abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218698252
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:54 schreef Post-its het volgende:
Waarom zou je make-up opdoen als je de hele dag in bed ligt te meuren. Ik geloof er niks van bij Debbie.
Doe jij geen make up op voor een tripje naar de kwantem?
Mijn grote vraag is... huren ze dus oppas in om naar de bouwmarkt te gaan??? Lekker rollen met die euro's
pi_218698257
Ik vind het trouwens wel weer onverantwoord van judith om zelf naar hoorn te rijden. Dat is bijna een uur rijden. En dat terwijl ze de afgelopen dagen niet eens rechtop kon volhouden.
Living on the edge.

Ik snap dat ze het voor Bob doet, maar kijk dan of hij met iemand van de vereniging mee kan rijden.
pi_218698334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn grote vraag is... huren ze dus oppas in om naar de bouwmarkt te gaan??? Lekker rollen met die euro's
Ik ga altijd in galajurk en full glam naar de kwantum 🤣😉

Maar Jay was naar een feestje en zoe lijkt op de achtergrond te staan, dus dan hebben ze toch geen oppas nodig?
pi_218698380
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar Debbie was dus zelfs niet bij de eerste zwemles van haar zoon? Triest geval.
Natuurlijk niet. Waar waren Zoë en Liejum?
pi_218698394
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM die elk jaar steen en been klaagt dat haar kinderen totaal overprikkeld raken in de Sinterklaasperiode. Ook AM: op 6 september beginnen we met het eerste Sinterklaasboek voorlezen.

Echt, die vrouw….
Die boeken zullen wel weer gepromoot moeten worden
pi_218698401
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat Michelle vooral irritainment is waarbij je je kunt irriteren aan de content omdat dat perfecte plaatje niet klopt. Jacqueline is vooral entertainment omdat het veel herkenbaarder is.
Dit.....iedereen weet dat dit fake en niet het echte leven is behalve Michelle zelf. ( en al die andere doorgedraaide fluflu's)
pi_218698423
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik wel, maar ik ga niet eerst uren in mijn bed liggen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218698449
Ik vraag mij altijd af hoe Roy het volhoud met zo’n egoïstische vrouw die altijd alleen maar slaapt en niks met de kids onderneemt. Wat doet Debbie dat hij bij haar blijft denk ik dan, van Debbie in huis wordt je toch zelf als man op slag depressief.
pi_218698453
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Waar waren Zoë en Liejum?
Mee naar zwemles denk ik. Madam moest immers in haar nest liggen stinken.
pi_218698464
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:23 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe Roy het volhoud met zo’n egoïstische vrouw die altijd alleen maar slaapt en niks met de kids onderneemt. Wat doet Debbie dat hij bij haar blijft denk ik dan, van Debbie in huis wordt je toch zelf als man op slag depressief.
Roy houdt het zelf in stand dus ik neem aan dat hij het wel prima vindt.
pi_218698488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:10 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik ga altijd in galajurk en full glam naar de kwantum 🤣😉

Maar Jay was naar een feestje en zoe lijkt op de achtergrond te staan, dus dan hebben ze toch geen oppas nodig?
Mijn insta skipte gewoon de foto van Liam bij de kwantum 🤣 de prins op een bank half afgeplakt..... nobody knows why (waarom ze die stickers steeds half plakt... plak of plak niet...)
pi_218698489
En dan zegt Debbie aan het eind met zo’n afschuwelijke grijns/halve lach op haar gezicht: “ik doe vooral rustig aan”.
Goh joh Debbie, we kennen je niet anders.
pi_218698529
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mee naar zwemles denk ik. Madam moest immers in haar nest liggen stinken.
Dat is echt de hel met 3 kleine kinderen naar zwemles 😵 maar gozert doet het zichzelf aan dus dikke prima 👌
pi_218698539
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:42 schreef lila01 het volgende:

[..]
En Koen en JvP waren denk ik ook niet geschikt voor dat hysterisch drukke meermeermeer-leven met continu die camera erbij. Ze werden erin meegetrokken.
Denk dat ze zichzelf nu een beetje terugvinden.
Ik weet niet hoor. JvP is MB toch als een ware groupie achterna gegaan, haar kinderen meeslepend onder het mom van maximale liefde? En degene die zich tot een soort van MB dubbel ontpopte?

Begrijp me niet verkeerd, het lijkt me best een leuke vrouw. Maar doen alsof het haar allemaal maar overkomen is lijkt me niet nodig.
pi_218698567
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:30 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor. JvP is MB toch als een ware groupie achterna gegaan, haar kinderen meeslepend onder het mom van maximale liefde? En degene die zich tot een soort van MB dubbel ontpopte?

Begrijp me niet verkeerd, het lijkt me best een leuke vrouw. Maar doen alsof het haar allemaal maar overkomen is lijkt me niet nodig.
Dat ben ik wel met je eens, zij koos zelf voor dit leven.

Denk ergens ook dat ze een beetje op zoek was naar zichzelf (jonge kinderen, huwelijk kennelijk niet helemaal lekker en later een scheiding) en heeft gedacht dat dit het leven was. En dat ze er uiteindelijk achter kwam dat het insta perfecte leven en alles maar meer meer meer het toch niet helemaal was.
pi_218698585
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat is echt de hel met 3 kleine kinderen naar zwemles 😵 maar gozert doet het zichzelf aan dus dikke prima 👌
De oudste is natuurlijk niet echt klein. Die kan vast ook wel alleen thuis of buiten blijven.
pi_218698588
quote:

[..]

Zij heeft behoorlijk meegelift oo het succes van Michelle.
Nu ook al boven de 100k volgers.
pi_218698617
quote:

[..]

Dit! Ik vind haar nu echt wel leuker overkomen maar hoe ze zichzelf nu laat zien kan ook een manier zijn om zieltjes te winnen. Zij was echt een wannabe M. En hoe ze haar kinderen meesleepte in die poly heb ik nooit begrepen. Wat dat betreft hoop ik dat ze dit volhoudt met haar kinderen.
pi_218698621
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:37 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik denk dat de interesse voor MB heel snel afneemt. Het is zo gemaakt, theatraal en onecht. Als ik nu even kijk bij JvP vind ik het zoveel normaler en veel toegankelijker. Bij MB is het vooral de MB show met alle melodrama eromheen. Ik vraag me oprecht af wat het is dat mensen zo in haar aantrekt?
Eens maar blus J ook niet uit, die zich direct na haar scheiding helemaal opging in het andere gezin. Hoeveel keer zijn haar jongens al verhuisd in hun jonge leven..
pi_218698642
Ik vind de laatste reel van Michelle een behoorlijke sneer naar haar poly huwelijk; the spark that had been missing for way too long.
Was ze helemaal niet gelukkig?
pi_218698659
Oh MB heeft haar spark ineens weer een weekendje gevonden. Komt vast omdat ze weer op pad is. Volgende week met kids thuis weer maximaal somber en alles zwaar.
pi_218698669
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind de laatste reel van Michelle een behoorlijke sneer naar haar poly huwelijk; the spark that had been missing for way too long.
Ik vind het vooral weer maximaal overdreven en cringe gedrag.
pi_218698672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:38 schreef HighRainbows het volgende:

[..]
Eens maar blus J ook niet uit, die zich direct na haar scheiding helemaal opging in het andere gezin. Hoeveel keer zijn haar jongens al verhuisd in hun jonge leven..
Sinds de scheiding en de units meegeteld? Dan is het huis waar ze nu verblijven het 6e huis. En vergeet ook niet dat ze direct onderdeel werden van een samengesteld gezin. J was echt zelden alleen met haar kinderen. Voor de vorm had ze een huis maar daar was K of M ook vaak. Ik hoop voor haar kinderen echt dat J is wie ze nu laat zien.
pi_218698681
Ja vreselijke sneer die post van MB. Alsof J en K haar neerhaalde en ze zonder hen weer kan opstijgen.
pi_218698683
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Je merkt de steken onder water naar elkaar . Ook de gezellige plaatjes van jvp zijn sneren richting Michelle . Bijzonder ook dat Koen niets meer doet met zijn insta . Ik denk dat als deze storm is gaan liggen het aantal volgers ook zal gaan afnemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')