zondag 7 september 2025 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu straks knetterlam en zonder slaap naar de kerk ?Do what you love, love what you do!![]()
Constant Lam mag ook.quote:Op zondag 7 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
noemen ze dat dan ook Gods lam?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ik een kerkdienst liever dronken dan nuchter bijwoon.quote:Op zondag 7 september 2025 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu straks knetterlam en zonder slaap naar de kerk ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zelfs Mario post beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik bid voor jullie allemaal. en meen ik, dat je niet in het vagevuur komt.Do what you love, love what you do!![]()
maar echt hoor, hier valt echt niks van te maken behalve iets met David Bowie die over hemelwaterafvoeren zingtquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat zitten we al als ik jouw teksten zo bekijkquote:Op zondag 7 september 2025 06:46 schreef kree het volgende:
ik bid voor jullie allemaal. en meen ik, dat je niet in het vagevuur komt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Begin nou niet weer over water.quote:Op zondag 7 september 2025 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
maar echt hoor, hier valt echt niks van te maken behalve iets met David Bowie die over hemelwaterafvoeren zingt
ja wss allemaal gaan jullie naar de hel.quote:Op zondag 7 september 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat zitten we al als ik jouw teksten zo bekijkDo what you love, love what you do!![]()
oja kut, dat veranderd ie weer in wijn...quote:Op zondag 7 september 2025 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Begin nou niet weer over water.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
mooi man, stukkie vlees mee de kist in en bakken maarquote:Op zondag 7 september 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss allemaal gaan jullie naar de hel.
Vagevuur is toch een rooms-katholiek concept?quote:Op zondag 7 september 2025 06:46 schreef kree het volgende:
ik bid voor jullie allemaal. en meen ik, dat je niet in het vagevuur komt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
gereformeerdquote:Op zondag 7 september 2025 06:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vagevuur is toch een rooms-katholiek concept?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet aan jou om daar over te beslissen.quote:Op zondag 7 september 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss allemaal gaan jullie naar de hel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komen we je daar wéér tegen. Gvd.quote:Op zondag 7 september 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss allemaal gaan jullie naar de hel.
waar. we komen wss dar te gelijk en dan Ius het heb je wat goeds gedaan in je leven of niet.quote:Op zondag 7 september 2025 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om daar over te beslissen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, het vagevuur (purgatorium) is in de kern een rooms-katholiek concept.quote:
In de katholieke leer is het vagevuur een toestand (geen plaats in letterlijke zin) waarin zielen die in Gods genade gestorven zijn, maar nog niet volledig gezuiverd zijn van zonden of tijdelijke straffen, na de dood worden gereinigd voordat ze tot de hemel toegelaten worden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BS. Gereformeerd heeft geen vagevuur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het vagevuur is een begrip binnen het Katholieke geloof, niet binnen de Gereformeerde Kerk, en beschrijft een toestand waarin zielen worden gezuiverd van zonden om daarna in de hemel te kunnen komen. De Gereformeerde Kerk kent dit concept niet; zij geloven in een directe overgang naar de hemel of, in het geval van ongeloof, naar het oordeel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaja AI. sowieso daarmee kom je al in t vagevuur.quote:Op zondag 7 september 2025 06:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, het vagevuur (purgatorium) is in de kern een rooms-katholiek concept.
In de katholieke leer is het vagevuur een toestand (geen plaats in letterlijke zin) waarin zielen die in Gods genade gestorven zijn, maar nog niet volledig gezuiverd zijn van zonden of tijdelijke straffen, na de dood worden gereinigd voordat ze tot de hemel toegelaten worden.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat niet om wat je doet, maar om wat je gelooft.quote:Op zondag 7 september 2025 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
waar. we komen wss dar te gelijk en dan Ius het heb je wat goeds gedaan in je leven of niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je zit gewoon zelf fout.quote:Op zondag 7 september 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
jaja AI. sowieso daarmee kom je al in t vagevuur.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
het gaat om goede doen en zover je kunt?quote:Op zondag 7 september 2025 06:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaat niet om wat je doet, maar om wat je gelooft.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe dreig jij ons dan met het vagevuur ?quote:Op zondag 7 september 2025 06:53 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat om goede doen en zover je kunt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: