Ik ben het met je eens,quote:Op zondag 7 september 2025 07:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar even he (ik ben nu helemaal bij met teruglezen 🤣) zoals jullie weten ben ik oprecht geen MB fan maar wat ze nu plaatst is toch niet gek. Je kan toch je spark verliezen tijdens vechten binnen een relatie? Het kan ook pure opluchting zijn. En laat haar lekker drinken en met vriendinnen een dom auwehoer weekend hebben, ik begrijp dat oprecht. Jvp en K zijn op de hoogte van hoe diep ze zat hoor, dat weten wij pas, wat is het een dikke week. Als mijn ex dit zo zou plaatsen zou ik denken prima, als jij dit nodig vindt om te delen met al je volgers. You do you mij niet bellen. Ik had hem (en dit geval ook haar) wss al van mn insta afgegooid vanwege de rust maar ik snap dat niet iedereen dat meteen doet. Wees een beetje lief voor haar, ik denk dat Michelle aan het eind van de rit een heel groot/goed hart heeft maar vooral ook een hele grote fantasie en perfecte plaatje in haar hoofd. Dit is voor haar op meerdere vlakken bijstellen, verwerken en een levensles.
Zo Iris heeft gesproken nu ☕️
Ik ben het met je eens, laat je lekker gaan meid je hoeft aan niemand te verantwoorden.quote:Op zondag 7 september 2025 07:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar even he (ik ben nu helemaal bij met teruglezen 🤣) zoals jullie weten ben ik oprecht geen MB fan maar wat ze nu plaatst is toch niet gek. Je kan toch je spark verliezen tijdens vechten binnen een relatie? Het kan ook pure opluchting zijn. En laat haar lekker drinken en met vriendinnen een dom auwehoer weekend hebben, ik begrijp dat oprecht. Jvp en K zijn op de hoogte van hoe diep ze zat hoor, dat weten wij pas, wat is het een dikke week. Als mijn ex dit zo zou plaatsen zou ik denken prima, als jij dit nodig vindt om te delen met al je volgers. You do you mij niet bellen. Ik had hem (en dit geval ook haar) wss al van mn insta afgegooid vanwege de rust maar ik snap dat niet iedereen dat meteen doet. Wees een beetje lief voor haar, ik denk dat Michelle aan het eind van de rit een heel groot/goed hart heeft maar vooral ook een hele grote fantasie en perfecte plaatje in haar hoofd. Dit is voor haar op meerdere vlakken bijstellen, verwerken en een levensles.
Zo Iris heeft gesproken nu ☕️
Hierbij moet ik direct denken aan wat zij in dat tv programma vertelde; altijd op zoek naar de goedkeuring van haar vader. M.a.w. aan verwachtingen voldoen, wie ben je dan zelf?quote:Op zondag 7 september 2025 08:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens,
Ieder verwerkt op eigen manier. Waarom zou zij niet een weekend ff uit haar dak mogen gaan na alle ellende, ze doet er niemand tekort mee toch?
Ik hoop
Alleen dat ze in gaat zien dat ze niet altijd het perfecte plaatje moet willen laten zien, wees gewoon jezelf
En in hoeverre geniet zij van zo'n weekend met vriendinnen als ze kennelijk de hele tijd zit te swifferen?quote:Op zondag 7 september 2025 08:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hierbij moet ik direct denken aan wat zij in dat tv programma vertelde; altijd op zoek naar de goedkeuring van haar vader. M.a.w. aan verwachtingen voldoen, wie ben je dan zelf?
Op insta heeft zij een beeld neergezet van een vrouw, een moeder die alles goed voor elkaar lijkt te hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet opeens beelden gaat delen van rode ogen van het huilen. En die momenten zullen er echt wel zijn. Maar insta is gewoon inkomen voor haar, dus feestneus op en gaan. En door reacties weg te halen die anders zijn dan oh, ah, geweldig, trots en ❤ benadrukt ze alleen maar dat het perfect moet zijn. Eigenlijk heel triest.
Als ik met vriendinnen weg ben worden er nauwelijks foto’s gemaakt en er wordt maar zelden iets gedeeld op insta. Het is maar net waar je op zo’n moment aandacht aan geeft. Bij M is dat duidelijk.quote:Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En in hoeverre geniet zij van zo'n weekend met vriendinnen als ze kennelijk de hele tijd zit te swifferen?
Ik zit echt niet de hele tijd op mijn telefoon als ik met mijn vriendinnen ben.
Ik vind het een hele mooie foto!quote:Op zondag 7 september 2025 09:20 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Mathilde is getrouwd. Staat foto's op de openbare fb van de fotograaf (gertenbach)
Dat is ook triest, vooral als je gevoelig bent voor mooie plaatjes op insta.quote:Op zondag 7 september 2025 08:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hierbij moet ik direct denken aan wat zij in dat tv programma vertelde; altijd op zoek naar de goedkeuring van haar vader. M.a.w. aan verwachtingen voldoen, wie ben je dan zelf?
Op insta heeft zij een beeld neergezet van een vrouw, een moeder die alles goed voor elkaar lijkt te hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet opeens beelden gaat delen van rode ogen van het huilen. En die momenten zullen er echt wel zijn. Maar insta is gewoon inkomen voor haar, dus feestneus op en gaan. En door reacties weg te halen die anders zijn dan oh, ah, geweldig, trots en ❤ benadrukt ze alleen maar dat het perfect moet zijn. Eigenlijk heel triest.
Ze deelde laatst dat haar vriendinnen weleens tegen haar zeiden dat ze maar even op haar telefoon moest gaan als ze overprikkeld was. Ze lijkt me een heel vermoeiend en energieslurpende vriendin.quote:Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En in hoeverre geniet zij van zo'n weekend met vriendinnen als ze kennelijk de hele tijd zit te swifferen?
Ik zit echt niet de hele tijd op mijn telefoon als ik met mijn vriendinnen ben.
Ja nu je het zegt! Idd sprekend pak en kapsel.quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Lolumi het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie foto!
Ik moest wel meteen denken aan de trouwfoto's met haar overleden man. Die had bijna exact hetzelfde pak aan en hetzelfde kapsel.
Dat viel me op..
Hopelijk vind ze nu weer een beetje het geluk terug.
https://www.quotenet.nl/z(...)-juridisch-advocaat/quote:Op zondag 7 september 2025 09:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zou alles niet eerlijk verdeeld zijn. Omdat MB in het huis kan blijven wonen?
En vergeet ‘te/erg/wel streng’ niet.quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Henrike het volgende:
O die Judith
Waarom moet ze voor alles een excuses als Bob niet zo presteert als zij in haar hoofd heeft.
Op elk onderdeel een smoes.
Verkeerde voet, verkeerde techniek
Zwabberende ledematen.
Misschien toch je verwachtingen bijstellen?
En genieten van de lol die hij beleeeft zonder alles te analyseren, het is toch geen topsporter waar de prestaties belangrijk van zijn
Haha kennen jullie de serie Secret Lives of Mormone Wives? De poly lijkt wel de Nederlandse versie als je bovenstaande tijdlijn zo leest! Wie geeft ze een real life serie? Videoland?quote:Op zondag 7 september 2025 06:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
Ja, want insta etc is zo lekker prikkelarm🙈.quote:Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze deelde laatst dat haar vriendinnen weleens tegen haar zeiden dat ze maar even op haar telefoon moest gaan als ze overprikkeld was. Ze lijkt me een heel vermoeiend en energieslurpende vriendin.
Het zal van die uitwasbare zijn, zehad hem bij de action gehaald dat zal niet de allerbeste haarverf zijn, dus gok dat er over een aantal dagen weer uit is. Dochter zal er blij mee zijnquote:Op zondag 7 september 2025 09:33 schreef QuintyQ het volgende:
DBM verft de haren van haar dochter, zonde van dat mooie haar om daar nu al rotzooi in te gooien
Nou inderdaad, iemand voor wie altijd gezorgd moet worden en die baby komt knuffelen voor haar eigen gemoedstoestand. Vreselijkquote:Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze deelde laatst dat haar vriendinnen weleens tegen haar zeiden dat ze maar even op haar telefoon moest gaan als ze overprikkeld was. Ze lijkt me een heel vermoeiend en energieslurpende vriendin.
Ja maar zie niets bijzonders?quote:Op zondag 7 september 2025 10:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Volgt iemand lifeofiris?
Kan zij ooit normaal op een foto staan? Hele leuke foto van de reünie alleen zij moet er weer zo opstaan.. snap het niet
Ja zeg dat wel. Laat dat jochie. Er wordt zo veel ingevuld voor hem door moeder. Zij legt zo'n druk op hem en presteren. Denk dat ie daarom altijd zo doet dat ie van alles al kan, klimmen rennen, omdat ie denkt dat zijn moeder dat geweldig vindt.quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Henrike het volgende:
O die Judith
Waarom moet ze voor alles een excuses als Bob niet zo presteert als zij in haar hoofd heeft.
Op elk onderdeel een smoes.
Verkeerde voet, verkeerde techniek
Zwabberende ledematen.
Misschien toch je verwachtingen bijstellen?
En genieten van de lol die hij beleeeft zonder alles te analyseren, het is toch geen topsporter waar de prestaties belangrijk van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |