Het is geen kunstgebit. Het zijn zijn eigen, cosmetisch verbeterde (...) tanden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar deze Trivago-terreur snap ik niet. Elke keer als ik de tv aanzet zie ik dat kunstgebit.
Hij is geen voetballer, maar de voormalige coach van Liverpool.quote:Het blijkt dan ook nog een bekende Duitse voetballer te zijn die echt geen genoegen zal nemen met een armzalige fooi.
Wauw. Als we jou toch niet hadden...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen kunstgebit. Het zijn zijn eigen, cosmetisch verbeterde (...) tanden.
[..]
Hij is geen voetballer, maar de voormalige coach van Liverpool.
Enshittification. Eerst lokken ze je, en dan wordt langzaamaan datgene verziekt wat je ooit aantrok.quote:Op zondag 7 september 2025 07:22 schreef Ridocar het volgende:
De reclames die opeens op Prime Video te zien zijn. Zelfde maandbedrag, maar wel een downgrade qua abonnement.
Ik heb 'm stopgezet.
Die is eng.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Die onsmakelijke en irritante reclame van die knul met een tweede mond op zijn voorhoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |