Of een WOKNOKquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:28 schreef YoopY het volgende:
[..]
Met een gigantische ODOL mag ik aannemen?
Weid Open Klets Natte Ochtend Kut?quote:
Ik was om 6 uur al wakker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:04 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je nu pas wakker geil bent heb je het feest gemist...![]()
Hoe lang zit je daar dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vandaag DVP bezocht
niet zo geil nu
vandaag 2 uur (oopsie)quote:
Nee het is óf óf, niet én én.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef YoopY het volgende:
[..]
De regel is dat je alleen een koekje krijgt bij bewezen geilheid. Dat weet iedereen.
Jezus da's wel lang. Doe je het dan ook twee of drie keer?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
vandaag 2 uur (oopsie)
had eerst 30 minuten, maar zat teveel te genieten toen gezegd doe nog maar velengen.
maar na 1.5 uur had ik er niet zoveel zin meer in
het was ook wel te lang ja, daarom ook geen zin meer na 1.5 uur maar keertje of 3 gesekst jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus da's wel lang. Doe je het dan ook twee of drie keer?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
vandaag 2 uur (oopsie)
had eerst 30 minuten, maar zat teveel te genieten toen gezegd doe nog maar velengen.
maar na 1.5 uur had ik er niet zoveel zin meer in
Jullie moeten je gewoon eens leren beheersen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Net nog allemaal geile wijven benaderd op insta. Maar net zoals dat je 100 vrouwen om seks kan vragen en geen 1 ja zegt, nog geen geluk
volgend jaar beterquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten je gewoon eens leren beheersen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |