ik ga ze allemaal proberenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:23 schreef Pino112 het volgende:
HIJ IS TERUG JAAAAAAA
https://www.croky.nl/nl-NL/onze-chips/snackbar
Satechips was vroeger mijn favoriete smaak. Daarna nog paar keer gegeten, maar kon me minder bekoren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:23 schreef Pino112 het volgende:
HIJ IS TERUG JAAAAAAA
https://www.croky.nl/nl-NL/onze-chips/snackbar
Ik heb alleen de Mexicano variant gezien, maar dat durf ik niet aan. Heb je ah xl gecheckt?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heb die klote chips in nog geen winkel gezien
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Mexicano variant gezien, maar dat durf ik niet aan. Heb je ah xl gecheckt?
Croky snackbar chips zijn exclusief bij Jumbo. Die satesaus-variant is nice en lijkt zeker op de oude Croky Saté.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Mexicano variant gezien, maar dat durf ik niet aan. Heb je ah xl gecheckt?
Oh dan moet je dus bij de Jumbo zijn. Heb je daar gekeken @Doug_Heffernanquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Croky snackbar chips zijn exclusief bij Jumbo. Die satesaus-variant is nice en lijkt zeker op de oude Croky Saté.
En dan ons de schuld geven dat we mediocre stuff kopen. Bij gedegen marktonderzoek zou die zooi niet eens de markt op zijn gekomen.quote:
kwam er van aan de schijtquote:Op zondag 8 februari 2026 13:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan ons de schuld geven dat we mediocre stuff kopen. Bij gedegen marktonderzoek zou die zooi niet eens de markt op zijn gekomen.
Kan ook aan iets anders hebben gelegen, je weet het niet.quote:
ik weet voldoendequote:Op zondag 8 februari 2026 13:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan ook aan iets anders hebben gelegen, je weet het niet.
Tot je tot de ontdekking komt dat voldoende toch onvoldoende is.quote:
Laatst geprobeerd, maar was erg middelmatig. Ik hou het wel bij de namaak sweet sensations van de laidl.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Terechte klacht. Ik eet zelden chips maar als ik het al deed waren die het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |