abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218700849
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 07:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar even he (ik ben nu helemaal bij met teruglezen 🤣) zoals jullie weten ben ik oprecht geen MB fan maar wat ze nu plaatst is toch niet gek. Je kan toch je spark verliezen tijdens vechten binnen een relatie? Het kan ook pure opluchting zijn. En laat haar lekker drinken en met vriendinnen een dom auwehoer weekend hebben, ik begrijp dat oprecht. Jvp en K zijn op de hoogte van hoe diep ze zat hoor, dat weten wij pas, wat is het een dikke week. Als mijn ex dit zo zou plaatsen zou ik denken prima, als jij dit nodig vindt om te delen met al je volgers. You do you mij niet bellen. Ik had hem (en dit geval ook haar) wss al van mn insta afgegooid vanwege de rust maar ik snap dat niet iedereen dat meteen doet. Wees een beetje lief voor haar, ik denk dat Michelle aan het eind van de rit een heel groot/goed hart heeft maar vooral ook een hele grote fantasie en perfecte plaatje in haar hoofd. Dit is voor haar op meerdere vlakken bijstellen, verwerken en een levensles.

Zo Iris heeft gesproken nu ☕️
Ik ben het met je eens,
Ieder verwerkt op eigen manier. Waarom zou zij niet een weekend ff uit haar dak mogen gaan na alle ellende, ze doet er niemand tekort mee toch?
Ik hoop
Alleen dat ze in gaat zien dat ze niet altijd het perfecte plaatje moet willen laten zien, wees gewoon jezelf
pi_218700865
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 07:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar even he (ik ben nu helemaal bij met teruglezen 🤣) zoals jullie weten ben ik oprecht geen MB fan maar wat ze nu plaatst is toch niet gek. Je kan toch je spark verliezen tijdens vechten binnen een relatie? Het kan ook pure opluchting zijn. En laat haar lekker drinken en met vriendinnen een dom auwehoer weekend hebben, ik begrijp dat oprecht. Jvp en K zijn op de hoogte van hoe diep ze zat hoor, dat weten wij pas, wat is het een dikke week. Als mijn ex dit zo zou plaatsen zou ik denken prima, als jij dit nodig vindt om te delen met al je volgers. You do you mij niet bellen. Ik had hem (en dit geval ook haar) wss al van mn insta afgegooid vanwege de rust maar ik snap dat niet iedereen dat meteen doet. Wees een beetje lief voor haar, ik denk dat Michelle aan het eind van de rit een heel groot/goed hart heeft maar vooral ook een hele grote fantasie en perfecte plaatje in haar hoofd. Dit is voor haar op meerdere vlakken bijstellen, verwerken en een levensles.

Zo Iris heeft gesproken nu ☕️
Ik ben het met je eens, laat je lekker gaan meid je hoeft aan niemand te verantwoorden.
Wat ik alleen een beetje gekkig vind (maar dat is misschien meer een gevoels kwestie bij een scheiding) is dat ze doet alsof dit de eerste keer is dat de kinderen er niet zijn.
Ja dit is t eerste weekend co ouderschap, maar ze was regelmatig nachtjes weg zonder de kinderen.

Verder lekker in de lampen hangen en met je vriendinnen losgaan.
pi_218700885
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 08:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens,
Ieder verwerkt op eigen manier. Waarom zou zij niet een weekend ff uit haar dak mogen gaan na alle ellende, ze doet er niemand tekort mee toch?
Ik hoop
Alleen dat ze in gaat zien dat ze niet altijd het perfecte plaatje moet willen laten zien, wees gewoon jezelf
Hierbij moet ik direct denken aan wat zij in dat tv programma vertelde; altijd op zoek naar de goedkeuring van haar vader. M.a.w. aan verwachtingen voldoen, wie ben je dan zelf?

Op insta heeft zij een beeld neergezet van een vrouw, een moeder die alles goed voor elkaar lijkt te hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet opeens beelden gaat delen van rode ogen van het huilen. En die momenten zullen er echt wel zijn. Maar insta is gewoon inkomen voor haar, dus feestneus op en gaan. En door reacties weg te halen die anders zijn dan oh, ah, geweldig, trots en ❤ benadrukt ze alleen maar dat het perfect moet zijn. Eigenlijk heel triest.

[ Bericht 21% gewijzigd door JaNeeDan op 07-09-2025 08:51:11 ]
pi_218700981
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 08:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hierbij moet ik direct denken aan wat zij in dat tv programma vertelde; altijd op zoek naar de goedkeuring van haar vader. M.a.w. aan verwachtingen voldoen, wie ben je dan zelf?

Op insta heeft zij een beeld neergezet van een vrouw, een moeder die alles goed voor elkaar lijkt te hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet opeens beelden gaat delen van rode ogen van het huilen. En die momenten zullen er echt wel zijn. Maar insta is gewoon inkomen voor haar, dus feestneus op en gaan. En door reacties weg te halen die anders zijn dan oh, ah, geweldig, trots en ❤ benadrukt ze alleen maar dat het perfect moet zijn. Eigenlijk heel triest.
En in hoeverre geniet zij van zo'n weekend met vriendinnen als ze kennelijk de hele tijd zit te swifferen?
Ik zit echt niet de hele tijd op mijn telefoon als ik met mijn vriendinnen ben.
pi_218701035
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En in hoeverre geniet zij van zo'n weekend met vriendinnen als ze kennelijk de hele tijd zit te swifferen?
Als ik met vriendinnen weg ben worden er nauwelijks foto’s gemaakt en er wordt maar zelden iets gedeeld op insta. Het is maar net waar je op zo’n moment aandacht aan geeft. Bij M is dat duidelijk.
pi_218701090
Die telefoon van MB zou ik allang verzopen hebben in de champagne.
pi_218701093
Mathilde is getrouwd. Staat foto's op de openbare fb van de fotograaf (gertenbach)
pi_218701155
O die Judith
Waarom moet ze voor alles een excuses als Bob niet zo presteert als zij in haar hoofd heeft.
Op elk onderdeel een smoes.
Verkeerde voet, verkeerde techniek
Zwabberende ledematen.
Misschien toch je verwachtingen bijstellen?
En genieten van de lol die hij beleeeft zonder alles te analyseren, het is toch geen topsporter waar de prestaties belangrijk van zijn
pi_218701158
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:20 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Mathilde is getrouwd. Staat foto's op de openbare fb van de fotograaf (gertenbach)
Ik vind het een hele mooie foto!
Ik moest wel meteen denken aan de trouwfoto's met haar overleden man. Die had bijna exact hetzelfde pak aan en hetzelfde kapsel.
Dat viel me op..
Hopelijk vind ze nu weer een beetje het geluk terug.
pi_218701177
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 08:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Dat is ook triest, vooral als je gevoelig bent voor mooie plaatjes op insta.
Ik heb dat zelf ook een tijd gehad. Bij een ander was alles mooier leuker en gezelliger.
Maar toen zag ik ineens dat het schone schijn was, maar als je al wat onzekerder bent en slecht in je vel zit is dat wel moeilijker
pi_218701185
DBM verft de haren van haar dochter, zonde van dat mooie haar om daar nu al rotzooi in te gooien
pi_218701352
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze deelde laatst dat haar vriendinnen weleens tegen haar zeiden dat ze maar even op haar telefoon moest gaan als ze overprikkeld was. Ze lijkt me een heel vermoeiend en energieslurpende vriendin.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218701439
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Lolumi het volgende:

[..]
Ik vind het een hele mooie foto!
Ik moest wel meteen denken aan de trouwfoto's met haar overleden man. Die had bijna exact hetzelfde pak aan en hetzelfde kapsel.
Dat viel me op..
Hopelijk vind ze nu weer een beetje het geluk terug.
Ja nu je het zegt! Idd sprekend pak en kapsel.
pi_218701484
Die man bij MB, ik vind dat wel wat vergezocht. Waarschijnlijk gewoon iemand die ze daar hebben ontmoet en een gezellige avond hebben gehad. Verwacht niet dat het haar nieuwe liefde is. Misschien wel een one night stand van een van die andere meiden. Of van haar.
pi_218701511
Zou alles niet eerlijk verdeeld zijn. Omdat MB in het huis kan blijven wonen?
pi_218701607
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zou alles niet eerlijk verdeeld zijn. Omdat MB in het huis kan blijven wonen?
https://www.quotenet.nl/z(...)-juridisch-advocaat/

Volgens deze advocaat moet de scheiding tussen Michelle en Koen worden afgehandeld. Los daarvan moet de gemeenschap met Jacqueline worden afgehandeld. Geen idee hoe ze het verdelen maar lijkt me best nog een stressvolle periode.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218701672
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Henrike het volgende:
O die Judith
Waarom moet ze voor alles een excuses als Bob niet zo presteert als zij in haar hoofd heeft.
Zwabberende ledematen.

En genieten van de lol die hij beleeeft zonder alles te analyseren, het is toch geen topsporter waar de prestaties belangrijk van zijn
En vergeet ‘te/erg/wel streng’ niet.
pi_218701813
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 06:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
Haha kennen jullie de serie Secret Lives of Mormone Wives? De poly lijkt wel de Nederlandse versie als je bovenstaande tijdlijn zo leest! Wie geeft ze een real life serie? Videoland?
pi_218702036
Maar even he, als Koen dus een stalker had, waarom is Mb dan in hemelsnaam doorgegaan met haar kinderen online te delen? Dat is toch doodeng?!
pi_218702064
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze deelde laatst dat haar vriendinnen weleens tegen haar zeiden dat ze maar even op haar telefoon moest gaan als ze overprikkeld was. Ze lijkt me een heel vermoeiend en energieslurpende vriendin.
Ja, want insta etc is zo lekker prikkelarm🙈.
Vind haar zo'n typische vriendin waarbij alles altijd over haar moet gaan ofzo.
pi_218702096
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:33 schreef QuintyQ het volgende:
DBM verft de haren van haar dochter, zonde van dat mooie haar om daar nu al rotzooi in te gooien
Het zal van die uitwasbare zijn, zehad hem bij de action gehaald dat zal niet de allerbeste haarverf zijn, dus gok dat er over een aantal dagen weer uit is. Dochter zal er blij mee zijn
pi_218702134
Volgt iemand lifeofiris?
Kan zij ooit normaal op een foto staan? Hele leuke foto van de reünie alleen zij moet er weer zo opstaan.. snap het niet
pi_218702257
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:41 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nou inderdaad, iemand voor wie altijd gezorgd moet worden en die baby komt knuffelen voor haar eigen gemoedstoestand. Vreselijk
pi_218702279
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Volgt iemand lifeofiris?
Kan zij ooit normaal op een foto staan? Hele leuke foto van de reünie alleen zij moet er weer zo opstaan.. snap het niet
Ja maar zie niets bijzonders?
pi_218702298
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Henrike het volgende:
O die Judith
Zwabberende ledematen.
Ja zeg dat wel. Laat dat jochie. Er wordt zo veel ingevuld voor hem door moeder. Zij legt zo'n druk op hem en presteren. Denk dat ie daarom altijd zo doet dat ie van alles al kan, klimmen rennen, omdat ie denkt dat zijn moeder dat geweldig vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')